Na een defecte Quatro Fox en een oud modem op advies van de monteur naar KPN winkel om de boel te vernieuwen. Er werd mij "alles in een" geadviseerd en heb het gehele pakket genomen en n.b. op advies van de verkoper een monteur erbij besteld. Mijn toenmalige abonnement bleek op een morgen dood maar nog niets gehoord van een monteur (wel stonden de spullen in de gang). Naar de winkel om het op te lossen, daar bleek ik een brief niet ontvangen te hebben voor het maken van een afspraak. De winkel regelde de volgende ochtend, vrijdag, een monteur om de boel aan te sluiten (vervelend maar netjes opgelost !). Alles werkte behalve de telefoon kon niet gebeld worden, maar werd mij beloofd dat maandag alles automatisch in werking gesteld zou zijn (porteren ?). Iris kon gewoon vast het antwoordapparaat inspreken van de praktijk, want dat zou allemaal uiterlijk maandag automatisch in werking treden..........NIET DUS !!
Wij gingen een weekje weg, maar maandag, dinsdag, woensdag ...........en toen wij de maandag erop terug kwamen was er nog geen telefoon dus ook geen antwoordapparaat, maar ook geen internet en tv meer ..............!#@!!@@#%$!@!@## (zal dit niet vertalen)
Ik hop nu al 2,5 dag bijna full-time van keuzemenu naar keuzemenu en spreek voice-mails in om vervolgens elke keer een ander aan de lijn te krijgen en het gehele verhaal weer te moeten vertellen. Allemaal hebben ze een andere variant of oplossing voor het verhaal, maar niets helpt. Vandaag ook weer een monteur geweest, we hebben nu tv signaal dat steeds stoort en een heel traag internet dat steeds weg valt (ik type dit verhaal nu al voor de 4e x omdat de verbinding steeds weg valt) en de mededeling dat we waarschijnlijk 7 mei weer telefoon hebben.
DIT BETEKEND 2,5 WEEK GEEN TELEFOON, door een interne wijziging bij KPN waar hun een paar fouten hebben gemaakt !!!!!!! en wat in eerste instantie een verbetering zou moeten bewerkstelligen.
Het is echt te triest voor woorden en raad ook iedereen aan :
BEZINT EER GIJ BEGINT !!!
KPN heeft een groot apparaat met help-desken, maar gewoon iets regelen en oplossen kunnen ze niet meer omdat ze verdwalen in hun eigen bos !!!!!!!!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN "alles in een pakket" is een hoop ellende !!
-
Re: KPN "alles in een pakket" is een hoop ellende !!
heel herkenbaar
zijn nu ook al twee wken bezig.
hou mijn hart vast de 15 e zou alles moeten werken
inmiddels weet ik wel hoe een solicitatie bij kpn er uit ziet en door deze vragen te beandwoorden kun je kijken of je een kans maakt op een baan bij kpn.
kpn man bent u dommer dan een gans? heeft u geen geweten ow mooi
geen gevoel en inlevings vermogen ? gelukkig.
geen humor geen ampethie en u kunt mensen ook niet uit laten praten.
u weet alles.
mooi voor 1230 euro in de maand mag u hier komen werken
zijn nu ook al twee wken bezig.
hou mijn hart vast de 15 e zou alles moeten werken
inmiddels weet ik wel hoe een solicitatie bij kpn er uit ziet en door deze vragen te beandwoorden kun je kijken of je een kans maakt op een baan bij kpn.
kpn man bent u dommer dan een gans? heeft u geen geweten ow mooi
geen gevoel en inlevings vermogen ? gelukkig.
geen humor geen ampethie en u kunt mensen ook niet uit laten praten.
u weet alles.
mooi voor 1230 euro in de maand mag u hier komen werken
hihi darude
Dat geld overigens niet alleen voor de kpn hoor, bij upc werken precies zulke gladiolen
Dat geld overigens niet alleen voor de kpn hoor, bij upc werken precies zulke gladiolen
Mag ook niks kosten van "ons" als consument he.Dat geld overigens niet alleen voor de kpn hoor, bij upc werken precies zulke gladiolen
-
KPN ellende bij omzetting naar alles-in-1 pakket. do 23-8-2012 15:44 bevestiging via de mail met correcte data, activatie 1 oktober. Bevestiging via post op 31-aug met geheel andere datum activatie (10 september en fout telefoonnummer. Via de telefoon toezegging dat dit zou worden rechtgezet, via de post bevestiging van annulering en intrekking (twee brieven!) op 5 september. Maandag 10 september nieuwe aanmelding via de telefoon met medewerker (die beloofde woensdag 12 te bellen maar dat is het minste). Kom ik maandag 10 september thuis en is internet en telefoon afgesloten. Herstel volgens "helpdeskmedewerker onmogelijk. Dinsdag 11 september om 8:00 gebeld met servicenummer waar beweert wordt dat alles zou moeten werken (maar het bewuste telefoonnummer is "buiten werking" volgens melding). Ik zie van de hele omzetting af en verzoek dringend om de puinhoop vandaag (dinsdag 11 september) terug te zetten naar oude situatie. Volgens medewerkster gaat dat een paar dagen duren. Buik vol van KPN! Voel me deelnemer van een Kafka verhaal.
dat "ellende" is een standaard onderdeel van het pakket
-
Doffe ellende is bij KPN altijd bij de prijs inbegrepen.
Maar het sprookje "KPN is veilig en vertouwd" (want van vroeger; nog uit de goede oude PTT-tijd) is nog altijd springlevend.
Maar het sprookje "KPN is veilig en vertouwd" (want van vroeger; nog uit de goede oude PTT-tijd) is nog altijd springlevend.