LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht vodafoonwinkel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
varel

Klacht vodafoonwinkel

Ongelezen bericht door varel »

Doordat mijn vrouw pas geleden een hartinfarct heeft gehad een prepaid van hi had hebben we besloten om een abonnement bij vodafoon te gaan nemen omdat ze nu zoveel gaat bellen en in een week al 2x een kaart van 20 € nodig hadden.
Dit omdat ikzelf al jaren een abonnement heb bij vodafoon en verder geen klachten hierover had maar ook dat ik dan alles op een rekening kreeg.

Op donderdag 27 mei gingen we naar de vodafoon winkel in breda.
We vertelde dat ze het nummer wilde behouden omdat ze al ruim 5 jaar dit nummer heeft en het lastig vond iedereen te moeten inlichten over een nieuw nummer.
Dit was geen probleem vertelde de verkoper en werd alles geregeld,een sim only en hun zouden zorg dragen voor de portering,waarbij opmerkend dat ze hoopte dat kpn zou meewerken omdat de simkaart een afwijkend nummer had.

Achja zal wel, wij hebben er geen verstand van en hij vertelde dat wanneer 3 juni er nog kpn in het display zou staan we even naar hun nummer(wat hij opgeschreven had) moesten bellen.

3 juni kpn in het display
4 juni kpn in het display,ik besloot maar eens te gaan bellen met dat nummer.
Heel de dag door geprobeerd zonder resultaat er werd niet opgenomen,geen bandje helemaal niets.
Tegen de avond tussen 17:15 en 18:00 constant zonder ophouden gebeld,helemaal niets.
5 juni zaterdag ochtend om 10:00 weer drie kwartier gebeld zonder resultaat.

Nu maar een kpn gebeld en hun konden mij vertellen dat het nummer wat op de simkaart staat niet goed was doorgegeven en de portatie was stopgezet.
Ik had nu het juiste nummer gehad en het scheelde 1 letter,ze moesten 6 cijfers doorgeven en hadden ook een s die erachter stond erbijgezet.
Maar vertelde ze dat zouden we ook via de klantenservice van vodafoon kunnen regelen zodat we niet maar breda hoefden,vanaf hier toch gauw een half uur heen rijden en dan nog de nodige parkeerkosten in het centrum.

Website geraadpleegd van vodafoon waarop te lezen was dat de klanterservice zaterdags bereikbaar was van 10:00 tot 18:00 uur.
Helaas kreeg ik een bandje dat ze zaterdags gesloten waren.

We hadden nu geen keus en moesten naar de winkel in breda.
Daar aangekomen was er niemand in de winkel,ik zei niets en belde hun nummer.
Ik hoorde daar geen telefoon en de verkoper die ons vorige keer had geholpen kwam aanlopen.
Ik vertelde dat ik een klacht had waarom de telefoon niet werd opgenomen.
Hij vertelde dat als het druk is de telefoon niet wordt opgenomen(waar ik overigens mee eens zou zijn),en het was uiteraard de laatste 2 dagen druk geweest.
Hierop gaf ik hem mijn telefoon en vertelde dat ik op dat moment naar hun aan het bellen was en nergens een telefoon hoorde,hij kleurde meteen rood,en dat ik nu voor 1 letter helemaal naar breda gekomen ben terwijl dit telefonisch opgelost had kunnen worden.
Hij liep naar de telefoon en zei dat het lastig is voor de klanten die in de winkel staat.
Waarop ik vroeg waarom dan nu de telefoon niet wordt opgenomen wordt terwijl niemand in de winkel was en ik aan het bellen was.
Hij kleurde nog roder en ik vertelde dat ik blij was maar voor een jaar getekend te hebben.
Mijn eigen abonnement loopt in augustus af en zou dat dan ook bij vodafoon gaan beeindigen.
Ik vertelde dat ik hierover een klacht zou gaan indienen bij vodafoon en dat moest ik dan maar doen vertelde hij.

Na anderhalf uur thuisgekomen heb ik een klacht in willen dienen via hun website,helaas gaat dit niet zomaar en moet je inloggen,wat ik nooit doe,en ook geen gegevens heb hoe dit wel te doen.
Kortom alles bij vodafoon is heel wazig.
Voor mij is het duidelijk,ik ga als mijn abbo afgelopen is terug naar kpn die wel normaal bereikbaar zijn.
Ik post daarom dan ook mijn klacht maar hier,omdat vodafoon te slecht te bereiken is.

malaga

Re: Klacht vodafoonwinkel

Ongelezen bericht door malaga »

