| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN. Ik wou... ik wou...
KPN. Ik wou... ik wou...
Ik wou dat ik kon kiezen voor een ander, maar helaas. Voor je telefoon ben je nog steeds van KPN afhankelijk. Voordat er allerlei reacties komen; ik weet dat je ook op andere manieren kan bellen, maar voor ADSL heb je toch echt een KPNnetje nodig. En de abonnementskosten alleen al kosten een vermogen. Ik had vroeger een "normale" rekening (in guldens ging ik nooit de 100 gulden voorbij), maar sinds dat hele btw-verhaal en alle andere ellende kijk ik 2maandelijks tegen een rekening van meer dan 75 euro aan. Heuh? Dan klopt er toch iets niet, want veel meer gaan bellen ben ik niet...
Tips? Suggesties? GRAAG!!
Natasja
Tips? Suggesties? GRAAG!!
Natasja
-
Gast
Re: KPN. Ik wou... ik wou...
Vodafone en T-Mobile zijn weer gedaald met de tarieven, wederom voor de nieuwe klanten en de mensen die verlengen
Re: KPN. Ik wou... ik wou...
TV+internet, kabel (bv. essent)
Telefonie, mobiele telefoon (bv telfort samenbellen 500)
Hebben wij ook gedaan, werkt perfect en je bent weg bij die groene dieven, waar ze nog steeds veel ste veel bereken.
Telefonie, mobiele telefoon (bv telfort samenbellen 500)
Hebben wij ook gedaan, werkt perfect en je bent weg bij die groene dieven, waar ze nog steeds veel ste veel bereken.
-
Aat
Re: KPN. Ik wou... ik wou...
Mag ik vragen. Wat is samenbellen van Telfort? En wat kost het? Ik zou ook eigenlijk wel van dat dure KPN abonn. af willen.
-
Gast
Re: KPN. Ik wou... ik wou...
SAMENBELLEN? Ga naar www.telfort.nl Kies voor sim-only en je hebt 500 minuten voor 6,25 euro. 1 ct per minuut voor vast en telfortklanten
Prima alternatief voor KPN!
Gratis voicemail!
Geen starttarief!
Achteraf gesprekskostenspecificatie via internet!
Wat mij betreft een aanrader!
Let wel op! Zelf je 500 minuten in de gaten houden, want anders kost het je ca. 23 cent voor elke extra minuut, en nee, je mag je resterende minuten niet meenemen naar de volgende maand.
venantius
Prima alternatief voor KPN!
Gratis voicemail!
Geen starttarief!
Achteraf gesprekskostenspecificatie via internet!
Wat mij betreft een aanrader!
Let wel op! Zelf je 500 minuten in de gaten houden, want anders kost het je ca. 23 cent voor elke extra minuut, en nee, je mag je resterende minuten niet meenemen naar de volgende maand.
venantius
Re: KPN. Ik wou... ik wou...
Inderdaad voor 6,25 per maand ben je stukken voordeliger uit, dan met je vaste kpn aansluiting van bijna 20 euro. Wil je er nog een gratis toestel bij dan kost het abonnement 12,50 per maand.
Voor dat geld kun je 500 minuten bellen naar vaste nummers, en mobiele nummers van Telfort, dat is makkelijk als je deze tip doorgeeft aan vrienden en ook naar hun gratis kunt bellen.
Voor bellen naar een andere mobiele provider kost 20 cent per minuut, dit is eveneens het tarief per minuut voor bellen buiten de bundel.
Het abonnement is een vrijwel alle opzichten goedkoper, met uitzondering de tarieven voor bellen naar het buitenland, als je dit vaak doet is mischien een prepay van www.lebara.nl de oplossing, vooral buiten europa is dit goedkoop bellen.
Voor dat geld kun je 500 minuten bellen naar vaste nummers, en mobiele nummers van Telfort, dat is makkelijk als je deze tip doorgeeft aan vrienden en ook naar hun gratis kunt bellen.
