Goedeavond,
Ik wilde hier graag even mijn frustratie uiten over KPN. Lid geworden van deze provider met een alles in een pakket, en vanaf dat moment alleen maar ellende.
Om een korte samenvatting te geven, op de dag van aansluiting werkte er geen enkele dienst, daarna bellen met de ´´klantenservice´´ om vervolgends te horen te krijgen dat er pas over twee weken een monteur kan komen( als alles zou werken was dit niet eens nodig geweest maargoed) ik heb aangegeven dat wij niet zolang kunnen wachten aangezien de telefoon erg belangrijk is en de andere aanbieder de telefonielijn over enkele dagen al zou deactiveren en wij dan zonder komen te zitten.
Vervolgends heb ik aangegeven dat ik dan de diensten wil stopzetten omdat er niets werkten wij niet zo lang op een monteur kunnen wachten.
Na eindeloze discussies te hebben gevoerd met enkele medewerkers zou deze de diensten voor ons stopzetten en het telefoonnummer vrijgeven zodat wij weer naar upc terug konden .
Ook hebben wij direct een afspraak gemaakt dat de spullen weer opgehaald zouden worden en zouden we een bevestiging ontvangen van de opzegging binnen 5 werkdagen.
De spullen zijn netjes opgehaald , maar geen brief over de opzegging dus weer bellen (met onze mobiel aangezien de telefoon nog niet is vrijgegeven door de kpn ) zegt een medewerker doodleuk dat er niks is opgezegt . Na weer een eindeloze disccusie te hebben gevoerd eindelijk de opzegging geregeld en ook een mondelinge toezegging dat er GEEN kosten worden berekend , omdat geen enkele dienst heeft gewerkt, de dame zou voor ons ook nog een klacht aanmaken aangezien alles een grote chaos is .
En tot mijn grote schrik ontvangen wij een factuur met onder andere gesprekstkosten, wij weer bellen met de kpn en deze moesten we maar terug gaan boeken en zij zouden een creditfactuur maken en daarmee zou alles geregeld worden en er zou weer een klacht worden aangemaakt.
En nu krijgen wij een aanmaning over een openstaand bedrag , dus weer bellen en de medewerker zegt doodleuk ja u moet maar betalen of we maken aan betaalafspraak.
Heeft iemand enig idee hoe ik deze mensen het aan het verstand kan brengen dat deze factuur totaal onterecht is, zonder dat ik weer nuteloze disccusies moet gaan voeren met medewerkers die toch alleen maar onbeschoft zijn.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Chaos
Re: KPN Chaos
Ik sluit mij aan bij ts. Ook ik zit al 5 maanden lang met de KPN in de clinch. Iedere keer een andere medewerker en elke keer is het liedje anders. En dan vinden ze het ook nog raar dat je gefrustreerd bent.
TS, waarom blijf je bellen als je al een paar keer hebt gemerkt dat medewerkers zich niet houden aan hun mondelinge afspraken?
Mail en stuur een (aangetekende) brief,met daarin duidelijk, op chronologische volgorde de feiten en toezeggingen. Vermeldt data en tijden van de diverse betreffende telefoongesprekken.
Mail en stuur een (aangetekende) brief,met daarin duidelijk, op chronologische volgorde de feiten en toezeggingen. Vermeldt data en tijden van de diverse betreffende telefoongesprekken.
Reden waarom ik het verhaal hier plaats is omdat er dan misschien wel iemand van de Kpn een oplossing heeft.