LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klantenservice Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jel
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 dec 2005 20:53

Klantenservice Telfort

Ongelezen bericht door jel »

heb abonnement bij telfort. Bereik is alvast knudde (eigen schuld had dit moeten controleren).
Maar nu is mijn telefoon al 4 dagen afgesloten terwijl rekening op tijd betaald is.
5/12: Gebeld met klantenservice, konden betaling nergens in systeem vinden, moest maar bewijsje zoeken of kijken of ik wel echt heb betaald!!!!!!! En zo ja faxen naar incasso afdeling.
6/12: Bewijs op fax gedaan, gebeld en na 10 minuten in de wacht opgehangen (heb nog andere dingen te doen)
7/12: Gebeld of ze fax hadden ontvangen. "Naar wie heeft u die fax gestuurd?" Naar de afd. incasso natuurlijk. "Faxen waar geen naam op staat worden weggegooid, u kunt alleen op afspraak faxen" ( :shock:
Hebben toen gekeken of betaling al binnen was, heb 11 dagen geleden betaald en volgens mevr duurt dit normaal 8/10 werkdagen (!). Had dus al binnen moeten zijn. Moest maar na 16.00 uur terug bellen dan kwamen de nieuwe betaling binnen. Ik weer gebeld om 16.15 uur. Volgens deze mevr. duren betaling 3/5 dgn. HAD DUS ALLANG BINNEN MOETEN ZIJN. Nog niets te vinden. Nogmaals gefaxed met naam erboven, moest over half uur nog eens bellen want er is een speciale afdeling die de faxen behandeld. Bel nogmaals om 17.10 uur. Konden weer niets doen, want de afdeling die de faxen behandeld is om 17.00 uur naar huis gegaan.
ZEG DIT DAN FF, dan had ik eerder gebeld. :x
Dus morgen nogmaals proberen, heb zelf bij Telfort gewerkt en toen was het al een zooitje, nu dus nog steeds.
Maar goed kan wel nog gebeld worden!!!!!!!
Iemand hier ook zo'n leuke tenenkrommende ervaring mee???

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Klantenservice Telfort

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Waarom betaal je niet per automatische incasso? Dan gaat er nooooooooit iets mis.

lelie
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 nov 2005 14:33

Re: Klantenservice Telfort

Ongelezen bericht door lelie »

Telfort is toch kort geleden overgenomen door KPN. Waarom kan KPN het bereik van Telfort niet verbeteren. Het is nu knudde!
Moet vanaf zolder mijn telefoongesprekken voeren, anders valt hij om de paar seconden weg. Behoorlijk irritant, Telfort (of KPN)
Echter als ik iets in zuidelijker richting rijd (vanaf Friesland) is het bereik perfect. Moeten wij geïsoleerd blijven van goed telefooncontact? Vaak geklaagd bij klantenservice. Krijg steevast iedere keer te horen dat er binnenkort meer zendmasten zullen worden geplaatst. (geloof je het zelf)
Wacht nu tot mijn abonnement afgezegd kan worden en dan toch maar weer naar KPN (van Telfort?) Héééél verwarrend allemaal! Misschien moet ik zuidelijker gaan wonen.
Laatst gewijzigd door lelie op 10 dec 2005 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.

jel
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 dec 2005 20:53

Re: Klantenservice Telfort

Ongelezen bericht door jel »

Nou ik woon zelf in het zuiden dus daar heb je ook niet veel aan!!

mukkiefuk
Berichten: 236
Lid geworden op: 24 okt 2005 15:11

Re: Klantenservice Telfort

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

Telfort plaatst geen masten meer.
En geloof maar niet dat KPN zijn masten in gaat zetten voor een B-merk waar veel minder voor betaald wordt dan voor hun eigen A-netwerk.

voyager4
Berichten: 24
Lid geworden op: 29 sep 2005 17:43

Re: Klantenservice Telfort

Ongelezen bericht door voyager4 »

