LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klantenservice bij KPN mobiel is misleidende tekst

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
timmerto
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 aug 2010 09:58

Klantenservice bij KPN mobiel is misleidende tekst

Ongelezen bericht door timmerto »

In 2009 abonnemant verlengd en nieuw toestel zonder verdere kosten gekregen. Nu, 1 1/2 jaar, later werkt de touch screen niet meer. Aangezien ik geen factuur heb en de pakbon niet bewaard heb, bel ik de klantenservice. daar werd mij geadviseerd om naar de KPN winkel te gaan. Zonder aankoopbewijs wordt daar de telefoon echter niet aangenomen. Vervolgens weer met klantenservice gebeld en daar kreeg ik een nieuw advies; op de site kan een reparatieformulier ingevuld worden zonder noodzaak van aankoopbewijs. Heb dit geprobeerd, maar dan moet ik WEL een aankoopbewijs meesturen. (is een van de vragen bij het invullen). Weer contact opgenomen met klantenservice. Daar werd me gevraagd om een mail te sturen naar de klantenservice met daarin het ordernummer dat de medewerkster intussen had opgezocht en daarbij het verzoek om een kopie op te sturen. Twee dagen later ontvavng ik een mail waarin staat dat er geen kopie gestuurd kan worden. Vandaag weer twee keer met klantenservice gebeld, maar niemand kan mij aan een kopie of een ander bewijs helpen of mij doorverwijzen naar iemand die met mijn vraag wel iets kan. Er wordt mij doodleuk verteld dat er niets aan te doen is. Dit begrijp ik niet. Ik heb alleen maar een mail of schrijven nodig waarin staat dat ik dat specifieke toestel heb gekregen bij verlenging van het abonnement. De gegevens zijn er, het ordernummer is bekend, maar niemand bij KPN klantenservice is in staat om mij dit te versturen of iemand binnen KPN te vinden die me wel wil/kan helpen. Met andere woorden, ik kan voor de kosten van reparatie zelf opdraaien, als reparatie al mogelijk is. De naam "klantenservice" kunnen ze wel weghalen van de site.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: Klantenservice bij KPN mobiel is misleidende tekst

Ongelezen bericht door mich24 »

Nou,ben je lekker mee :roll: Dus als ik het goed begrijp heb je het toestel bij een telefonische bestelling gekregen van KPN??

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Klantenservice bij KPN mobiel is misleidende tekst

Ongelezen bericht door tiptoo »

het zal weer eens niet kpn zijn , je zal wel verschillende medewerkers hebben gekregen tijdens het bellen het is zinloos om met de klantenservice van kpn te bellen ze hebben daar echt een plaat voor de kop!

vind dit rot voor je!

timmerto
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 aug 2010 09:58

Re: Klantenservice bij KPN mobiel is misleidende tekst

Ongelezen bericht door timmerto »

Inderdaad, in maart 2009 verlenging van abonnement telefonisch doorgevoerd met daarbij een nieuwe telefoon.

Risje
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 aug 2010 15:05

Re: Klantenservice bij KPN mobiel is misleidende tekst

Ongelezen bericht door Risje »

Heb je daar geen bevestigingsmail van gehad? Toen ik dit nl deed, kreeg ik dit wel, wat (naar mijn idee) dan dus je aankoopsbewijs is..

timmerto
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 aug 2010 09:58

Re: Klantenservice bij KPN mobiel is misleidende tekst

Ongelezen bericht door timmerto »

Klopt, die heb ik intussen meegenomen naar de KPN winkel. De medewerker geeft daar echter aan dat deze mail niet echt geldig is, omdat iedereen zo iets kan namaken. Hij gaf aan dat de pakbon het bewijs was. Ik stelde daar tegenover dat ik nog nooit een pakbon als garantiebewijs heb bewaard, maar altijd de factuur. En dit geval was dit alleen de mail van de orderbevestiging, het toestel was immers gratis.
De medewerker wilde wel proberen of de reparatieservice de mail als bewijs wil accepteren. De telefoon is intussen verstuurd. Ik zit nu nog op het berichtje te wachten dat de mail niet geldig is, maar ja, ik hoop nog op een wonder

Willy.T
Berichten: 217
Lid geworden op: 29 jul 2010 13:52
Locatie: thuis

Re: Klantenservice bij KPN mobiel is misleidende tekst

Ongelezen bericht door Willy.T »

Er is wel meer misleidend bij KPN. Ik heb zeer slechte ervaringen met de klantendienst van KPN, maar ik vraag me wel eens af waar het wel goed gaat?

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Klantenservice bij KPN mobiel is misleidende tekst

Ongelezen bericht door tiptoo »

@timmerto

als de mail niet geldig is , dan zouden ze ook niet via de mail of via de telefoon een contract mogen afsluiten , want dat ken ook nagemaakt worden dus gewoon onzin van kpn,

hoop voor je dat ze het alsnog maken!

Gesloten