LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kosten helpdesk kpn / hetnet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
nigi
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 aug 2006 13:19

kosten helpdesk kpn / hetnet

Ongelezen bericht door nigi »

fijne boel die experiabox, heb alles nu al een week geleden alles geïnstalleerd; ik kan niet gebeld worden wel bellen. Contact met de helpdesk is een ramp, 1 keer kwam ik erdoor, na een 10 minuten wachttijd á 45 eurocent per minuut, maar ze verwees mij naar een andere optie omdat zij mij niet kon helpen...let wel, da's omgerekend een gulden per minuut. Heb intussen 4 keren contact proberen te zoeken met de helpdesk, zo'n 8 tot 10 minuten wachttijd per keer en tenslotte weer opgelegd. Deze kosten vind ik prima als servicekosten, maar niet als je in de wacht wordt gezet. Zo'n beetje het gevoel dat je een kaartje koopt voor 10 minuten springkussen maar je wordt eerst 5 minuten in de wachtrij gezet welke op mindering van de springplezier wordt geteld. Je gaat er toch als provider vanuit dat je alleen bij problemen belt welke je met hun product ondervindt? Waarom dan deze vreselijk slechte service waaraan ook nog kosten zijn verbonden?

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: kosten helpdesk kpn / hetnet

Ongelezen bericht door karr-2 »

Omdat er 9 van de 10 keer door mensen gebeld wordt die de handleiding niet gelezen hebben of iets anders heel simpel verkeerd gedaan hebben. Daar heb jij niets aan, maar al die mensen moeten eerst afgehandeld worden voor dat jij aan de beurt bent.

Als mensen eerst de handleiding lezen en niet meteen gaan gillen, dan is er niets aan de hand en ben je er zo door heen.

benrosen
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2006 14:17

Re: kosten helpdesk kpn / hetnet

Ongelezen bericht door benrosen »

Ik heb 2 maanden geleden de experiabox geinstalleerd en nu reeds 2 maanden problemen en ellende zodat zelfs KPN er niet meer uitkomt. Ongeveer voor € 75 naar helpdesken gebeld en 3 weken geen telefoonverbinding Heden 11 aug weer geen telefoonverbinding. Voicemail kan ik niet inspreken enz.,enz, Vandaag weer de helpdesk gebeld moet minstens 3 dagen wachten voordat ik antwoord krijg en dan is het probleem nog niet opgelost.Dus tranen met tuiten. Veel geld gekost en veel hoofdpijn.Liefst zou ik overstappen naar een betere provider maar dan zit ik aan mijn contract vast

JacquesK
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 aug 2006 09:57

Re: kosten helpdesk kpn / hetnet

Ongelezen bericht door JacquesK »

Sinds 21-7 ben ik "geporteerd" De eerste vijf dagen konden we niet gebeld worden vanaf het vaste KPN netwerk (mobiel en versatel lukte wel). Ook is het drie keer voorgekomen dat we met meer dan één partij in gesprek waren. Dat is na die eerste 5 dagen niet meer voorgekomen. Tot op heden is voicemail niet in te stellen en ontbreekt de functie voicemail in email, waar uitvoerig reclame mee gemaakt wordt. volgens de helpdesk wordt het voicemail probleem binnen 3 dagen opgelost. Voicemail in email voorlopig nog niet. Tot vandaag €54,-- (2 uur) verbeld naar de helpdesk die in veel gevallen geen raad weet met de nieuwe techniek. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, soms door een heel vriendelijke medewerker en soms door een hork. Klachten per email leiden tot wonderlijke reacties die er meestal op neerkomen dat je de helpdesk moet bellen. Overigens werkt het bellen en surfen verder uitstekend. Ben heel benieuwd hoe het verder afloopt en hoe dit financieel afgehandeld wordt

mobiwizard
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 feb 2006 22:00

Re: kosten helpdesk kpn / hetnet

Ongelezen bericht door mobiwizard »

Aangezien het gaat om een storing op uw telefoonlijn/IPB lijn, hebt u reeds geprobeerd contact op te nemen met de storingsdienst?

0800-0407
Vraag om een test van uw telefoonlijn, dit kan op afstand. Men kan dan aan de test zien of er een fout zit; binnen(modem, wandcontactdoos etc), of buiten.

Hoop dat het helpt.

Blauwkous
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 aug 2006 13:04

Re: kosten helpdesk kpn / hetnet

Ongelezen bericht door Blauwkous »

:twisted: Ik ben voor een bekende bezig en het loopt dus inderdaad niet. Uiteindelijk via Googlen terecht gekomen op het ADSL-forum. Daarin worden enkele oplossingen aangedragen. Ik ga ze proberen.
Zie: http://www.adslforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=17055

ledder
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:34

Re: kosten helpdesk kpn / hetnet

Ongelezen bericht door ledder »

Ik kon ook niet gebeld worden.Bleek dat mijn telefoon doorgeschakeld stond. kijk ook of je de lijn uitgang goed hebt zitten deze zit niet onder tel 1 lampje maar bij tel 2 lampje

Gesloten