LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klantenservice Hollandsnieuwe geeft tegenstrijdige antwoorde

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Kenneth81

Klantenservice Hollandsnieuwe geeft tegenstrijdige antwoorde

Ongelezen bericht door Kenneth81 »

Hollandsnieuwe heeft de beste voorwaarden en een slechte klantenservice. Ik ben al 2 weken bezig met de simpele vraag of het goed gaat komen met mijn nummerbehoud. Deze vraag stel ik omdat mijn nummeraanvraag op mijn Hollandsnieuwe profiel dagelijks wordt geblokkeerd terwijl ik wel de juiste gegevens heb aangeleverd. Als ik uit wanhoop meerdere mails stuur met dezelfde vraag krijg ik tegenstrijdige antwoorden van de klantenservice en ook de geblokkeerde status op mijn Hollandsprofiel werkt ook niet mee. Het lijkt mij vrij eenvoudig wanneer mijn nr behoud goedgekeurd is deze status ook op mijn Hollandsnieuwe profiel aan te geven i.p.v. geblokkeerd. Geblokkeerd lees ik als mislukt. Het lijkt mij dan ook logisch dat ik dan van de medewerkers van de klanten service hetzelfde antwoord krijg op dezelfde vraagstelling.
Wanneer het niet goedgekeurd is verwacht ik van de klantenservice volledige medewerking dit probleem op te lossen. Ik word erg onzeker van de aangegeven geblokkeerde status op mijn Hollandsnieuwe profiel en de tegenstrijdige antwoorden op mijn simpele vraag. Wie van de klantenservice moet ik geloven en hoe serieus moet ik de status geblokkeerd ervaren?

MAXIEM

Re: Klantenservice Hollandsnieuwe geeft tegenstrijdige antwoorde

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Kenneth81

Is dit een nieuw draadje en is het oude draadje weggehaald?

Maxiem.

Kenneth81

Inmiddels ook al gebeld naar Hollandsnieuwe op het volgende nr. 088-1182011
krijg ik direct contact met Hollandsnieuw! Helaas kon deze beste man mij niet
helpen en zal een collega van hem mij terugbellen die wel mijn antwoord kan
geven. Binnen 2 minuten gaat mijn telefoon en een aardige dame aan de lijn , na het uitleggen van mijn probleem kon zij mij ook niet helpen en dit echt via de klantenservice loopt en zij over de orderafhandeling gaat. Adviseerde mij om per mail mijn klacht te sturen of een terugbel verzoek in te dienen. Tsja als daar gehoor aan werd gegeven had ik niet gebeld! Maar ze zou een mail sturen naar het hoofdkantoor met het verzoek dat iemand mij wel kan vertellen waarom mijn nummerbehoud keer op keer als geblokkeerd wordt aangegeven op mijn Hollandsnieuwe profiel en ik binnen hetzelfde uur van de ene collega een antwoord krijg dat ik mij geen zorgen hoef te maken en van de andere collega de opmerking krijg dat zij mijn nummer niet kunnen overnemen omdat er elders al een aanvraag loopt ( wat niet kan aangezien alleen Hollandsnieuwe mijn nr behoud heeft kunnen aanvragen). Ook al contact gehad met T-mobile en deze geven ook aan dat mijn huidige 06 nr. per 13-03-2012 een Hollandsnieuwe nr. is. Dus we wachten maar weer af en ik rust pas als ik ook op mijn Hollandsnieuwe profiel kan lezen dat de aanvraag goedgekeurd is.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Kenneth81,

Zoals we eerder op dit forum aangegeven hebben is er een akkoord voor de nummerportatie op 13-2-2012. Vervelend dat er twee tegenstrijdige berichten verwarring opgewekt hebben.

Uiterlijk na de nummerportatie zal de melding dat het nummerbehoud geblokkeerd is uit het account verdwijnen.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Kenneth81

Beste Hollandsnieuwe,

Bedankt voor de reactie. Ik ga er maar van uit dat het klopt en dat
ik maar voor lief moet nemen dat de melding geblokkeerd word aangegeven op
mijn Hollandsnieuwe profiel.
Aangezien ik inmiddels al diverse berichten naar jullie heb gestuurd mag ik hopen dat jou andere collega`s hetzelfde antwoord gaan geven.
Tip van uit mijn kant: De status geblokkeerd op mijn hollandsnieuwe profiel wekt wel argwaan, zou dit in de toekomst veranderen in goedgekeurd. Scheelt waarschijnlijk ook weer een hoop onzekerheid bij klanten die daardoor geen vragen gaan stellen aan de klantenservice waardoor jullie minder werk hebben en de echte problemen van andere klanten sneller opgelost worden.
Maar goed ik neem jou antwoord serieus en ga er van uit dat het goed komt.

