Beste allemaal,
Ikzelf heb grote problemen met het indienen van een klacht bij Vodafone.
Ze laten me telkens heel lang wachten en de medewerkers kunnen inhoudelijk weinig vertellen.
Nu heb ik om dit tegen te gaan www.klachtenservice.com opgezet.
Hier kunnen consumenten hun klachten registreren.
Je kunt dan direct een klachtenbrief aanmaken.
Verder houden we bij hoe snel de bedrijven de klachten verwerken en of deze met tevredenheid worden opgelost.
We doen dit niet om geld te verdienen, maar vinden dat dit soort bedrijven niet langer weg moeten mogen komen met dit soort slechte service.
Denken jullie dat klachtenservice.com hier aan bij kan dragen?
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties op het idee en de website.
Alle kritiek is meer dan welkom.
Vriendelijke groeten,
Sander
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klachten indienen bij telecombedrijven
-
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 20 nov 2007 10:22
Re: Klachten indienen bij telecombedrijven
Ik heb onlangs verschillende klachten ingediend bij Vodafone en werd juist goed geholpen.
Je moet ook schriftelijk klachten indienen anders komen ze niet terecht bij de juiste afdeling en worden ze niet afgehandeld. Staat ook op de site.
Ik ga de site iig niet gebruiken, omdat ik het makkelijker vind om zelf een klacht in te dienen.
Je moet ook schriftelijk klachten indienen anders komen ze niet terecht bij de juiste afdeling en worden ze niet afgehandeld. Staat ook op de site.
Ik ga de site iig niet gebruiken, omdat ik het makkelijker vind om zelf een klacht in te dienen.
Re: Klachten indienen bij telecombedrijven
Ja lekker. Waarom dan 90 cent betalen? Dat snap ik dan weer niet. En dat alleen om een klacht te volgen? Enne.... er staan behoorlijk wat tiepvautjes en html special character foutjes in de site.
Re: Klachten indienen bij telecombedrijven
Administrat0r, daar ben ik blij om. Mijn klacht loopt al sinds 18 oktober en ik heb al zo'n 10 keer gebeld. Elke keer zeggen ze dat ik teruggebeld zal worden. Misschien dat je mijn frustratie begrijpt
Ilojem, dankje voor je reactie. De foutjes en special chars zal ik even checken. De service is niet commercieel bedoeld, en de 90 cent (waar netto misschien 35 cent van over blijft) dient twee doelen.
Allereerst stoppen wij tijd in het onderhouden van de service en het opzoeken van bedrijfsadressen/gegevens/en dergelijke.
Hier gaat natuurlijk veel tijd in zitten. Zonder die kleine bijdrage zouden we de site niet echt goed kunnen laten worden.
Verder zorgt de betaling met je mobiele telefoon ervoor dat alleen serieuze klachten worden aangemaakt.
Ons idee is dat als je echt een probleem hebt met een bedrijf, je best 90 cent wilt betalen als je dan binnen 1 minuut een goede formele brieft hebt, en enige rechtvaardigheid krijgt doordat je slechte behandeling openbaar wordt.
In onze eigen gevallen (naar aanleiding waarvan de site is opgericht) zouden we makkelijk een tienvoud daarvoor over hebben.
De schade die je lijdt door de tijd die je spendeert aan het oplossen van een klacht loopt voor je het weet in de honderden Euro's.
Het bekijken van de bedrijfsprofielen is overigens wel gratis.
Is dit een gedachtegang waarin je je kunt vinden?
Groeten!
Sander
Ilojem, dankje voor je reactie. De foutjes en special chars zal ik even checken. De service is niet commercieel bedoeld, en de 90 cent (waar netto misschien 35 cent van over blijft) dient twee doelen.
Allereerst stoppen wij tijd in het onderhouden van de service en het opzoeken van bedrijfsadressen/gegevens/en dergelijke.
Hier gaat natuurlijk veel tijd in zitten. Zonder die kleine bijdrage zouden we de site niet echt goed kunnen laten worden.
Verder zorgt de betaling met je mobiele telefoon ervoor dat alleen serieuze klachten worden aangemaakt.
Ons idee is dat als je echt een probleem hebt met een bedrijf, je best 90 cent wilt betalen als je dan binnen 1 minuut een goede formele brieft hebt, en enige rechtvaardigheid krijgt doordat je slechte behandeling openbaar wordt.
In onze eigen gevallen (naar aanleiding waarvan de site is opgericht) zouden we makkelijk een tienvoud daarvoor over hebben.
De schade die je lijdt door de tijd die je spendeert aan het oplossen van een klacht loopt voor je het weet in de honderden Euro's.
Het bekijken van de bedrijfsprofielen is overigens wel gratis.
Is dit een gedachtegang waarin je je kunt vinden?
Groeten!
Sander
-
- Berichten: 98
- Lid geworden op: 20 aug 2007 14:47
Re: Klachten indienen bij telecombedrijven
@skoppel,
Erg vervelend dat je een klacht hebt.
Ik wil graag kijken of ik iets voor je kan betekenen.
Als je dat wilt, kun je een mail sturen naar [email protected]
Met vriendelijke groet,
Antoine
Vodafone Web Relations
Erg vervelend dat je een klacht hebt.