Voor bellen naar een andere mobiele provider kost 20 cent per minuut, dit is eveneens het tarief per minuut voor bellen buiten de bundel.
Het abonnement is een vrijwel alle opzichten goedkoper, met uitzondering de tarieven voor bellen naar het buitenland, als je dit vaak doet is mischien een prepay van www.lebara.nl de oplossing, vooral buiten europa is dit goedkoop bellen.
-
Tosbaga
Re: KPN. Ik wou... ik wou...
als je je goed had laten informeren had je geweten dat je adsl ook zonder kpn abo kan nemen, je moet dan wel de kosten betalen van de lijn en ja helaas staan die gelijk aan het belbudget abo. Als je het hier niet mee eens bent dien je maar een klacht in bij de opta.
Bellen met een mobiel is altijd duurder dan met een vaste lijn, het bereik van Telfort is nu ook niet iets om naar huis te schrijven, zoek maar ens op dit forum en anders op telecomvergelijker.nl, daar staan genoeg ervaringen in over Telfort.
En laten we het al helemaal niet hebben over de kabel maatschappijen, essent en upc, fiets maar eens door dit forum.
Bellen met een mobiel is altijd duurder dan met een vaste lijn, het bereik van Telfort is nu ook niet iets om naar huis te schrijven, zoek maar ens op dit forum en anders op telecomvergelijker.nl, daar staan genoeg ervaringen in over Telfort.
En laten we het al helemaal niet hebben over de kabel maatschappijen, essent en upc, fiets maar eens door dit forum.
-
bernardustukker
Re: KPN. Ik wou... ik wou...
Tasja,
Er is wel degelijk een oplossing voor jou. Sinds kort heb ik ADSL via Scarlet zonder KPN-abonnement. Scarlet neemt dat abonnement over
. En ik mag binnen Nederland ook nog eens gratis bellen. Kost me 37,50 per maand. Heb ik een abonnement, ADSL en gratis bellen voor.
Er is wel degelijk een oplossing voor jou. Sinds kort heb ik ADSL via Scarlet zonder KPN-abonnement. Scarlet neemt dat abonnement over
Re: KPN. Ik wou... ik wou...
Tosbaga schreef: Bellen met een mobiel is altijd duurder dan met een vaste lijn, het bereik van Telfort is nu ook niet iets om naar huis te schrijven, zoek maar ens op dit forum en anders op telecomvergelijker.nl, daar staan genoeg ervaringen in over Telfort.
Ja, ik weet dat je voor KPN werkt en dat je de andere provider maar een beetje afzeikt.
Uit de tarieven blijkt wel wat er goedkoper is, de vaste lijn of Samenbellen 500.
Ik kom vaak op de telecomvergelijker.nl elke post heb ik gelezen en zelf post ik er ook regelmatig. Er staan nog al wat topics over bereik, en hier staat Telfort niet slecht aangeschreven hoor, misschien in een oud topic van jaren geleden maar ja, tijden zijn veranderd de GSM-wereld ook.
Bereik van Telfort is goed, ze bouwen nog steeds veel bij en dat doet me goed. Met Telfort heb ik hier thuis het beste ontvangst voor het minste geld, de antenne van Telfort bevind zich trouwens het verst van ons huis. De dekking is hier van KPN ook wel goed, maar geluidskwaliteit hebben ze daar nog nooit gehoord. Nee, ik woon niet in de stad ik woon tussen de koeien op het platteland.
Er zijn heel wat redenen om KPN niet te kiezen voor mobiele telefonie:
De geluidskwaliteit is bij de 1800mhz providers (waaronder Telfort) veel beter dan bij KPN.
Cappaciteit heeft KPN te weinig, samen met Vodafone krijg je bij hun het vaakst de melding op je scherm: netwerk bezet. Je kunt dus nog zo'n goed bereik hebben bellen kun je niet. Geloof me, dit komt vaak voor zeker in stedelijke gebieden.