Gr. Kenneth81

Kenneth81

O ja Hollandsnieuwe , klein detail maar wel belangrijk mijn portering gaat
dan 13-03-2012 in i.p.v. 12-03-2012 ( ga er ook vanuit dat je dat bedoelde ; ) ).

Kenneth81

i.p.v. de door jou benoemde 13-02-2012 bedoelde ik

anne marije

Ongelezen bericht door anne marije »

ook ik heb al anderhalve week problemen met hollandsnieuwe, vorige week dinsdag is volgens hollandsnieuwe mijn oude nummer over gezet naar hollandsnieuwe en werkt dit aldus hun.
ik ben nu al bijna anderhalve week onbereikbaar, heb al al de reset opties geprobeerd die ze me gezegd hebben vragenlijsten ingevuld om het probleem op te lossen hier ook een ontvangstbevestiging van gehad.
krijg weinig antwoord op mijn vragen en als ik dan eindelijk antwoord krijg zeggen ze dat ze mijn vragenlijst niet gehad hebben terwijl ze wel een ontvangstbevestiging sturen.
erg vraamd allemaal terugbel verzoeken doen ze niet aan want wordt niet teruggebeld al zeggen ze we proberen binnen 2 dagen je te bellen.
al 10 dagen niet bereikbaar !!!!!!

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

anne marije

Advies: als je verstandig bent, dan ontbind je de overeenkomst per direkt wegens het leveren van een wanprestatie hunnerzijds. Eis ook een forse schadevergoeding, als je extra kosten hebt gemaakt.

Maxiem.

anne marije

zou me dat lukken ??
heb ook al gezegd als jullie me niet willen helpen ontbind dan mijn contract maarja die vragen geven ze natuurlijk geen reactie op
zeggen eerst dat je vraag in behandeling is hebben meer tijd nodig en dan komen ze we hebben je vragenlijst niet ontvangen...
met andere woorden ze zijn er ook nooit mee bezig geweest

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Beste Anne Marije,

Als je ons je gegevens stuurt in een privébericht, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

anne marije

nou hoop dat ik dan nu na een dag of 10 toch ook weer eens bereikbaar wordt.....

anne marije

en opeens vanochtend was ik na 10 dagen bereikbaar....
jammer dat het eerst via tros radar moet lopen voordat er wat aan je klacht gedaan wordt en dat het opeens nu heel snel kan...
dus hollandsnieuwe de persoon die op dit forum post gewoon bij de klantenservice zetten dat zal heel wat klachten schelen dit is pas service !!!
nu hopen dat ik bereikbaar blijf....

monicabaaima

Ongelezen bericht door monicabaaima »

anne marije schreef:en opeens vanochtend was ik na 10 dagen bereikbaar....
jammer dat het eerst via tros radar moet lopen voordat er wat aan je klacht gedaan wordt en dat het opeens nu heel snel kan...
dus hollandsnieuwe de persoon die op dit forum post gewoon bij de klantenservice zetten dat zal heel wat klachten schelen dit is pas service !!!
nu hopen dat ik bereikbaar blijf....
ik wacht nu ook 3 dagen op een bericht van het hoofdkantoor, waarom duurt dit zo lang, ik zal blij zijn als ik verlost ben van HN, erg jammer en teleurstellend en vooral frustratie dat je hun niet kan bellen.
Dus meneer of mevr. die op dit forum post,!!kijk op mijn klacht? ik wacht al 3 dagen.
Succes!

