| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] knopjes die van mijn mobiel afvallen...
-
Taz
knopjes die van mijn mobiel afvallen...
Ik ben ermee naar de winkel gegaan, en gelukkig was men bekend met dit verschijnsel. Het is zelfs zo dat Siemens heeft toegegeven dat dit een constructiefoutje is.
Wanneer het telefoontje nog geen jaar oud is, vallen de reparatiekosten binnen de garantie...
Uiteraard is mijn telefoon net iets ouder... 1 jaar en 2 weken om precies te zijn...
In hoeverre kan ik Siemens aansprakelijk stellen voor dit probleem? Kan ik weigeren om de rekening te betalen, en zo ja, wat zijn dan de gevolgen?
-
KManders
Re: knopjes die van mijn mobiel afvallen...
Je moet niet Siemens aansprakelijk stellen maar het verkooppunt waar je de telefoon hebt gekocht. Zij hebben jou een ondeugdelijk produkt verkocht en zij zijn verantwoordelijk voor de oplossing. Ze zullen het proberen af te schuiven op de leverancier maar daar moet je niet intrappen. Als je meer informatie wil hebben kijk eens op www.staiksterk.nl
-
Gast
jajajaja mr of mevr. Manders ........tuurlijk ....droom lekker verder !
maar goed ...Siemens mobile heeft geen 1 jr garantie maar 2 jr !!!! dus je krijgt absoluut geen extra kosten voor deze reparatie !!!!!!!!!!
en nogmaals in de telecom is de winkel NIET verantwoordelijk voor het produkt maar wel voor de uitvoering van bv garantie !! kortom het enige dat de shop hoeft te doen is de gsm opsturen en verder ligt dan de verantwoordelijkheid bij de reparie dienst van het betreffende merk !
maar goed ...Siemens mobile heeft geen 1 jr garantie maar 2 jr !!!! dus je krijgt absoluut geen extra kosten voor deze reparatie !!!!!!!!!!
en nogmaals in de telecom is de winkel NIET verantwoordelijk voor het produkt maar wel voor de uitvoering van bv garantie !! kortom het enige dat de shop hoeft te doen is de gsm opsturen en verder ligt dan de verantwoordelijkheid bij de reparie dienst van het betreffende merk !
-
Gast
Wat een onzin, volgens de wet is de verkoper altijd aansprakelijk voor het verkochtte product! Dat veel telecomwinkels dat liever 'vergeten' doet daar niets aan af.en nogmaals in de telecom is de winkel NIET verantwoordelijk voor het produkt maar wel voor de uitvoering van bv garantie !! kortom het enige dat de shop hoeft te doen is de gsm opsturen en verder ligt dan de verantwoordelijkheid bij de reparie dienst van het betreffende merk !
-
Gast
Het verkooppunt biedt de service om het toestel op te sturen om te repareren (al dan niet intern).
Het enige dat hiet kapot is een keypad... bij normaal gebruik zou zo'n keypad niet kapot moeten gaan.
Het enige dat hiet kapot is een keypad... bij normaal gebruik zou zo'n keypad niet kapot moeten gaan.