LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN DIGITENNE is het echt zo geweldig?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Palermo

KPN DIGITENNE is het echt zo geweldig?

Ongelezen bericht door Palermo »

Hoi allen

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of digitenne echt zo goed is.
ik hoor verschillende verhalen.

ik hoor ook vaak klachten over het mobile netwerk van KPN
slecht ontvangst enz.

dan moet digitennen toch ook niet goed werken...

laat me ff horen wat jullie er van vinden

Tosbaga

Re: KPN DIGITENNE is het echt zo geweldig?

Ongelezen bericht door Tosbaga »

Dat je klachten hoort oer het mobiele netwerk van kpn lijkt me stug, kpn heeft het beste netwerk van nederland, met alle respect voor de andere aanbieders.

Je hebt schijnbaar gniet echt benieuwd naar digitale tv en nog heb je moeite gedaan om eventjes op kpn.com te kijken. Als je dat namelijk wel had gedaan dan had je kunnen lezen dat digitale tv een andere techniek is dan mobiele telefonie.

De beeld en geluidskwaliteit is superieur aan die van de kabel. Je hebt dvd beeld kwaliteit en cd geluids kwaliteit, daar kan geen enkele kabel tegen op!

Om het ervaren zal je naar de dichstbijzijnde primafoon moeten, lijkt me ook logisch toch aangezien zij kpn producten verkopen. Wel even naar kpn.com om te checken of digitale tv wel beschikbaar is in jouw regio.

Ik lijk wel een pratende brochure die pissed is omdat mensen hem hebben meegenomen maar niet goed gelezen hebben. Maar van typetjes die alsmaar zeuren en negatief doen, kword er kots misselijk van.

"dan moet digitennen toch ook niet goed werken... "
Hoe je tot deze conclusie komt is mij een raadsel, trek je altijd zomaar conclusies of is er iets mis met je???

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

hahahah deze gast is een beetje pissed off !!!!!

zou zegge GET A LIFE !

Oldlouis

Ongelezen bericht door Oldlouis »

Ik heb dit op proef gehad. Het beeld kon op mijn breedbeeld Philips van 1 jaar oud niet goed ingesteld worden: als de ondertitels zichtbaar zijn hebben de personen geen of een half hoofd over. Het geluid viel op onregelmatige tijden een seconde weg: klassieke muziek was niet om aan te horen. Het eerste is waarschijnlijk een gevolg van de tuner van Samsung. Het laatste van onvoldoende bereik en beton in mijn huis.
Ik ben niet ingegaan op mogelijke toekomstige verbeteringen (buitenantenne), maar heb binnen 8 dagen alles teruggestuurd. Na 6 weken had ik het geld van de tuners terug.
Louis

palermo

Ongelezen bericht door palermo »

:shock: :o
Tosbaga

je hoeft niet meteen kwaat te worden,
ik val niemand aan, heb niemand nat gezet. of weg gemugt.

Mijn vraag is of mensen al ervaring hebben met digitenne.
misschien had je ook kunnen vertellen hoe het wel zit, en werkt.
Ik weet dat kpn 1 van de beste netwerken heeft, maar toch zijn er plekken in nederland daar waar geen KPN is wel T-mobile.

en ik ben wel degelijk op de KPN site geweest.
:wink:

palermo

Ongelezen bericht door palermo »

verder voor de andere heren bedankt voor jullie reactie :):):)

Gast

Ik zou het toch zelf willen zien en niet af willen gaan op meningen van een ander...

Dus gewoon ff naar een PF stappen binnen het dekkingsgebied.

Tosbaga

Je kan beter het pakket kopen en thuis uitproberen, aangezien het ontvangst bij jouw thuis beter of slechter kan zijn als bij de pf. Je kan alles binnen 8 dgn kosteloos retourneren.

Radijsje

Ongelezen bericht door Radijsje »

De beste is gewoon een schotel aanschaffen met een abbo van Canal Digitaal. Dat is de allerbeste.

Kpn en digitenne zijn allemaal ether troep.

De digitale tv via de kabel is beter als kpn en digitenne.
Dit door velen bevestigd.

Als je een beetje technisch bent kan je het zelf testen.
En niet alles geloven wat men over zijn eigen produkt te vertellen heeft.

Tosbafga

Ongelezen bericht door Tosbafga »

Voor digitale tv van de kabel moet je een standaard abo hebben en daarbovenop komen dus de kosten van de digitale tv, lekker duur dus.

Digitale tv van kpn biedt voor een lagere prijs de normale zenders. Ja en de kwaliteit is relatief, iedereen heeft een andere leefomgeving, dus het beste is om te proberen.

Ik zit zelf ook aan schotel te denken, alleen koop ik hem bij zo'n toko dan krijg je alle zenders gratis, ik ga echt niet canal+ betalen voor de nederlandse zenders als ik het gratis kan krijgen. Kheb gevraagd en zit rond de 350 en 400 voor een volledig automatische met alle zenders, koopje dus

Radijsje

@ Tosbafga

Wel geeg ik je een seintje dat het gratis kijken momenteel naar ned. zenders wel mogelijk is, maar vanaf 1 maart 2005 is dat technisch gezien niet meer mogelijk.

