LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN 20% korting

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mkr1604

KPN 20% korting

Ongelezen bericht door Mkr1604 »

Ik ben vorige week gebeld (anoniem nummer) door KPN. Hierbij vertelde de dame aan de lijn dat ik mijn mobiele abonnement NU kon verlengen met 20% korting! Ik wilde meer uitleg en een schriftelijke bevestiging, dus op de vraag of ik 20% korting wilde voor een half jaar, zei ik: ja, maar... En toen werd de verbinding verbroken. Ik heb toen de klantenservice van KPN gebeld en zei vertelden mij dat ik mijn abonnement pas over 4 maanden op zijn vroegst kon verlengen! De medewerker van de klantenservice snapte dus niet dat ik gebeld kon worden.

Een week later word ik weer gebeld door een dame van KPN (met ontzettend veel lawaai op de achtergrond, een callcenter idee) en zij kwam weer met het verhaal dat ik mijn abonnement kon verlengen met 20% korting. Ik heb haar toen verteld dat mijn abonnement nog lang niet verlengd kon worden, dat ik vorige week al gebeld was, maar daar had zij niets mee te maken. Ik verwees haar naar het bel-me-niet-register waar ik geregistreerd sta. Ook hier had zij niets mee te maken. Ik heb haar naam gevraagd om te kunnen controleren bij de klantenservice of ze wel echt van KPN is, waarop ze mij vertelde dat ze dat niet deed, maar ik kon haar manager wel spreken. Dit leek me onzin, want dat had iedereen kunnen zijn. Na dit gesprek beindigd te hebben heb ik de klantenservice van KPN gebeld en deze mevrouw vertelde mij dat KPN een actie heeft, zij mij niet kon blokkeren om weer opgebeld te worden en niets te maken had met de afdeling verkoop.

Dit was ontzettend frustrerend en ik heb op de site van KPN gekeken voor acties en een persoonlijke verleningskorting, maar die gaf ook aan dat ik mijn abonnement niet kon verlengen en dat er geen kortingen van 20% voor een half jaar waren.

Zijn deze telefoontjes van 'KPN' fraude, of is het wel echt KPN?

smilie

Re: KPN 20% korting

Ongelezen bericht door smilie »

Tja, lastig... Ik denk niet dat er dom genoeg mensen zijn te wagen om met bedrijf als KPN te 'spelen'. Dus zal wellicht rechtmatige actie zijn, maar dan wel erg slecht uitgevoerd :(

Gesloten