LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN in-gesprektoon en onbereikbare dure klantenservice.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN in-gesprektoon en onbereikbare dure klantenservice.

Ongelezen bericht door ciske »

Dat 0900 nummer kost 0,10 euro/minuut
volgende keer het hele topic lezen, :wink: ik had het over mobiel dat schreef TS ook. dat is zover ik uit mijn hoofd weet 1,30 euro per minuut.

Hatertje
Berichten: 533
Lid geworden op: 28 okt 2009 12:24

Re: KPN in-gesprektoon en onbereikbare dure klantenservice.

Ongelezen bericht door Hatertje »

De gemiddelde callcentermedewerker kost 9 euro per uur. Als jij voor €0,10 per minuut aan het bellen bent, dan kan jij hooguit 6 euro in het uur verspillen. Dat betekend dat zo'n bedrijf 3 euro verlies maakt op jouw telefoongesprek.

Laat staan als de callcentermedewerker door een bedrijf als randstad wordt geleverd. Dan zal in dit geval KPN zo'n 20 euro per uur betalen voor de medewerker daar waar ze maar €6,00 verdienen op je gesprek.

Kolder dus.

en @ciske.

Misschien volgende keer de website van kpn bekijken. http://www.kpn.com/prive/service/contact.htm hier staat namelijk €0,10.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN in-gesprektoon en onbereikbare dure klantenservice.

Ongelezen bericht door ciske »

Hatertje

ik zou zeggen pak je mobiel en bel welke provider dan ook op 0900 nummer dan hoor je het tarief!

en dat is echt geen 10 cent.

Hatertje
Berichten: 533
Lid geworden op: 28 okt 2009 12:24

Re: KPN in-gesprektoon en onbereikbare dure klantenservice.

Ongelezen bericht door Hatertje »

Net gebeld, KPN servicenummer kost €0,10 cent per minuut plus de kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon.

Dat jij je mobiele telefoon gebruikt is niet het probleem van KPN. KPN factureert 0,10 cent, de rest factureert je mobiele telecom provider. Meestal is dat het tarief voor buiten de bundel bellen.

Verder hanteren mobiele telecomproviders voor prepaid aansluitingen vaak wel andere tarieven voor het bellen naar servicenummers. Alsnog zijn dat dan de kosten van mobiele telecomprovider en niet het klantenservicenummer van KPN.

Heb je überhaupt zelf al gebeld?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN in-gesprektoon en onbereikbare dure klantenservice.

Ongelezen bericht door ciske »

Heb je überhaupt zelf al gebeld
misschien moet je effe het topic lezen, tis namelijk niet mijn probleem, en dat TS niet kan bellen ligt dus overduidelijk aan KPN

dame41
Berichten: 42
Lid geworden op: 04 mar 2011 13:13

Re: KPN in-gesprektoon en onbereikbare dure klantenservice.

Ongelezen bericht door dame41 »

Ik weet niet in welk gebied TS woont, maar het kan zijn dat de verbrande zendmasten misschien hier iets mee te maken hebben. Hoorde op het nieuws dat ook het telefoonverkeer daar last van had. Misschien wel een heel blonde opmerking van mij.

Hoe lang had je die klachten al?? Zeg maar die ingesprek toon. Als je dat een dag hebt, vind ik het wat overdreven om gelijk over te stappen. Ik bel dan wel mobiel kost een paar centen, maar dan weet ik wat er aan de hand is. Zo'n medewerker kan meekijken wat er aan de hand is. Moet je wel naar de afdeling storingen gaan en niet de klantenservice die zijn er voor algemene vragen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN in-gesprektoon en onbereikbare dure klantenservice.

Ongelezen bericht door ciske »

Hoe lang had je die klachten al?? Zeg maar die ingesprek toon. Als je dat een dag hebt, vind ik het wat overdreven om gelijk over te stappen.
als je nou bij het begin gaat lezen , dan zie je hoelang TS dat heeft.

dame41
Berichten: 42
Lid geworden op: 04 mar 2011 13:13

Re: KPN in-gesprektoon en onbereikbare dure klantenservice.

Ongelezen bericht door dame41 »

Ja dat had ik gelezen ja, maar misschien had TS eerder last gehad. Blijf erbij dat je als je 1 dag de klachten hebt, gelijk overstapt naar een andere provider een beetje voorbarig vind, omdat je geen 0900-nummer wilt bellen. Trouwens bij Ziggo moet je ook een 0900-nummer bellen, ik heb daar wel eens 30 minuten met mijn mobiel moeten bellen, want de telefoonaansluiting was verkeerd gegaan.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: KPN in-gesprektoon en onbereikbare dure klantenservice.

Ongelezen bericht door GJvdZ »

ciske schreef:
Dat 0900 nummer kost 0,10 euro/minuut
volgende keer het hele topic lezen, :wink: ik had het over mobiel dat schreef TS ook. dat is zover ik uit mijn hoofd weet 1,30 euro per minuut.
Maar daar verdient de KPN helpdesk niet aan. Die kosten gaan naar de mobiele operator.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN in-gesprektoon en onbereikbare dure klantenservice.

Ongelezen bericht door ciske »

GJvdZ schreef:
Maar daar verdient de KPN helpdesk niet aan. Die kosten gaan naar de mobiele operator.

Dan nog is het aso dat TS moet bellen omdat KPN fout zit.

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: KPN in-gesprektoon en onbereikbare dure klantenservice.

Ongelezen bericht door renegade66 »

en waar staat ergens dat KPN fout is?

er is een storing, denk je nu echt dat kpn dit gelijk ziet zonder dat ze ingelicht worden door de klant.

TS is dan wel overgestapt, maar geeft nergens aan of zijn contract bij KPN op zijn einde is, of dat hij per direct heeft opgezegd terwijl zijn contract nog doorloopt.

hij zal dan hoe dan ook een boete of een maand moeten betalen.

om dan zo kinderachtig te reageren vind ik een beetje zielig.
TS is zelf niet helemaal duidelijk.

ik zou me kunnen voorstellen dat kpn hem niet eens meer als klant zou willen helpen met zijn storing.

maar beide ingesprektoon zei hij?
heb je de rekening wel betaald?
is het geen afsluittoon?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN in-gesprektoon en onbereikbare dure klantenservice.

Ongelezen bericht door ciske »

er is een storing, denk je nu echt dat kpn dit gelijk ziet zonder dat ze ingelicht worden door de klant.

kpn of welke andere provider weet heus wel wat er aan de hand is hoor, maak je daar maar geen zorgen om.

feit is dat providers alleen op 0900 nummers te bereiken zijn en dat is ronduit naadje.

Gesloten