LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kosten vroegtijdig verlengen abo

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Darconya
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 okt 2010 00:05

Kosten vroegtijdig verlengen abo

Ongelezen bericht door Darconya »

Ben sinds een paar jaar klant van t-mobile...
Nu wou ik vroegtijdig mijn abo verlengen met nog 2 jaar kreeg ik doodleuk te horen dat ik 70 euro daarvoor moest betalen!
met andere woorden ik moet dus 70 euro betalen om klant te blijven!

mag dit wel? en is dit bij andere providers ook zo?

vind het eigenlijk een beetje bezopen dat dit gevraagd wordt!

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: Kosten vroegtijdig verlengen abo

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

Waarom in hemelsnaam wil jij een abo vroegtijdig verlengen??????

Je gaat bij de supermarkt toch ook niet alvast brood bestellen voor over 2 jaar? Tegen die tijd heb je misschien een glutenallergie, bak je zelf biologisch brood, is er vlakbij een betere supermarkt geopend, of woon je niet meer in die buurt.

Zeg het abonnement zekerheidshalve op (geeft druk op de ketel bij tmobile), laat lekker dat abonnement uitzingen, en ga vlak voor het einde shoppen wie op dat moment de beste service tegen de laagste prijs geeft, en neem je nummer dan mee naar die provider.

Want ik heb tmobile opgezegd, en zit nu zonder sores bij kpn

dimba
Berichten: 49
Lid geworden op: 17 apr 2010 10:26

Re: Kosten vroegtijdig verlengen abo

Ongelezen bericht door dimba »

Tja dat begrijp ik ook niet, waarom je contract vernieuwen als je oude nog niet voorbij is ?
Begrijp je wel dat je dan minstens 3 of 4 jaar een contractuele periode hebt?

Maarja of het mag : Ik denk het wel, zij maken de voorwaarden als jij daar niet mee akkoord gaat mag je gewoon niet eerder vernieuwen en zul je netjes moeten afwachten tot 4 maanden voor het einde van je contract wat je al getekend hebt.

Succes.

Gr Dimba

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Kosten vroegtijdig verlengen abo

Ongelezen bericht door ronald g »

Tja in het nieuwe abbo zal wel een leuk mobieltje geleverd worden, die moet je natuurlijk hebben toch?

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: Kosten vroegtijdig verlengen abo

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

ik snap die mensen niet. ze weten tevoren dat ze gen@@id worden door de telefoonaanbieder, en toch g€ilen ze op een nieuw "gratis" toestel, waarvan iedereen snapt dat gratis niet gratis is, maar 2 jaar lang teveel betalen.

Darconya
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 okt 2010 00:05

Re: Kosten vroegtijdig verlengen abo

Ongelezen bericht door Darconya »

Het gaat mij niet om een 'gratis' nieuw toestel...

Ik wil graag mijn abonnement verlengen omdat mijn oude toestel door mijn schuld total loss is.... omdat ik geen verzekering heb heb ik geen recht op reperatie of een vervangend toestel!

Ik wil mijn abo niet verlengen omdat ik zo nodig de nieuwste telefoon wil hebben. Ik wil mijn abo verlengen zodat ik een telefoon heb die ik kan gebruiken!

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: Kosten vroegtijdig verlengen abo

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

@Darconya

Ok. Dan is het meest goedkope en snelste en makkelijkste, zonder zorgen van een TWEE JAAR verlengd abonnement, dat je even een rondje navraagt via telefoon, email en/of sms (of op school of de fitnessclub) wie er nog een ongebruikt toestel heeft liggen. Grote kans dat als je 10 familieleden, vrienden of buren vraagt, je 3 toestellen hebt. Een mobieltje kan geblokkeerd zijn voor andere providers, maar 1 ervan zal het wel doen op t-mobile.

Mocht dat niet lukken... bij de mediamarkt in de bak met restanten ligt heel vaak nog een toestel dat niemand wil hebben, omdat ie roze of paars is, of opvallende chroomrandjes heeft. Ik heb er laatst 1 gekocht voor mijn oma, ook een t-mobile lock toestel, en toen kreeg ik voor 10 euro een kleine paarse motorola mee, met prepaid-SIM met 15 euro beltegoed. Je neemt dat toestel, wisselt de SIM om, en klaar is Darconya... je kan weer bellen op je eigen abo.

Dat is echt de voor jou voordeligste en moeiteloze weg, waarbij je straks over een paar maanden als je abonnement afloopt, weer vrij bent om dan de beste en goedkoopste aanbieder te kiezen, incl. een dan weer nieuw toestel.

Je kunt overigens beter nu wel t-mobile opzeggen, voor de zekerheid als je het zou vergeten. Dan kun je die prepaid-SIM gebruiken als je straks aan eind van je mobiel overstapt, je nummer meeneemt, en even een dagje "tussen wal en schip" moet kunnen bellen.

Darconya
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 okt 2010 00:05

Re: Kosten vroegtijdig verlengen abo

Ongelezen bericht door Darconya »

@ ik zeg t-mobile op

Bedankt voor je reactie ik ga morgen even bij de mediamarkt kijken!

Had familie al gevraagd maar die hadden niets over :(

En ik woon in een flat met heel veel ouderen dus buren vragen is ook geen optie :)

dimba
Berichten: 49
Lid geworden op: 17 apr 2010 10:26

Re: Kosten vroegtijdig verlengen abo

Ongelezen bericht door dimba »

Darconya schreef: En ik woon in een flat met heel veel ouderen dus buren vragen is ook geen optie :)
Of je moet een Greenhopper-toestel willen hebben haha.
Je kan ook een prepaidtoestel met je extrapunten aan kopen in de winkel van T-mobiel. Dan moet je je wel hebben aangemeld. Maar dan betaal je dus eigenlijk niets.
Zo kocht ik altijd met mijn punten prepaid nokia, en vernieuwde mijn contract altijd met sim only flex. Kostte me dus helemaal niets.

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Kosten vroegtijdig verlengen abo

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Weet niet of je een telecombinatie winkel in de buurt hebt zitten maar die hebben nu een t-mobile nokia prepaid staan voor 30 euro.

Denk dat de meeste andere winkels ook wel zoiets soortgelijks hebben.

Gesloten