Hierbij wil ik het volgende mededelen, 14 november 2009 kocht ik een Acer Aspire 8930G Met Windows Vista. Ik kocht meteen een update Windows 7 en begon met updaten kon 2 a 3 uur duren. Ik heb de pc laten draaien en 18 uur later was hij blijven steken op 88%, dat heb ik 3 keer herhaald maar geen Windows 7.
Ik ben aan het bellen gegaan mete Acer op 18 november ik heb 12 min gebeld a 0,10 cent per minuut. Er werd verteld dat ik weer het een en ander moest veranderen en dan weer installeren, gedaan geen resultaat.
3 december 2009 weer gebeld, ze zouden het naar de technischedienst sturen en ik zou dan een mail krijgen van de dienst, 20min gebeld, geen mail.
Dinsdag 2 februari 2010 weer gebeld met ene Stevan hij beloofde dat er na 1 a 2 werkdagen een mail zou komen met de oplossing en dat er anders de cd zou worden omgeruild, 14 min gebeld. Gewacht tot zaterdag 15 mei een mail gestuurd naar de Acer, geen reactie.
Woensdag 25 mei weer gebeld met Acer ene Trevor, ondertussen was ook mijn Media console er mee opgehouden, Trevor zei dat hij wel een bestandje zou opsturen voor een update ivm het geluid. Hij legde me uit hoe ik het beste de Windows 7 kon installeren, ondertussen had hij een case id nummer aangemaakt, 35 min gebeld.
28 mei geen bestandje voor de updat (geluid) weer gebeld, met ene Annemarie zij beloofd me een mail naar de technischedienst en binnen3 werkdagen zou ik een mail van ze krijgen, 10 min gebeld.
Hoe moet ik handelen om mijn pc op de juiste manier weer up to date te krijgen????
Vriendelijke groet,
H. Ferwerda
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klanten services Acer
Re: Klanten services Acer
En waarom ga je niet terug naar de winkel, waar je alles hebt gekocht?
Re: Klanten services Acer
Of waarom laat je niet een computer expert W7 installeren.
Ik snap niet wat Acer helpdesk gebeld moet worden voor de installatie van W7 als die niet goed gaat. Ik kan me wel voorstellen om hulp te vragen voor de originele driver cdtje en als er hardwarematig iets fysiek kapot gaat.
Ik snap niet wat Acer helpdesk gebeld moet worden voor de installatie van W7 als die niet goed gaat. Ik kan me wel voorstellen om hulp te vragen voor de originele driver cdtje en als er hardwarematig iets fysiek kapot gaat.