** Waarom betaal je niet per automatische incasso? Dan gaat er nooooooooit iets mis **


Uhhh nou dan kan er nog van alles mis gaan dus. Praat me er niet van. Ik heb een half jaar geleden via thypoon een goedkoop abonnement aangeschaft voor 2,50 p/mnd. Een goede telefoon had ik toch al. In al die tijd is het slechts 2x goed gegaan met de afsschrijving. Tot ze op een keer ipv 2,50 een bedrag van 37,50 afschreven. De telefonische helpdesk vertelde mij dat er een storing in het systeem was geweest en dat dit direct zou worden geregeld. Nou mooi niet dus. Ik heb diverse malen gebeld, gemailt en brieven geschreven en kom tot de conclusie dat Telfort wordt gerunt door een stelletje amateurs. Vooral het asociale gedrag van de afdeliing administratie!! Ik ben nu meer dan 4 maanden verder en heb weer mijn maandelijkse factuur ontvangen van 4,16 ? huh?? wat een vreemd bedrag, Telfort heeft zeker weer een systeem storing en mijn 37,50 is ook nergens meer terug te vinden en die heb ik nog steeds niet terug gestort gekregen. Gelukkig gebruik ik internet bankieren en kan de afschrijving dus storneren, dit doe ik ook. Het is Telfort die mij nog geld schuldig is en niet anders om. Van mij mogen ze het bedrag elke maand crediteren van die 37,50 tot het is opgebruikt maar dat is dus ook niet mogelijk. Ik vraag me alleen af of Telfort mij mag afsluiten als ik het afgeschreven bedrag weer terug haal, terwijl zei nog voor meer dan een jaar aan abonnements geld van mij hebben?
Telfort heeft voor mij helemaal afgedaan, ik heb ondertussen de zoveelste brief aan ze gestuurd met de sommatie om het contract te beeindigen en mijn geld per direct terug te storten.

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: Klantenservice Telfort

Ongelezen bericht door Predicador »

natuurlijk mogen ze je blokkeren en uiteindelijk ook annuleren als jij jouw deel van het contract (nl je betalingsverplichting) niet nakomt. Overigens kan een belangrijk deel van je probleem worden toegeschreven aan je internet-dealer, die waarschijnlijk vergeten heeft te vertellen dat je na terugbetaling van cashback bij het contract uiteindelijk op 2.50 netto per maand zou moeten uitkomen.

dreigen met storneren zorgt alleen maar voor problemen aangezien je contract met telfort je verplicht te blijven betalen voor de diensten die je afneemt. Weiger je te betalen, schorten zij de geleverde diensten (dus bellen, sms-en enzo) op.

Stomste wat je kan doen dus.

voyager4
Berichten: 24
Lid geworden op: 29 sep 2005 17:43

Re: Klantenservice Telfort

Ongelezen bericht door voyager4 »

Ik vind het dus niet stom. Telfort verrekend de korting zo staat het op de factuur alleen door systeemfouten wordt het vergeten. Ik vind zelf dat Telfort zich niet aan het contract houd want in het contract staat toch echt een andere maandbedrag. De 2,50 is echt op maandbasis en niet na terug gave van een bedrag, deze constructie ken ik wel maar is dus niet van toepassing op mijn huidige abonnement.Het is helaas een erg klein bedrag (nou ja helaas, gelukkig maar denk ik)waar het om gaat anders had in toch echt wel juridische stappen ondernomen. Zeg nou zelf, als ik Telfort 4 maanden niet zou betalen was ik allang afgesloten, maar andersom kun je dus niets ondernemen behalve mensen waarschuwen voor dit soort problemen. Waarom zou ik me wel aan het contract moeten houden en Telfort niet? Dat zie ik dus niet zo, en hoe je het ook went of keert Telfort heeft al voor meer dan een jaar abonnementgeld van me ge int ,dus heb ik al betaald ,en na ruim 4 maanden is het nog steeds niet verrekend dan wel terug gestort. Sorry maar ik blijf bij mijn standpunt dat Telfort wordt gerunt door amateurs, een beetje degelijk bedrijf had dit allang netjes opgelost. Het bedrag heb ik al gestorneerd net als de vorige maand dus ik wacht het wel af.
In iedergeval bedankt voor de reactie

Gesloten