De prijs/kwaliteit verhouding is bij KPN niet om over naar huis te schrijven, de prijzen die worden gevraagd voor een netwerk wat zich voordoet als het beste netwerk werken hier flink aan mee. Verschillen tussen providers zijn minimaal en je kunt daarom het beste gaan voor de goedkoopste.
Over service hebben ze bij KPN nog nooit gehoord, vaak is een duur 0900 nummer de enigste mogelijkheid om iemand aan de lijn te krijgen, na een half uur in de wacht te hebben gestaan ben je uiteindelijk aan de beurt om een antwoord te ontvangen waar je niets mee kunt. De klantenservice is bij KPN niet het beste punt.
Prijzen zijn bij KPN veel te hoog, HI is nog een beetje te doen maar het 2sms/1minuut systeem maakt het bijhouden van je bundel er niet makkelijker op, een functie om je tegoed op te vragen hebben ze er niet. Ok Telfort ook niet maar je kunt het simpel bijhouden met je teller, en de nieuwe online gespecificeerde rekening is erg handig. Om over de gehele 1e minuut betalen bij Hi nog maar niet te spreken. Kortom bij HI en ook bij Mobiel+ ga je vrijwel altijd over je bundel.
KPN wil overal geld vandaan zien te halen, een goed voorbeeld is de voicemail zaak, prepay bellers konden hun voicemail niet uitzetten, na een hoop ophef is dit toch met enige moeite mogelijk. Met de bedoeling dan HI/mobiel+ klanten de volle minuut zouden betalen voor een seconde verbinding.
Nu zou jij mij moeten overtuigen waarom ik KPN zou nemen, ik weet wel beter.
Zelf heb ik een normaal belprofiel, het bestpassende abonnement bij KPN was 2x zo duur als het abonnement wat ik nu heb en waar ik nog meer voordelen heb.
Even voor de duidelijkheid ik werk niet bij Telfort!
Ja, ik weet dat je voor KPN werkt en dat je de andere provider maar een beetje afzeikt.
Uit de tarieven blijkt wel wat er goedkoper is, de vaste lijn of Samenbellen 500.
Ik kom vaak op de telecomvergelijker.nl elke post heb ik gelezen en zelf post ik er ook regelmatig. Er staan nog al wat topics over bereik, en hier staat Telfort niet slecht aangeschreven hoor, misschien in een oud topic van jaren geleden maar ja, tijden zijn veranderd de GSM-wereld ook.
Bereik van Telfort is goed, ze bouwen nog steeds veel bij en dat doet me goed. Met Telfort heb ik hier thuis het beste ontvangst voor het minste geld, de antenne van Telfort bevind zich trouwens het verst van ons huis. De dekking is hier van KPN ook wel goed, maar geluidskwaliteit hebben ze daar nog nooit gehoord. Nee, ik woon niet in de stad ik woon tussen de koeien op het platteland.
Er zijn heel wat redenen om KPN niet te kiezen voor mobiele telefonie:
De geluidskwaliteit is bij de 1800mhz providers (waaronder Telfort) veel beter dan bij KPN.
Cappaciteit heeft KPN te weinig, samen met Vodafone krijg je bij hun het vaakst de melding op je scherm: netwerk bezet. Je kunt dus nog zo'n goed bereik hebben bellen kun je niet. Geloof me, dit komt vaak voor zeker in stedelijke gebieden.
De prijs/kwaliteit verhouding is bij KPN niet om over naar huis te schrijven, de prijzen die worden gevraagd voor een netwerk wat zich voordoet als het beste netwerk werken hier flink aan mee. Verschillen tussen providers zijn minimaal en je kunt daarom het beste gaan voor de goedkoopste.