Hier kan je de klacht neerleggen!
Doe maar alsof je nog geen klant bent, dan hoef je ook niet inloggen:
http://help.vodafone.nl/cgi-bin/consume ... errorcode=

varel

bayer113 schreef:Hier kan je de klacht neerleggen!
Bij deze heb ik de klacht doorgestuurd,bedankt voor je info

varel

varel schreef:
bayer113 schreef:Hier kan je de klacht neerleggen!
Bij deze heb ik de klacht doorgestuurd,bedankt voor je info

Phuuuu,vandaag een mail terug ontvangen van mijn klacht en wat denk je?
Hier een quote van de mail:
Hartelijk dank voor uw e-mail. Helaas kan ik uw vraag niet beantwoorden omdat uw vraag over persoonlijke gegevens gaat. Om te voorkomen dat er informatie wordt verstrekt aan onbevoegden, verzoek ik u om met het betreffende mobiele nummer in te loggen in My Vodafone en uw vraag opnieuw aan ons stellen.

HELP!VODAFOON IK KAN NIET BELLEN HALLO?
En persoonlijke informatie?Het gaat over een vodafoonwinkel!Hebben jullie de mail wel gelezen?
Vodafoon wordt wakker!!!!!
Het lijkt Ziggo wel.

sovibib

Ongelezen bericht door sovibib »

Weet u, ik had precies hetzelfde antwoord op mijn klachtenmail.
Ik had alleen wel ingelogd op hun site, wat dus dan al helemaal raar is....
En krijg ik een mail terug dat ik moet inloggen... Had ik dat dan niet al gedaan? O.o

En mijn klacht ging over 4 smsjes die nooit ontvangen zijn bij de 'mogelijke' ontvanger, maar dat deze wel zijn genoteerd op mijn nota (was buitenlands nummer).
Dus ik een hele site uitgepluist naar contracten die zij hebben met buitenlandse providers. En de provider waar ik naar zond stond er dus niet tussen, en worden de smsjes ook niet afgeleverd.
Ik wist echt helemaal niets af van dit soort dingen. Ik dacht dat je gewoon naar iedereen kon smsen....
En het ergste nog, ik heb betaald voor een dienst die niet geleverd is.

Ondertussen heb ik nog steeds geen contact met ze gekregen....

Zante

Ongelezen bericht door Zante »

Niet echt een professionele houding heeft Vodafone dus. En dan te bedenken dat je een nieuwe klant bent en dat ze toch juist moeite zouden moeten doen om van jou een vaste klant te maken...

Maar Vodafone verdient geld aan onjuiste telefoonrekeningen in hun voordeel, dus ze hebben geen vaste klanten nodig.

GodsSon

Ongelezen bericht door GodsSon »

Zante schreef:Niet echt een professionele houding heeft Vodafone dus. En dan te bedenken dat je een nieuwe klant bent en dat ze toch juist moeite zouden moeten doen om van jou een vaste klant te maken...

Maar Vodafone verdient geld aan onjuiste telefoonrekeningen in hun voordeel, dus ze hebben geen vaste klanten nodig.
Waarom kom je bijna 2 maanden na de laatste reactie met deze opmerkingen? Lijkt me een beetje loos schoppen in de ruimte :S

Zante

Ongelezen bericht door Zante »

GodsSon schreef:
Zante schreef:Niet echt een professionele houding heeft Vodafone dus. En dan te bedenken dat je een nieuwe klant bent en dat ze toch juist moeite zouden moeten doen om van jou een vaste klant te maken...

Waarom kom je bijna 2 maanden na de laatste reactie met deze opmerkingen? Lijkt me een beetje loos schoppen in de ruimte :S
Ik zie de link tussen Uw reactie en het onderwerp niet.

Miss Tascha
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miss Tascha »

Nou zoals je kan zien heeft TS al ruim twee maanden niet meer gereageerd.
Daaruit kan je concluderen dat;
- het probleem is opgelost
- TS een andere provider heeft gekozen
- de verkoper uit pure frustratie in elkaar heeft gemept en nu zijn straf uitzit
- geen interesse meer in antwoorden heeft

Hoe dan ook, de kans dat TS jouw antwoord nog leest en er ook nog wat aan heeft is ongeveer 1,5%.

Door dan toch te reageren ontstaat "forumvervuiling", wat irritatie kan opwekken, omdat niemand er nog wat aan heeft. Sterker nog, mensen die belangrijke vragen stellen en om een antwoord staan te springen kunnen over het hoofd gezien worden.

Probeer dus op te letten hoe lang geleden het is dat de vraag is gestelt, hoe vaak TS nog heeft gereageerd en hoe relevant je antwoord hierin is. Twijfel je, stuur degene dan een PB, krijg je antwoord dan heeft degene er tenminste wat aan gehad, krijg je geen antwoord, dan "schop" je een onderwerp ook niet omhoog.

Gesloten