LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachtenbrief aan AtHome

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Harry ter Huerne

Klachtenbrief aan AtHome

Ongelezen bericht door Harry ter Huerne »

Onderstaan vermeld ik bij deze de brief die ik heb verzonden aan AtHome:

Aan de klachtenafdeling van AtHome

Geachte heer/mevrouw,

Hierdoor deel ik u mede dat ik zelden zo teleurgesteld ben geweest in een organisatie als AtHome.

De feiten zet ik voor u op een rij:

- Sinds 14 februari 2006 ben ik niet meer telefonisch bereikbaar, en heb ik zelf ook niet de mogelijkheid om te bellen. Een en ander is bij uw helpdesk geregistreerd onder referentienummer 47668;

- Ondanks vele beloften van de helpdesk, zijn zij tot op heden niet in staat geweest de verbinding te herstellen. Dit duurt inmiddels dus 5 weken;

- Tot mijn grote verbazing ontving ik van uw klachtenemailadres een antwoord op mijn probleem inhoudende dat de klacht bij u onbekend zou zijn;

- Ik heb een tweetal brieven verzonden aan uw hoofdvestiging te Amsterdam en uw vestiging te Groningen. Hierop heb ik geen enkel response ontvangen;

- Heden heb ik contact gehad met uw afdeling fakturering, waarbij uw medewerker mij meedeelde dat van teruggave van de abonnementsgelden geen sprake kan zijn, omdat dit eerst berekend kan worden zodra de kiestoon is hersteld. Ook de schadevergoeding AtHome dient te betalen, zijnde € 1,00 per dag wordt eerst uitgekeerd nadat de verbinding is hersteld;

Waar bent u in hemelsnaam mee bezig. Het kan toch niet zo zijn dat u uw klanten op deze wijze behandelt. Ik ben van mening dat ik na 5 weken toch van uw organisatie kan verwachten dat zij alles in het werk stellen om de verbinding te herstellen. Hoe durft u van mij nog te verwachten dat ik continu eeuwig moet wachten voordat ik een helpdeskmedewerker aan de lijn krijg, en vervolgens al 5 weken lang van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

Thans heb ik besloten deze brief openlijk op het forum van de site van Trosradar te plaatsen. De maat is voor mij vol. U KUNT UW KLANTEN NIET OP DEZE WIJZE BEHANDELEN!!!

maybe

Re: Klachtenbrief aan AtHome

Ongelezen bericht door maybe »

afgezien van het feit dat ik het nut niet zie van dit topic, wens ik veel je suc6 met dit probleem. Laat ff weten hoe het afgelopen is.

Redje

Ongelezen bericht door Redje »

Kijk ook eens op www.troublesathome.nl

internetter2006

Ongelezen bericht door internetter2006 »

Ook enorm veel gezeik gehad met @Home. 3 maanden (!) zonder internet gezeten, tel. rekeningen van 100 euro of meer ivm steeds zelf er achteraan te moeten bellen als je niet teruggebeld wordt etc.

Na deze periode en nadat er 6 monteurs zijn langsgeweest, door de laatste binnen 2 minuten probleempje verholpen aan kastje. En dat moet dan 3 maanden duren. Voor mij in ieder geval nooit meer @Home!

Gesloten