Over service hebben ze bij KPN nog nooit gehoord, vaak is een duur 0900 nummer de enigste mogelijkheid om iemand aan de lijn te krijgen, na een half uur in de wacht te hebben gestaan ben je uiteindelijk aan de beurt om een antwoord te ontvangen waar je niets mee kunt. De klantenservice is bij KPN niet het beste punt.
Prijzen zijn bij KPN veel te hoog, HI is nog een beetje te doen maar het 2sms/1minuut systeem maakt het bijhouden van je bundel er niet makkelijker op, een functie om je tegoed op te vragen hebben ze er niet. Ok Telfort ook niet maar je kunt het simpel bijhouden met je teller, en de nieuwe online gespecificeerde rekening is erg handig. Om over de gehele 1e minuut betalen bij Hi nog maar niet te spreken. Kortom bij HI en ook bij Mobiel+ ga je vrijwel altijd over je bundel.
KPN wil overal geld vandaan zien te halen, een goed voorbeeld is de voicemail zaak, prepay bellers konden hun voicemail niet uitzetten, na een hoop ophef is dit toch met enige moeite mogelijk. Met de bedoeling dan HI/mobiel+ klanten de volle minuut zouden betalen voor een seconde verbinding.
Nu zou jij mij moeten overtuigen waarom ik KPN zou nemen, ik weet wel beter.
Zelf heb ik een normaal belprofiel, het bestpassende abonnement bij KPN was 2x zo duur als het abonnement wat ik nu heb en waar ik nog meer voordelen heb.
Even voor de duidelijkheid ik werk niet bij Telfort!
-
fuiduif
Re: KPN. Ik wou... ik wou...
Jammer dat 'emoties' nog vaak een grote rol spelen bij consumentenbeoordelingen, in plaats van objectieve belevenissen.
Re: KPN. Ik wou... ik wou...
Scarlet One een optie?
Re: KPN. Ik wou... ik wou...
Er is wel degelijk een oplossing voor jou. Sinds kort heb ik ADSL via Scarlet zonder KPN-abonnement.
Toen ik bij Scarlet wegging was er via hen geen ADSL beschikbaar hier, mocht dit wel zo zijn, ben ik met dit abonnement dan ook verplicht om via Scarlet te bellen? Want dat doe ik via 1601 nu heel goedkoop
-
Tosbaga
Re: KPN. Ik wou... ik wou...
Waar zal ik beginnen...
Op de aantijging dat ik voor kpn werk en bevoordeeld ben?? Nou niet dus, ik heb bij alle providers een abo gehad. En ben tot de conclusie gkomen dat kpn mobiel het beste is voor mijzelf, dat is mijn subjectieve oordeel, niet iets wat mij door kpn is opgelegd. Ik heb het al eens eerder gezegd en moet het schijnbaar weer zeggen, ik kom hier als prive persoon, niet als kpner. Dat jouw enigste verweer is dat ik voor kpn werk en dus bevoordeeld ben, geeft alleen maar aan dat jouw verweer heel zwak en vooral kinderachtis. Kpn betaal mij om telefoons te verkopen, die verkoop ik in een winkel, niet op site!!!
Voor samenbellen moet heel je familie en al je vrienden telfort hebben. Voor mensen die geen telfort telefoon hebben betaal je dus 20ct per minuut, nou lekker goedkoop. De reden dat samenbellen zo goedkoop is spreekt voor zich. Normaal krijg je een telefoon bij een abo, als je niet kiets voor een telefoon wordt de korting die je op je toestel krijgt verrekend met het abonnements geld. Een simonly dus. En omdat je alleen maar met de zendmasten van telfort te maken hebt, heb je ook niet te maken met extra kosten van een andere provider.
Volgens een onderzoek van de consumentenbond van 30 januari 2004 hebben KPN en Vodafone het sterkste signaal. Ook de 900mhz frequentie is binnenshuis beter dan de 1800mhz, dit zijn feiten, jij geeft alleen maar jouw subjectieve oordeel voor bij jouw in het dorp, dat zegt dus niks over het landelijk gemiddeldem. De verwijzing die ik maak zijn van een onderzoek door een onafhankelijke instantie die landelijk gemeten heeft!!!
