LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN die mail niet beantwoord

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
spoekie999

KPN die mail niet beantwoord

Ongelezen bericht door spoekie999 »

Als je bij KPN via hun site een vraag stelt krijg je geen antwoord. Als je via diezelfde site hierover een klacht meld, krijg je daar ook geen reactie op.
Ik vind dat vrij onbeschoft van KPN. Weet iemand hoe ik in contact kan komen met KPN zoder dat daar hoge (06-) telefoonkosten aan hangen?

stofzuigertje

Re: KPN die mail niet beantwoord

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Stel altijd een duidelijke vraag met Uw klant nummer of telefoon nummer en ook moet je soms enkele dagen wachten.

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

KPN heeft bij mij nog nooit geantwoord, ook niet op drie klachtenbrieven.
Bellen heeft ook geen zin, kost alleen geld en ergernis als je het standaard antwoord krijgt dat ze niets voor je kunnen doen, of je beloven het op te lossen maar ondertussen niets noteren.

pffff

Ongelezen bericht door pffff »

of je krijgt een antwoord dat het erg druk is , dat het iets langer duurt en vervolgens wordt je afgesloten ,, met alle problemen van dien

spoekie999

Ongelezen bericht door spoekie999 »

Ik heb mijn vraag heel duidelijk gesteld en wacht al meer dan 3 weken.

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

spoekie999 schreef:Ik heb mijn vraag heel duidelijk gesteld en wacht al meer dan 3 weken.
Ik wacht al 5 jaar, heb in tussentijd alles van KPN de deur uit gedaan.

Gesloten