LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN ellende !!!!!!!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Bacchus
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 jan 2005 23:31

KPN ellende !!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Bacchus »

Wij zij de familie Audier, de tweede familie zal ik voor het gemak maar familie X noemen en omdat ik hun naam niet wil noemen. Wij zijn al jaren van tijd tot tijd met de KPN in discussie over ons telefoon abonnement. Volgens de KPN zijn wij nl geen contracthouder van ons eigen nummer. Nu heeft mijn vrouw dit nummer al zo’n 15 jaar geleden gekregen. Volgens de KPN is de familie X nl contracthouder van het abonnement en niet wij. Al jaren lopen wij tegen problemen aan als wij iets willen veranderen aan ons abonnement, zoals bv adsl aanvragen. Dan komt weer naar voren dat de familie X contract houder is en wij dus niets kunnen veranderen. We hebben hier al tientallen telefoontjes met de KPN over gevoerd en talloze malen is ons beloofd dat het veranderd zou worden maar u raad het al dit gebeurt niet, wel ons een contract wijziging toegestuurd maar dat kost ons dan 30 euro om dat gewijzigd te krijgen want de KPN kan niet achterhalen wie de fout heeft gemaakt. De rekening en in de telefoongids staan wij wel keurig als de mensen die bij dit telefoonnummer horen. Nu zijn wij er inmiddels achtergekomen dat de familie X op 1cijfer na hetzelfde nummer heeft als wij en dat dit dus waarschijnlijk ergens bij de KPN verkeerd is ingevoerd, Wij hebben ook inmiddels contact met deze familie gehad en wat blijkt zij hebben al verschillende keren post over ons telefoonnummer gekregen en al verscheidene keren met de KPN gebeld dat dit niet hun nummer is. Blijkbaar gaat er bij de KPN niemand nadenken over hoe dit zo heeft kunnen zijn. Ons blijft nu niet veel anders over dan ons telefoonnummer op te zeggen hetgeen ook niet eenvoudig is omdat wij volgens de KPN niet de contracthouder zijn. Als het goed is dan zijn we per 31 oktober van de KPN af. Ik ga geen 30 euro betalen voor de halsstarrigheid van de KPN. Wij bellen mobiel met Telfort en dat bevalt ons prima ik hoop dat de service van Telfort hetzelfde blijft en dat ze niet de service van KPN overnemen na de overname want dat zou Telfort niet ten goede komen. Ik heb mijn buik goed vol van de KPN en de douche kan dan ook niet koud genoeg zijn die ze van ons krijgen.

RSt
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 aug 2005 19:33

Re: KPN ellende !!!!!!!!!

Ongelezen bericht door RSt »

Excuus voor mijn vorige reactie je moet gewoon blijven volhouden, je kunt beter een brief schrijven dan word je klacht tenminste serieus genomen.

Als je daar gewoon hetgeen verteld wat je nu ook meld moet er inderdaad iemand gaan nadenken.

Je schriftelijke reactie stuurt u naar:
KPN Klantenreacties
Postbus 8524
3503 RM Utrecht

Vergeet niet je vaste telefoonnummer te vermelden.

Succes ermee

Gesloten