De verschillen zijn inderdaad minimaal, maar verget niet goedkoop is duurkoop!!!
Telfort samenbellen is alleen interesant als al je vrienden en familie ook samenbellen van telfort hebben. Zoniet moet je 0,05ct startarief betalen en 20ct per minuut buiten de bundel of als je naar andere providers belt. Ook kan je resterende minuten niet meenemen naar de volgende maand. Bij hi is het tarief veel duidelijker en overzichterlijker, je belaatd altijd de eerste minuut en daarna per seconde, het tairef binnen de bundel is gelijk of je nu belt naar een kper of naar een andere provider. Je kan je bundel trouwens 2 maanden meenemen. Bij mobielplus heb je een startarief van 6ct en daarna betaal je meteen per seconde. Je hebt verschillende tarieven voor bellen naar vast, kpn mobiel of overig mobiel. Dit is standaard informatie die jij niet hebt opgezocht, het is dus niet ik die een andere provder afzeikt maar jij. Je geeft je subjectieve oordeel als ware het objectief, maar het enigste wat jij gedaan hebt is gewoon onzin uitkramen. Je betaals dus alleen bij hi de eerste minuut en daarna per seconde. Binnen nu en 2 maanden komt kpn trouwens met een opvraag dienst om je resterende bundel op te kunnen vragen, het wordt eerst online zodat je per minuut kan zien hoeveel bundel je nog hebt, en de maand erop wordt het ook telefonisch mogelijk. Dus bijhouden van je bundel is strax heeel gemakkelijk.
Aangezien jij nu niet belt met kpn kan jij niet beoordelen of de prijskwaliteit goed is. Ook omdat jij eerder schreef dat je altijd de volle minuut betaald geeft aan dat jij niet in staat bent om de juiste informatie te vergaren om objectiefd oordeel te geven. Alleen degene die nu bellen met kpn en ervaringen goed of slecht hebben met kpn kunnen bepalen of de prijs kwaliteit verhouding goed is.
Service? Kpn heeft 87 primafoons waar je echt contact hebt met mensen. Kpn heeft ook 17 businesscenters waar je toestel ter plekke gerepareerd kan worden omdat er monteurs zitten. Telfort heeft 8 winkels in heeeel nederland, dus vertel mij niet dat telfort beter bereikbaar is voor service. Als je bij telfort een defect of kapot toestel hebt, moet je deze zelf opsturen, als er dan iets fout gaat bij het invullen van het formulier moet je 39euro betalen, lees de voorwaarden zou ik zeggen. Bij primafoon of kpn vult een van de mederwekers het voor je in, loopt het met je door en daarna gaat je toestel naar teleplan. De reparatie gaat bij kpn net als bij telfort bij Teleplan, dus het lijkt me stug dat de reparaties van via telfort beter of sneller zijn dan die van kpn of andersom. Ze komen immers bij dezelfde mensen terecht!!!
Voor mensen die een abo hebben is de klantenservice een 0800 nummer en ja die zijn gratis, en daarnaast kan je dus naar een bussiness center of primafoon. Als je trouwens een mbielplus abo hebt zit er altijd gratis leentoestel service bij, zodat je altijd kan blijven bellen tijdens je reparatie. Ja en als je een hi abo hebt kan je altijd even naar een businesscenter rijden en je telefoon ter plekke laten maken, dat lijkt mij toch meer service dan dat je bij telfort krijgt.
Ik hoef jouw niet te overtuigen dat jij voor kpn moet kiezen. Dat doe ik alleen als je bij mij in de winkel staat. De reden dat bij kpn het best passende abo dus 2x zo duur is, komt omdat je bij kpn een telefoon krijgt en bij telort samenbellen niet, bij samenbellen wordt de korting die je normaal op een telefoon krijgt verrekend met de abo koste.
