LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Bel-me Niet register, heeft er lak aan.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Shine

KPN Bel-me Niet register, heeft er lak aan.

Ongelezen bericht door Shine »

Klaarblijkelijk heeft de KPN lak aan Infofilter en Bel-me-niet register.
Ik heb al ruim anderhalf jaar geleden aangegeven niet gebeld te willen worden door bedrijven (waaronder KPN).
Wat schetst mijn verbazing: Uitgerekend op 1 oktober!!! belt een of ander mevrouw van de KPN mij en colporteert zich suf. De wijze waarop ze het doet is niet bepaald prijzenswaardig te noemen. Daarnaast schijnt KPN lak te hebben aan bel-me-niet en infofilter miv 1 oktober. Daarvoor was en bleef het namelijk prettig anderhalf jaar rustig.

-Spreek ik met...
--Spreek u mee.
-Ik ben .. en bel u namens KPN.
--Oh!
- Ik heb een mooie aanbieding voor u..
-- interuptie van mij en zeg: heb geen tijd sta op punt van vertrekken en heb totaal geen interessen in wat voor aanbieding dan maar ook.
- Ja maar ik moet u wat vragen stellen, dat ben ik verplicht.
-- ik zeg vriendelijk tegen u geen interesse te hebben en daarnaast ook geen tijd..
- verkoopster interumpeert mij, ...ja maar ik ben verplicht u een vraag te stellen.
-- Dat kan zo zijn, maar niet aan mij. Dag mevrouw. Klets hoorn op de haak. Ik was het zat. Natuurlijk is zo'n verkoopster helemaal niet verplicht mij een vraag te stellen. Houd toch vlot op zeg.

Goed, de eerste klacht gaat al richting belmeniet en de KPN mag gaan dokken.
Foei toch KPN, foei toch!

jor

Re: KPN Bel-me Niet register, heeft er lak aan.

Ongelezen bericht door jor »

Ik doe het tegenwoordig zo, de telemarketier belt op en vraagt of ik een mooie aanbieding wil horen. Ik zeg ogenblikje en ga gewoon door waar ik mee bezig was, na een minuut of tien luister ik even en is er opgehangen :wink: . Niet aardig maar ik was het dan ook zat.

antileugens

Ongelezen bericht door antileugens »

Beste Shine,

Ben je met het een of ander toevallig klant bij KPN? Want voor zover ik weet vallen bestaande klanten namelijk niet onder het bel-me-niet register. Zelfs als je bijvoorbeeld je gesprekskosten bij een ander bedrijf hebt lopen maar het abonnement nog steeds bij KPN mag, voor zover ik weet, KPN je gewoon bellen.

Shine

Ongelezen bericht door Shine »

Ik houd er niet van om de hoorn neer te leggen en dan weg te lopen. Acht dat ook niet fatsoenlijk en zie ik als volkomen zinloos. Als je al zoiets wilt doen, zeg nee en klap dan gewoon de hoorn op de haak denk ik dan. Maar iemand opzettelijk aan de lijn laten waachten, nee, not my cuppa tea.
Tot op de dag van vandaag ben ik anderhalf jaar veschoond gebleven van dergelijke telefoontjes dankzij mijn registratie bij infofilter. Op, zoals ik al aangaf, uitgerekend 1 oktober D- belmenietDay word ik gebeld. Opmerkelijk!

@atileugens: Nee ben met niets bij de KPN. Dus dat kan en mag het niet zijn.
Heb op de KPNsite al een contactformulier ingevuld met een klacht hierover. Antwoord ook al ontvangen: de welbekende excuses en men zal het doorspelen naar betreffende afdeling dat ze er alerter op moeten zijn.
Nah, we wachten af..... Time will tell. ;-)

Gesloten