Momenteel is de coderings systeem Irdeto 1 en vanaf 1 maart 2005 is dit Irdeto 2. Irdeto 2 is tot heden niet gekraakt.
Canal digitaal probeert dus alle "illegale" kijkers zo aan te pakken.

Je kan het beste een abbo nemen en die zijn er vanaf 1.67 Euro per maand. Dat is geen geld. Je krijgt daar bovenop nog andere honderden zender (niet dat het boeiende zender zijn, maar toch :lol: )

Je bent dus gewaarschuwd! :D

Radijsje

Let svp niet op mijn spelling 8)

Gast

Bedenk je twee maal voor dat je begint aan digitale tv van kpn.
De decorders die kpn levert zijn van matige kwaliteit, het geluid valt soms voor een seconde weg en het beeld vervormt bij sommige zenders.Maar als je wat heb aangeschaft dan krijg je er ook wat voor terug en dat is ronduit slechte service.De twin tuner die 6 dgn.in mijn bezit had maakte nogal wat herrie, ik gebeld met kpn, driemaal werd mij verteld dat ik een ander nummer moest bellen. Uiteindelijk met tuner naar primafoon waar ik deze had aangeschaft.
Wat schepte me verbazing, de tuner kon niet omgeruild worden maar moest worden opgestuurd wat inhield dat je dan gewoon een dag of 14 zonder tv zit.Aangezien ik nog binnen de 8 dgn. van niet tevreden geld terug kon ik het hele zooitje wel retour geven.
Ik naar huis de rest opgehaald en retour gebracht, toen was het ineens wel mogelijk om de tuner om te ruilen. Hier ben ik niet meer op ingegaan. KPN hou het zooitje maar.

Taz

Ongelezen bericht door Taz »

tja... digitenne...
Ik gebruik zelf niet de diensten van digitenne... ik weet wel dat het bij mij in de buurt leverbaar is... Van mij mag het zo weer uit de ether gehaald worden, sinds er van de zomer in mijn omgeving digitaal wordt uitgezonden, kijk ik naar een ruis in mijn tv-scherm omdat de kabel last heeft van de straling... Zelfs de speciaal door UPC toegestuurde nieuwe coax-kabel (extra dik) help daar niet bij...

Dus liever niemand die Digitenne gebruikt, dan kan ik ook weer normaal kijken!!!

hast

Ongelezen bericht door hast »

Ik heb zo m'n bedenkingen van 'digitaal'. Ik heb op de site van KPN gekeken en heb geen enkel voordeel tov kabel gezien. Het zender aanbod is erg matig, moet weer allerlei kastjes plaatsen (het lijkt wel 1930).
Het grootste nadeel wat ik vind is dat je voor iedere televisie zo'n kastje nodig hebt. Ga er maar aanstaan..... Als je meerdere tv's in huis hebt. Trouwens, hoe gaat dit met de video ? kan je dan ook TV kijken en tegelijk van een andere zender opnemen ?

Tosbaga

als je echt op de site had gekeken had je het antwoord op je vragen kunnen lezen!

Palermo

Ongelezen bericht door Palermo »

Het is niet alleen de antwoorden van de vraagen de internet maar ook de meningen van andere mensen. die vind ik vaak het belangrijkst.
ik zie ook wel dat de meeningen erg verdeeld zijn.
een vriend heeft digitale TV via de kabel en dat ziet er wel mooi en gelikt uit, alleen het geluid is helaas niet 5.1 :)

klappertand

Ongelezen bericht door klappertand »

Het voordeel is, DAT je meerdere tv's aan kunt sluiten. wat bij mijn weten bij upc niet mogeljk. althans niet digitaal. je moet dan weer je analoge kabel gebruiken. en kastjes plaatsen lijkt me niet zo gek gezien het draadloos! is. en met de twintuner kun je wel degelijk opnemen én kijken tegelijkertijd. maar ja, wie neemt er nou nog op met een videorecorder. daar heb je toch harddisc dvd recorders voor ;p

prettige kerstdagen allemaal!
en tobasga doe harrie, snorro (richard) eva etc etc etc allemaal de groeten uit woensel.
en zeg maar dat ik ze voor geen meter mis allemaal hehehe

Radijsje

@klappertand

Graag even een correctie.
Het is wel degelijk mogelijk om op meerdere tv's digitale tv van (bv UPC) te bekijken. (ook analoog)
Het enige nadeel is dat je op ieder tv naar de zelfde kanaal zal moeten kijken.
Zappen kan je bv met behulp van een infrarood verlenger.

Als je een digitale pakket hebt dan behoud je trouwens ook je analoge pakket, want daar betaal je eigenlijk ook voor ;-)

Gesloten