LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht T-Mobile: Fout in systeem en geen oplossing!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Robbert29
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jun 2013 08:58

Klacht T-Mobile: Fout in systeem en geen oplossing!

Ongelezen bericht door Robbert29 »

Beste forum-leden en T-mobile-klantenservice,

Inmiddels ben ik bijna twee maanden bezig om een nieuw abonnement of een verlenging te krijgen. Twee maanden terug heeft mijn vrouw een abonnement met een Samsung Galaxy S4 afgesloten. Een prachtige telefoon! Omdat mijn abonnement al heel erg lang verlengt kan worden leek het mij een mooie gelegenheid om ook een nieuwe telefoon te nemen. De nieuwe abonnementsvorm leek mij ook wel wat en tot mijn vreugde was een Samsung Galaxy S4 gratis bij een onbeperkt bellen en 5000 MB-abonnement (zie screenshot). Dus heb ik het abonnement afgesloten. Ik kreeg netjes een bevestiging en de melding dat ik door de koerier gebeld zou worden.

Na een aantal dagen vond ik het vreemd dat ik nog niet gebeld was. Ik heb toen via Twitter en telefonisch contact opgenomen en kreeg te horen dat de bestelling goed was ontvangen en dat het maximaal vijf werkdagen kon duren voor de koerier kon bellen. Ik heb de dagen erna nog een aantal keer contact gehad en kreeg telkens de bevestiging dat het ontvangen was, maar erg druk vanwege de nieuwe abonnementen. Hij zag in de computer de bestelling staan en bevestigde dat de koerier echt zou komen. Ik had inmiddels al hoesjes, extra oplader, geheugenkaart etc besteld en was er van overtuigd dat de telefoon zou komen.

Na weer een weekend wachten kreeg ik telefoon dat het toch niet was gelukt! Door een fout in het systeem. Ik moest de bestelling opnieuw doen. Weer naar internet en opnieuw dezelfde aanbieding gekozen. Opnieuw een bevestiging via mail. Volgens de telefoniste waren de problemen nu opgelost en was ik verzekerd van mijn bestelling! Binnen 24 uur zou de koerier bellen.. Twee dagen later nog niks! Weer bellen en weer de bevestiging dat het abonnement was ontvangen en dat het door de drukte wat langer duurde dan gebruikelijk. Volgens de telefoniste hoefde ik mij echt geen zorgen te maken. Helaas een week later nog niks. Opnieuw gebeld en weer de bevestiging, ze lezen het hele abonnement op en dat er inderdaad een Witte Samsung Galaxy S4 gratis bij zat. Ordernummer 1743532, was goed ontvangen. Het was wel jammer dat het zo lang duurde, maar hij zou er spoed achter zetten. Ik zou binnen twee dagen de telefoon thuis hebben.

Een dag later kreeg ik een e-mail dat de bestelling was geannuleerd! Dat is wel heel vreemd na alle bevestigingen. Ik weer bellen. En kreeg te horen dat er een storing was geweest. Het abonnement was nog wel zichtbaar, maar konden ze niet meer leveren! Wel kon ik een iets goedkoper abonnement nemen, ook voor een jaar, maar dan moest ik wel 99 euro bijbetalen aan de telefoon. Dit zou worden gecompenseerd door geen administratiekosten te rekenen en een verlenging te maken in plaats van een nieuw abonnent. Ik helemaal blij dat het nu eindelijk geregeld was. Maar ik had te vroeg gejuicht. Na een uurtje of twee wordt ik weer gebeld. Er is iets mis met het systeem. Het abonnement dat ik zojuist heb aangeboden gekregen kan niet meer doorgaan. U MOET twee jaar nemen. Daar was ik het niet mee eens. De jongen begreep dat ik boos ben, na alle beloftes en aangekochte spullen voor de telefoon, maar hij kon niks meer voor mij doen.

