ongeveer 2 maanden geleden werd ik mobiel gebeld door een medewerker van kpn.mensen die prepaid bellen, konden nu ook voordeliger bellen en smsen voor minder geld.dit zou 18,50 per maand gaan kosten.en ik kon ieder moment schriftelijk opzeggen.nu kreeg ik de eerste rekening en die was 3x zo hoog dan wanneer ik gewoon prepaid bel!!ik zou 33x gebeld hebben in het buitenland.onmogelijk.kan dus niet opzeggen omdat ik een afkoopsom moet betalen.dit is mij niet verteld,en vind dit niet eerlijk.wat moet ik nu doen?ik durf mijn telefoon niet meer aan te zetten.
brig
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kpn-abbonnement
-
Ellesime
Re: kpn-abbonnement
Had je je telefoon meegenomen naar het buitenland? En ben je daar toen gebeld?
Normaal gesproken zou dit natuurlijk niet voor moeten komen. Abonnementen zijn sowieso goedkoper mits je 15 euro per maand verbelt met pre-pay.
Normaal gesproken zou dit natuurlijk niet voor moeten komen. Abonnementen zijn sowieso goedkoper mits je 15 euro per maand verbelt met pre-pay.
-
resp00126133
Re: kpn-abbonnement
Welk telefoonnummer staat er op je factuur? Is dat jouw telefoonnummer? Is de factuur aan jou gericht?
Ben je op vakantie geweest? Jij krijgt de rekening voor iedereen die jouw belt. De persoon die jou belt betaalt tot de grens, jij betaalt de rest. Dat kan hard oplopen.
Ben je op vakantie geweest? Jij krijgt de rekening voor iedereen die jouw belt. De persoon die jou belt betaalt tot de grens, jij betaalt de rest. Dat kan hard oplopen.