Ik wil graag kijken of ik iets voor je kan betekenen.
Als je dat wilt, kun je een mail sturen naar [email protected]
Met vriendelijke groet,
Antoine
Vodafone Web Relations
Re: Klachten indienen bij telecombedrijven
Hallo Antoine.
Ik betwijfel of jij 1 (lees een) persoon bent. Het lijkt me nl sterk dat 1 persoon al deze jaren alle kritiek had kunnen verduren, tenzij er een uitermate lucratieve vergoeding aan te pas komt. En dan nog betwijfel ik op zo'n persoon het mentaal vol kan houden.
Maar goed. Wat ik eigenlijk hier kwijt wil is het volgende.
Ontevreden Vodafone klanten kunnen nu ipv hun tijd en geld aan de Vodafone praktijken te blijven verspillen bijdragen aan een alternatieve wijze om Vodafone ertoe aan te zetten haar klanten naar behoren te behandelen.
Meld uw klacht op http://vodafone-klachten.blogse.nl en/of plaats een link naar http://vodafone-klachten.blogse.nl en/of maak uw vrienden, familie, collega's en kennissen attent op het bestaan van de Vodafone klachten blog http://vodafone-klachten.blogse.nl en de alternatieve wijzes om Vodafone ertoe te bewegen haar ontevreden (lees opgelichte) cliënten naar behoren genoegdoening te geven. Op deze site wordt u geen cent gevraagd!
Veel succes met het verkrijgen van uw recht!
Groeten van swas.[/url]
Ik betwijfel of jij 1 (lees een) persoon bent. Het lijkt me nl sterk dat 1 persoon al deze jaren alle kritiek had kunnen verduren, tenzij er een uitermate lucratieve vergoeding aan te pas komt. En dan nog betwijfel ik op zo'n persoon het mentaal vol kan houden.
Maar goed. Wat ik eigenlijk hier kwijt wil is het volgende.
Ontevreden Vodafone klanten kunnen nu ipv hun tijd en geld aan de Vodafone praktijken te blijven verspillen bijdragen aan een alternatieve wijze om Vodafone ertoe aan te zetten haar klanten naar behoren te behandelen.
Meld uw klacht op http://vodafone-klachten.blogse.nl en/of plaats een link naar http://vodafone-klachten.blogse.nl en/of maak uw vrienden, familie, collega's en kennissen attent op het bestaan van de Vodafone klachten blog http://vodafone-klachten.blogse.nl en de alternatieve wijzes om Vodafone ertoe te bewegen haar ontevreden (lees opgelichte) cliënten naar behoren genoegdoening te geven. Op deze site wordt u geen cent gevraagd!
Veel succes met het verkrijgen van uw recht!
Groeten van swas.[/url]
Re: Klachten indienen bij telecombedrijven
Hallo Antoine.
Ik betwijfel of jij 1 (lees een) persoon bent. Het lijkt me nl sterk dat 1 persoon al deze jaren alle kritiek had kunnen verduren, tenzij er een uitermate lucratieve vergoeding aan te pas komt. En dan nog betwijfel ik op zo'n persoon het mentaal vol kan houden.
Maar goed. Wat ik eigenlijk hier kwijt wil is het volgende.
Ontevreden Vodafone klanten kunnen nu ipv hun tijd en geld aan de Vodafone praktijken te blijven verspillen bijdragen aan een alternatieve wijze om Vodafone ertoe aan te zetten haar klanten naar behoren te behandelen.
Meld uw klacht op http://vodafone-klachten.blogse.nl en/of plaats een link naar http://vodafone-klachten.blogse.nl en/of maak uw vrienden, familie, collega's en kennissen attent op het bestaan van de Vodafone klachten blog http://vodafone-klachten.blogse.nl en de alternatieve wijzes om Vodafone ertoe te bewegen haar ontevreden (lees opgelichte) cliënten naar behoren genoegdoening te geven. Op deze site wordt u geen cent gevraagd!
Veel succes met het verkrijgen van uw recht!
Groeten van swas.
Ik betwijfel of jij 1 (lees een) persoon bent. Het lijkt me nl sterk dat 1 persoon al deze jaren alle kritiek had kunnen verduren, tenzij er een uitermate lucratieve vergoeding aan te pas komt. En dan nog betwijfel ik op zo'n persoon het mentaal vol kan houden.
Maar goed. Wat ik eigenlijk hier kwijt wil is het volgende.
Ontevreden Vodafone klanten kunnen nu ipv hun tijd en geld aan de Vodafone praktijken te blijven verspillen bijdragen aan een alternatieve wijze om Vodafone ertoe aan te zetten haar klanten naar behoren te behandelen.
Meld uw klacht op http://vodafone-klachten.blogse.nl en/of plaats een link naar http://vodafone-klachten.blogse.nl en/of maak uw vrienden, familie, collega's en kennissen attent op het bestaan van de Vodafone klachten blog http://vodafone-klachten.blogse.nl en de alternatieve wijzes om Vodafone ertoe te bewegen haar ontevreden (lees opgelichte) cliënten naar behoren genoegdoening te geven. Op deze site wordt u geen cent gevraagd!
Veel succes met het verkrijgen van uw recht!
Groeten van swas.