LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kopierheffing mobiel met internet en ook apart voor micro sd

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jeannettebelde

kopierheffing mobiel met internet en ook apart voor micro sd

Ongelezen bericht door jeannettebelde »

hoi het volgende
ik wilde 18-2-2013 wilde ik bij de phone house bergen op zoom.
een internet mobiel kopen en nokia asha die koste € 38,-
toen kreeg ik te horen dat daarbij nog mintens vijf euro koppierheffing kwam en wilde ik een micro sdkaartje kopen dan hing het er vanaf hoeveel gigabyte ik had daar moest ik dan ook kopierheffing over betalen plus btw dan had ik op mintens € 60,- in totaal uit gekomen.
nou weet ik niet of dat het klopt maar ik heb hem toen niet gekocht
heb nou een mobiel zonder internet die niet naar mijn zin werkt maar heb echt geen zin
om nog iets bij de phone house bergen op zoom te kopen want ik voelde mijn echt verdomd erg op gelicht als ik nog een mobiel wil ga ik wel een keer in roosendaal winkelen maar weet iemand hoe het zit met de kopierheffing

met vriendelijke groet
jeannette belde :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

nevermind

Re: kopierheffing mobiel met internet en ook apart voor micro sd

Ongelezen bericht door nevermind »

Vanaf 1 januari 2013 wettelijk geworden....

Met ingang van 1 januari 2013 komt er, afhankelijk van de opslagcapaciteit, een thuiskopieheffing van maximaal vijf euro op smartphones, telefoons met mp-3 spelers, tablets, hdd recorders en settopboxen. Audio-videospelers krijgen een heffing van maximaal twee euro. Voor pc's en laptops geldt straks een vast bedrag van vijf euro, voor externe hdd-drives is dat een euro. Bij de aanschaf van een cd-rom of dvd geldt het laagste tarief: drie eurocent. De regeling is tijdelijk en duurt een jaar. Dit blijkt uit een algemene maatregel van bestuur die staatssecretaris Teeven van Veiligheid en Justitie vandaag naar de Tweede Kamer heeft gestuurd
http://www.computable.nl/artikel/nieuws ... ffing.html

Gesloten