Jij moet deon wat jij wil, maar niet iemand of een bedrijf afzeiken zonder de feiten te kennen. Ja ik werk voor kpn, maar iuk leef niet met kpn. Ik kom hier als prive persoon. Ik heb alleen maar feiten opgesomd, jij hebt alleen maar je mening gegeven die heel duidelijk gevormd is door emotie en niet door feiten. De volgende keer dat je de opmerking, ja jij werk voor kpn gebruikt, zwijg ik je d o o d!!!
Op de aantijging dat ik voor kpn werk en bevoordeeld ben?? Nou niet dus, ik heb bij alle providers een abo gehad. En ben tot de conclusie gkomen dat kpn mobiel het beste is voor mijzelf, dat is mijn subjectieve oordeel, niet iets wat mij door kpn is opgelegd. Ik heb het al eens eerder gezegd en moet het schijnbaar weer zeggen, ik kom hier als prive persoon, niet als kpner. Dat jouw enigste verweer is dat ik voor kpn werk en dus bevoordeeld ben, geeft alleen maar aan dat jouw verweer heel zwak en vooral kinderachtis. Kpn betaal mij om telefoons te verkopen, die verkoop ik in een winkel, niet op site!!!
Voor samenbellen moet heel je familie en al je vrienden telfort hebben. Voor mensen die geen telfort telefoon hebben betaal je dus 20ct per minuut, nou lekker goedkoop. De reden dat samenbellen zo goedkoop is spreekt voor zich. Normaal krijg je een telefoon bij een abo, als je niet kiets voor een telefoon wordt de korting die je op je toestel krijgt verrekend met het abonnements geld. Een simonly dus. En omdat je alleen maar met de zendmasten van telfort te maken hebt, heb je ook niet te maken met extra kosten van een andere provider.
Volgens een onderzoek van de consumentenbond van 30 januari 2004 hebben KPN en Vodafone het sterkste signaal. Ook de 900mhz frequentie is binnenshuis beter dan de 1800mhz, dit zijn feiten, jij geeft alleen maar jouw subjectieve oordeel voor bij jouw in het dorp, dat zegt dus niks over het landelijk gemiddeldem. De verwijzing die ik maak zijn van een onderzoek door een onafhankelijke instantie die landelijk gemeten heeft!!!
De verschillen zijn inderdaad minimaal, maar verget niet goedkoop is duurkoop!!!
Telfort samenbellen is alleen interesant als al je vrienden en familie ook samenbellen van telfort hebben. Zoniet moet je 0,05ct startarief betalen en 20ct per minuut buiten de bundel of als je naar andere providers belt. Ook kan je resterende minuten niet meenemen naar de volgende maand. Bij hi is het tarief veel duidelijker en overzichterlijker, je belaatd altijd de eerste minuut en daarna per seconde, het tairef binnen de bundel is gelijk of je nu belt naar een kper of naar een andere provider. Je kan je bundel trouwens 2 maanden meenemen. Bij mobielplus heb je een startarief van 6ct en daarna betaal je meteen per seconde. Je hebt verschillende tarieven voor bellen naar vast, kpn mobiel of overig mobiel. Dit is standaard informatie die jij niet hebt opgezocht, het is dus niet ik die een andere provder afzeikt maar jij. Je geeft je subjectieve oordeel als ware het objectief, maar het enigste wat jij gedaan hebt is gewoon onzin uitkramen. Je betaals dus alleen bij hi de eerste minuut en daarna per seconde. Binnen nu en 2 maanden komt kpn trouwens met een opvraag dienst om je resterende bundel op te kunnen vragen, het wordt eerst online zodat je per minuut kan zien hoeveel bundel je nog hebt, en de maand erop wordt het ook telefonisch mogelijk. Dus bijhouden van je bundel is strax heeel gemakkelijk.
