Volgens mij heb ik daar ook een telefoonabonnement af laten sluiten. Wel balen dat ik dat heb gedaan nadat ik sommige verhalen hier lees. Het is gedaan via T for Telecom omdat ze daar o.a. bij aangesloten zijn. Het is voor een jaar (je weet maar nooit wat er met zo'n kwetsbare gsm als ik nu heb gebeurt en daarom werd het me voor tenminste 1 jaar aangeraden. Ik vond het best.
![Rolling Eyes :roll:](./../images/smilies/icon_rolleyes.gif)
) en ze mogen het officieel niet stilzwijgend meer verlengen, maar voor de zekerheid ga ik toch contact opnemen met HSC Rosemont tegen die tijd dat het contract afloopt.
Bij mijn vorige telefoonverzekering (Lifeline van The Phonehouse) is dat ook prima gelukt met één telefoontje en ik hoefde daarbij niet eens een reden te geven. Ik neem aan dat als je een vriendelijke persoon aan de lijn hebt het ook best gaat lukken en anders gewoon ook nog even bellen met T for Telecom als ze hun afspraken niet nakomen.
Afgelopen seizoen was er bij Radar dat het haast nutteloos is om zo'n verzekering af te sluiten. Die aflevering kwam voor mij dus net iets te laat, want anders had ik gewoon gezegd dat ik geen verzekering hoefde. De vorige verzekering heb ik ook één keer gebruik van gemaakt en het voordeel was dat ik door die verzekering wel een leentoestel kreeg zodat ik gewoon bereikbaar zou blijven. Of het een technisch probleem was of dat het tot toedoen van mezelf kwam wist ik niet, maar in zo'n situatie is het wel handig. En het kan ook altijd gebeuren dat het toestel gestolen wordt (vooral zo'n luxe ding) en dan krijg je door die verzekering gewoon een nieuwe. Gelukkig laat ik niet m'n spullen zomaar ergens slingeren en ga ik voorzichtig met zulke apparaten om.
Sowieso beëindig ik de verzekering wel voordat het contract afloopt, want dan is het wel mooi geweest. Het lijkt erop dat ik niet de enige ben waarbij zo'n verzekering aangeboden wordt en als zo'n winkel al T for Telecom HSC zo met hun klanten omgaat dan kiezen ze er ook niet voor om hen door zo'n bedrijf te laten verzekeren.
Ben benieuwd hoeveel werk erin gaat zitten eind dit jaar...
Als iemand weet hoe ik nog eerder het contract stop kan zetten, dan roept u maar.