Via de klantenservice heb ik een klacht ingediend ik zou hier binnen vijf werkdagen reactie op krijgen, maar tot op heden niks vernomen. Na de vijf dagen heb ik onze rechtsbijstandverzekering gebeld voor advies. Ik heb alle screenshots en contactgegevens, bevestingse-mails en een paar gesprekken doorgestuurd. Zij vinden dat ik mijn recht sta. Het enige, als ik er werk van wil laten maken kost het mij 100 euro eigen risico. Ik heb gezegd nog een keer te bellen.

Weer bellen leverde een jongen op die erg behulpzaam leek te zijn. Hij vond het belachelijk wat er was gebeurd en kon alles terug zien. Hij heeft geprobeerd via de verkoopafdeling een zelfde aanbieding te krijgen, maar kreeg ook een nee. Hij ging contact opnemen men zijn manager en zou mij terugbellen. Na een week niets te hebben gehoord heb ik weer gebeld. Hij was lunchen en zou mij na de lunch terugbellen. Helaas is dit ook nooit meer gebeurd! Afgelopen week zijn we langs de T-mobile winkel geweest. Ook daar vonden ze het een bizarre situatie. Zij hebben mij vertelt dat ik het beste op het forum een laatste poging kon doen. Dit is dan ook mijn laatste bericht. De laatste stap is toch de honderd euro voor lief te nemen, wat ik persoonlijk erg zonde zou vinden.

Het laatste contact is ook niet tot een oplossing gekomen. T-Mobile met geen minimeter tegemoed komen. Uiteindelijk zijn er wel duizend smoesjes om het abonnement niet uit te keren en de laatste is wel heel erg! Ik ben niet meer gemachtigd om een tweede abonnement af te sluiten en er wordt zelfs gevraagd of ik niet mijn huidige abonnement wil opzeggen! Ik verwacht dus zomaar dat ik binnenkort niet meer kan bellen. Ik ben nog nooit zo verschrikkelijk slecht behandeld!
Bijlagen
image.jpg
Het contract waarvan ik ook twee keer een bevestiging heb gekregen.
(255.79 KiB) 1048 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Klacht T-Mobile: Fout in systeem en geen oplossing!

Ongelezen bericht door devious »

Dan zou ik voor de "goedkopere"oplossing gaan> De Geschillencommissie. Je hebt een bijzonder goed punt en TMob kan dit wel oplossen, jammer dat dat nog niet is gebeurd.

DOEN! en houd ons op de hoogte, er gaat wel wat tijd overheen namelijk..

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Klacht T-Mobile: Fout in systeem en geen oplossing!

Ongelezen bericht door Barman »

Robbert29 schreef:Zij hebben mij vertelt dat ik het beste op het forum een laatste poging kon doen. Dit is dan ook mijn laatste bericht.
Op dit forum? :shock:

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Klacht T-Mobile: Fout in systeem en geen oplossing!

Ongelezen bericht door devious »

Barman schreef:Op dit forum?
Neen, DIT forum. Dit hier is c&p-werk

Robbert29
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jun 2013 08:58

Re: Klacht T-Mobile: Fout in systeem en geen oplossing!

Ongelezen bericht door Robbert29 »

Klopt als een bus. DIT Forum, was het forum van T-Mobile. Helaas heeft ook dat niet geholpen. Daarom een copy/past hier.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Klacht T-Mobile: Fout in systeem en geen oplossing!

Ongelezen bericht door sephora30 »

In je gerecht :shock:

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Klacht T-Mobile: Fout in systeem en geen oplossing!

Ongelezen bericht door sephora30 »

On het het recht :shock:

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Klacht T-Mobile: Fout in systeem en geen oplossing!

Ongelezen bericht door Barman »

M.Martens schreef: Helaas voor T-Mobile sta jij in je gerecht.
sephora30 schreef:In je gerecht :shock:
Ja, onderdeel van Killer Karaoke.
Wat er ook gebeurt, altijd blijven zingen.

Gesloten