Aangezien jij nu niet belt met kpn kan jij niet beoordelen of de prijskwaliteit goed is. Ook omdat jij eerder schreef dat je altijd de volle minuut betaald geeft aan dat jij niet in staat bent om de juiste informatie te vergaren om objectiefd oordeel te geven. Alleen degene die nu bellen met kpn en ervaringen goed of slecht hebben met kpn kunnen bepalen of de prijs kwaliteit verhouding goed is.
Service? Kpn heeft 87 primafoons waar je echt contact hebt met mensen. Kpn heeft ook 17 businesscenters waar je toestel ter plekke gerepareerd kan worden omdat er monteurs zitten. Telfort heeft 8 winkels in heeeel nederland, dus vertel mij niet dat telfort beter bereikbaar is voor service. Als je bij telfort een defect of kapot toestel hebt, moet je deze zelf opsturen, als er dan iets fout gaat bij het invullen van het formulier moet je 39euro betalen, lees de voorwaarden zou ik zeggen. Bij primafoon of kpn vult een van de mederwekers het voor je in, loopt het met je door en daarna gaat je toestel naar teleplan. De reparatie gaat bij kpn net als bij telfort bij Teleplan, dus het lijkt me stug dat de reparaties van via telfort beter of sneller zijn dan die van kpn of andersom. Ze komen immers bij dezelfde mensen terecht!!!
Voor mensen die een abo hebben is de klantenservice een 0800 nummer en ja die zijn gratis, en daarnaast kan je dus naar een bussiness center of primafoon. Als je trouwens een mbielplus abo hebt zit er altijd gratis leentoestel service bij, zodat je altijd kan blijven bellen tijdens je reparatie. Ja en als je een hi abo hebt kan je altijd even naar een businesscenter rijden en je telefoon ter plekke laten maken, dat lijkt mij toch meer service dan dat je bij telfort krijgt.
Ik hoef jouw niet te overtuigen dat jij voor kpn moet kiezen. Dat doe ik alleen als je bij mij in de winkel staat. De reden dat bij kpn het best passende abo dus 2x zo duur is, komt omdat je bij kpn een telefoon krijgt en bij telort samenbellen niet, bij samenbellen wordt de korting die je normaal op een telefoon krijgt verrekend met de abo koste.
Jij moet deon wat jij wil, maar niet iemand of een bedrijf afzeiken zonder de feiten te kennen. Ja ik werk voor kpn, maar iuk leef niet met kpn. Ik kom hier als prive persoon. Ik heb alleen maar feiten opgesomd, jij hebt alleen maar je mening gegeven die heel duidelijk gevormd is door emotie en niet door feiten. De volgende keer dat je de opmerking, ja jij werk voor kpn gebruikt, zwijg ik je d o o d!!!
-
??
Re: KPN. Ik wou... ik wou...
Tosbaga: je vergeet een paar feiten te vermelden over het Telfort Samenbellen abo. Met dat abo kun je binnen de bundel niet alleen naar Telfort mobiel bellen, maar ook naar vaste lijnen binnen NL.
Aangezien bellen naar een mobiele telefoon vanaf een KPN vaste aansluiting ook al snel 20 ct/min kost plus starttarief, is het aardig concurrerend. Tenzij je veel naar het buitenland belt, dat is een vaste aansluiting plus CPS aanbieder weer veel goedkoper.
Aangezien bellen naar een mobiele telefoon vanaf een KPN vaste aansluiting ook al snel 20 ct/min kost plus starttarief, is het aardig concurrerend. Tenzij je veel naar het buitenland belt, dat is een vaste aansluiting plus CPS aanbieder weer veel goedkoper.
-
Gast
Re: KPN. Ik wou... ik wou...
Wat lopen jullie nu over mobiel bellen te zeuren.
Topicstarter geeft toch duidelijk aan dat het om een vaste lijn gaat en niet om een mobiel.
Topicstarter geeft toch duidelijk aan dat het om een vaste lijn gaat en niet om een mobiel.