Kenneth81

Ook op mijn terugbel verzoek wordt na een aantal dagen op 10-03-2012 gereageerd. Gelukkig bevestigde ook deze vriendelijke dame dat ik mij niet ongerust hoef te maken en dat zij kan zien dat mijn nr. behoud goed komt. Heb haar ook de vraag gesteld waarom op mijn Hollandsnieuwe profiel de status als geblokkeerd wordt aangegeven ( aangezien er op de site wordt verteld dat je de status van je nummerbehoud moet kunnen terugzien op mijn Hollandsnieuwe). Zij vond dit ook gek en zou dit opnemen met de technische afdeling. Na een half uur krijg ik het telefoongesprek netjes samengevat op de mail met daarbij de vermelding dat de technische afdeling aangeeft dat de status zichzelf zal wijzigen zodra mijn nummer wordt overgenomen. Tot die tijd blijft mijn nummerbehoud op geblokkeerd staan. Blijft vreemd dat je op hollandsnieuwe kan teruglezen dat je de status van je nummerbehoud kan terugvinden op je mijn hollandsnieuwe profiel en dat bij de vermelding geblokkeerd er iets aan de hand is waardoor je nummerboud niet door kan gaan. Maar goed ik heb dezelfde reactie nu al 4x mogen ontvangen van Hollandsnieuwe inclusief hier op Tros radar. Plots wordt ik zaterdag 11-03-2012 gebeld door ja wel opnieuw Hollandsnieuwe maar wel een andere vriendelijke dame. Zij heeft mijn mail gehad en het verslag gelezen van het gesprek tussen mij en haar collega van de dag daarvoor. Ze geeft aan dat zij toch kan zien dat mijn nummerbehoud aanvraag dubbel is aangevraagd. Zij gaat met de technische afdeling uitzoeken hoe het kan dat mijn nummerbehoud bij Hollandsnieuwe dubbel is aangevraagd. Volgens haar klopt het verhaal niet dat je geblokkeerde satus van het nummerbehoud pas gewijzigd word tijdens de nr. exportering ( ik vond het al een raar verhaal ). Dit moet nu al terug te lezen zijn op mijn Hollandsnieuwe profiel aangezien het allemaal is goedgekeurd zowel door T-mobile als Hollandsnieuwe. Zij het ook onbegrijpelijk vind dat haar collega`s niet verder kijken in het systeem. Enerzijds blij te horen dat iemand binnen Hollandsnieuwe mijn slechte gevoel bevestigd ander zijds het slechte gevoel dat ik na 2 weken nog geen meter ben opgeschoten. Wel stelde ze mij gerust dat ik niet bang hoef te zijn dat ik mijn huidige nr kwijt raakt omdat dit mijn nr is. Ze zal mij vandaag d.d. 13-03 terugbellen nadat zij en de technische dienst hebben onderzocht wat er fout is gegaan zodat ik vanaf deze week op mijn Hollandsnieuwe profiel kan teruglezen dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd. Ergens diep van binnen heb ik zo`n gevoel dat mijn nr. behoud wel goedgekeurd is bij Hollandsnieuwe maar over wordt gezet op een andere simkaart die ik niet in mijn bezit heb. Ik hoop dat ze me snel belt want ik word een beetje moe van de tegenstrijdige antwoorden en de geblokkeerde status op mijn Hollandsnieuwe profiel. 1 ding weet ik wel de medewerkers van Hollandsnieuwe zitten niet op 1 lijn betreft de status van mijn nummerbehoud en ik vraag me af hoe zij mij kunnen overtuigen dat het 100% goed komt. Ik ben inmiddels zover dat ik niets meer geloof. Mocht het zo zijn dat ik op 13-03-2012 niet kan bellen met mijn eigen nr. ga ik een schade vergoeding eisen want ik heb ze al maand van te voren aangegeven dat ik een geblokkeerde status te zien krijg op mijn profiel. Maar dit zal niet nodig zijn toch?

Kenneth81

Te verbetering van bovenstaande reactie: 10-03-2012 moet 10-02-2012 zijn en 11-03-2012 moet 11-02-2012 zijn :wink:

Kenneth81

Ook deze aardige dame heeft mij een mail gestuurd dat zij excuses maakt voor de verwarring. Zij heeft contact gehad met haar leidinggevende en mijn nummerbehoud is goedgekeurd en gaat per 13-03-2012 in. Helaas kan dit niet aangepast worden in het systeem dus blijft de nummerbehoud status op mijn Hollandsnieuwe profiel op geblokkeerd staan. Nu nog maar hopen dat ik 13-03-2012 kan bellen met mijn huidige 06 nr. Beste medewerker van Hollandsnieuwe zou u mij in een prive bericht kunnen aangeven op welk sim kaart nr. mijn huidige 06 nr. word overgezet zodat ik dit kan checken met het nr. van de ongebruikte Hollandsnieuwe simkaart die ik in mijn bezit heb. Is er nog een kans dat mijn huidige 06 nr. gelinkt staat aan een verkeerde
simkaart die ik niet in mijn bezit heb ( dit vraag ik omdat jullie aangeven dat mijn nr. behoud bij jullie intern is aangevraagd)? Sorry voor mijn lastige vraag maar na 2 weken contact met jullie gehad te hebben ben ik een beetje wantrouwend geworden.

Kenneth81

Dit vraag ik omdat mijn nummerbehoud aanvraag intern bij Hollandsnieuwe dubbel is aangevraagd en ik 13-03-2012 niet voor de verrassing sta dat mijn simkaart de verkeerde simkaart is.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Beste Kenneth,

We hebben je in een privebericht het simkaartnummer toegestuurd.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Gesloten