LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht Ziggo

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
CST13
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2010 13:24

Klacht Ziggo

Ongelezen bericht door CST13 »

Mn ouders hebben een huistelefoonnummer van Ziggo gehad een lange tijd geleden, en ik krijg nu steeds brieven van de deurwaarder dat er rekeningen daarvan niet zijn betaald en nu alsnog direct betaald moeten worden. Volgens Ziggo sta ik geregistreerd als contract naam, alleen ik heb nooit iets afgesloten en het contract was van mijn ouders. Het is mijn ouders ook onduidelijk waarom ze mij opeens aangeven als de aangegeven contract naam.

Ik heb bezwaarschrift ingediend, gezegd dat het niet van mij is en ik een kopie van het contract wou zien, plus mijn ouders hebben een brief gestuurd dat verdere correspondentie aan hun moet worden gericht, omdat ik er niks mee te maken heb.
Brief terug gekregen met als antwoord dat Ziggo daar niet mee akkoord gaat, en ik gewoon degene ben die maar moet betalen, maar geen kopie van het contract gekregen, noch antwoord op andere vragen die ik heb gesteld.

Nu is me bij het juridisch loket geadviseerd om een klacht tegen Ziggo in te dienen bij de geschillencommissie, maar kost wel geld. Zou ik dit doen of niet?
Als ik niet betaal, komt het voor de kantonrechter... bij het juridisch loket zeiden ze dat ze moeten bewijzen dat ik degene ben die het contract heeft afgesloten, en omdat ik het echt niet heb gedaan ze me weinig kunnen maken. Zou ik sterker staan bij die zaak als ik wel een klacht indien bij de geschillencommissie?

Als het bedrag nou juist was, zouden me ouders het gewoon betalen en was er niks aan de hand, maar het gaat om een hoog bedrag waar mijn ouders niet mee eens zijn. Als ze de schuld overdragen aan mijn ouders, en verder met hun uitzoeken of het bedrag juist is of niet vind ik het goed, maar dat wil Ziggo niet hebben.

Weet niet zo goed wat ik nu verder moet doen, want heb dit nooit eerder mee gemaakt. Het is niet van mij, op dat adres woonde ik allang niet meer toen dat huistelefoon nummer werd aangesloten, straks verlies ik bij de kantonrechter en krijg ik al die extra kosten er nog bij, daar zit ik niet op te wachten maar ga het ook absoluut niet betalen.

Iemand een idee wat ik nog kan doen om sterker te staan in die zaak?

Alvast bedankt!

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: Klacht Ziggo

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

Beste Forum gebruiker,

Uit uw bericht begrijp ik dat u onterecht gefactureerd wordt. Graag willen wij kijken wat wij voor u kunnen betekenen. als u uw klantnummer en telefoonnummer met korte uitleg van uw probleem stuurt naar het email adres [email protected] zullen wij uw probleem in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam Jelle

Gesloten