Ik had een belvrij weekend abonnement bij KPN al sinds 2008. Het abonnement zou duren tot 1 juli 2010.
Ik heb nooit een schriftelijke bevestiging gehad na 1 juli 2010, dus ik zou niet weten wat ik heb afgesproken per telefoon met zo`n callcenter medewerkster van KPN.
In december 2010 werd ik weer eens opgebeld door KPN, ze boden mij een belvrijavond en weekend abonnement aan. Ik hapte toe en heb daar 22 december een schriftelijke bevestiging van gekregen.
In maart 2011 werd ik weer gebeld, ze probeerden me internet en televisie aan te smeren. Ik hapte niet, want dat heb ik ergens anders, en dat bevalt mij prima.
Toen boden ze me dus weer belvrijavond en weekend aan waarop ik heel verbaast zei"ja maar dat heb ik al sinds december".
Nee hoor, dat had ik niet, zei de medewerkster, er was blijkbaar een foutje gemaakt ik had alleen belvrijweekend.
Toen werd ik boos, ik was namelijk juist in de avond gaan bellen in de veronderstelling dat ik vrij belde.
Ik heb een klacht ingediend, mijn verhaal gedaan, en er werd mij belooft dat ik binnen 2 weken gebeld zou worden. Intussen had ik al een fikse rekening van KPN betaald, fors meer dan in 2010.
Ik werd niet gebeld, en na enig nadenken besloot ik telefonie bij een andere provider te nemen.
Mijn abonnement werd beeindigd en daar kreeg ik ook een schriftelijke bevestiging van, met 8 dagen bedenktijd.
Nu zijn we 2 maanden verder en heb ik weer een forse rekening van KPN, wegens voortijdige beeindiging van het contract.
Welk contract? Ik heb er drie, zij beweren dat ik in november 2010 een nieuw heb afgesloten voor 18 maanden, waarom bellen zij me dan een maand later voor een ander contract? Ik heb geen handtekening gezet, ook bellen ze me in maart weer!
Ik word niet gecompenseerd voor telefoonkosten onnodig gemaakt omdat ik dacht dat ik savonds ook gratis kon bellen.
Ze beweren nu ook dat ze mij gebeld hebben op mijn mobiel in mei, verschillende keren, en mij een sms hebben gestuurd. Nog liegen ook!!!!!!
Ik betaal die rekening niet, die hautaine houding, zo arrogant. Ik wilde de directeur spreken die zo zwierig zijn handtekening onder elk contract zet, maar dat kon niet. Ik vroeg of ik op audientie ging bij de paus. Ik heb naar een leidinggevende gevraagd, maar dat ging ook niet.
Wat is dit voor een organisatie? Hebben ze een cursus gehad achter het vroegere ijzeren gordijn of zo?
Ik heb nu het juridisch loket ingeschakeld en KPN om bewijsstukken gevraagd waar ik in aangeef accoord te gaan met een contract voor 18 maanden.
Ze zullen het me toesturen werd er gezegd, ik ben benieuwd, ik heb alle contracten, maar die van november niet. Vreemd.
Ook kreeg ik het advies te betalen, want ik win het toch niet van ze.
We zullen zien.
Gerdientje.
![Twisted Evil :twisted:](./../images/smilies/icon_twisted.gif)