LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN klantenservice niet bereid om te helpen - Uw ervaringen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
themanwhoknewtoomuch

KPN klantenservice niet bereid om te helpen - Uw ervaringen

Ongelezen bericht door themanwhoknewtoomuch »

Ik heb laatst met genoegen bij KPN een internet abo afgesloten na onvrede over bereik van T-Mobile (Klanten service van T-Mobile trouwens als uitstekend ervaren)

Omdat ik overstapte van T-Mobile naar KPN kon ik de eerste maanden het nieuwe toestel, dat ik kreeg bij mijn nieuwe abo, niet gebruiken om tegen normale tarieven mee te bellen en internetten.

Ik heb toch mijn nieuwe mobiel gebruikt om te internetten maar alleen over het WIFI signaal bij mij thuis anders zouden de kosten aardig oplopen natuurlijk :idea: . Nu schijn ik toch over het 3G netwerk van KPN geinternet te hebben en heb ik vandaag een derde rekening van 345 eu mogen ontvangen van KPN over de maand oktober/november. Aan het begin van de maand oktober was mijn nieuwe abo bij KPN nog niet actief en heb ik dus tegen enorme duure tarieven over mijn mobiel zitten internetten.

De kosten zijn zo hoog opgelopen omdat, wanneer de telefoon niet actief werd gebruik door mij, het WIFI signaal werd uigeschakeld op mijn mobiel en op de achtergrond over het 3G netwerk van KPN honderden MB's zijn gedownload.

Ik ben door KPN geen enkele keer gewaarschuwd voor het feit dat mijn kosten voor die maand enorm opliepen. Ook heb ik niet bewust gebruik gemaakt van hun 3G netwerk.

Het meest kromme aan het verhaal is dat ik nu elke maand voor maar 2,50 eu de hele dag zorgeloos kan internetten, moet ik wel eerst 500 eu voor betalen :-(

De klantenservice van KPN staat niet open voor mijn verhaal. Het is allemaal mijn schuld en had beter moeten weten. Het lieftst zou ik terug willen naar T-Mobile maar alleen als ik er 500 eu voor krijg :-)

EDIT: owja ik heb hier nog een kromme vergelijking >
BUITEN BUNDEL?! (575 eu/2,50 eu )/12 maanden = voor 575 eu kan ik 19 jaar internet bij T-MOB ipv 1 mnd bij KPN

themanwhoknewtoomuch

Re: KPN klantenservice niet bereid om te helpen - Uw ervaringen

Kan iemand mij helpen?
Reactie zeer gewenst.

themanwhoknewtoomuch

sorry ik lijk wel een spammer! Maar ben echt heel boos :(

Kwam dit artikel tegen over KPN: KPN Slechte Klanten service uit 2007!!!

Nou veel hebben ze er niet van geleerd bij KPN ben ik bang!

themanwhoknewtoomuch

check al deze tevreden klanten eens :shock: > http://www.klachtenoplossing.nl/kpn/ NOT

themanwhoknewtoomuch

haha check resultaat 10 eens als je zoekt naar "KPN klantenservice" in google

Eerste 9 resultaten zijn goed maar toch :lol:

roon164

Ongelezen bericht door roon164 »

Hoi,

Ik heb maandag een afspraak bij het Juridisch Loket.
Misschien dat dat helpt. Zou zeggen doe dat ook.
En roep meer boze klanten op dit te doen!!

Gr Roon

themanwhoknewtoomuch

Zat ik ook al aan te denken Roon. Ik moet eerst maar eens een brief schrijven.

Je zakken worden gewoon leeggeklopt en het enige wat je kan doen is een brief schrijven en afwachten en onderwijl zit je zonder geld...

suikerklontje

Ongelezen bericht door suikerklontje »

themanwhoknewtoomuch schreef:Ik heb laatst met genoegen bij KPN een internet abo afgesloten na onvrede over bereik van T-Mobile (Klanten service van T-Mobile trouwens als uitstekend ervaren)

Omdat ik overstapte van T-Mobile naar KPN kon ik de eerste maanden het nieuwe toestel, dat ik kreeg bij mijn nieuwe abo, niet gebruiken om tegen normale tarieven mee te bellen en internetten.
Ik snap iets niet.
Als je bij T-mobile weg mag vanwege netwerkproblemen met nummerbehoud dan mag je nieuwe provider de aanvraag voor over 5 werkdagen doen.

Je nieuwe provider weet dat dan ook, waarom doen ze dan pas alles over 3 maanden activeren?
Vind dat vreemd... Zou je al 3 maanden met je nummer bij KPN zijn en dan pas je abonnement in gaan?
Mis ik iets? Snap ik het niet? :roll:

suikerklontje

Ongelezen bericht door suikerklontje »

O... suikerklontje weet het al...
een 0 abonnement...
dat is lekker met alles buiten de bundel tarief... kassa :?

roon164

Ongelezen bericht door roon164 »

Hoi,

Ik heb naar OPTA gebeld. Zij gaven aan dat ze er wel iets mee zouden doen.
Ik hoop dat het gebeurd. Als er nog iemand het oude contract van flexibel 2007 (dus niet de versie
van 2010!!0 heeft liggen: ik zou die graag inzien!!

Enbellen met z'n allen naar OPTA: hoe meer klachten, hoe sneller ze iets doen!!

Gr Roon

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Themanwhoknewtoolittle was misschien een betere gebruikersnaam geweest? Als je 1 minuut had geïnvesteerd in het onderzoeken van de reputatie van KPN voordat je je KPN-abo had afgesloten, had je dit topic niet hoeven openen.

newwave

Ongelezen bericht door newwave »

ja, komt bekend voor allemaal, had ongeveer het zelfde met KPN,
ruim drie maanden met de helpdesk gebeld, pas na tussenkomst van "Kassa", kon het opeens worden opgelost en nog wel in het daarop aangrenzende weekend !! De uitzending was n.l. op zaterdagavond... Kijk, dan kan het opeens wel!!

Groet Hans.

dirkjanvr

Ongelezen bericht door dirkjanvr »

Hallo,
Ik ben Dirk-Jan van Rijn, en ik ben een student van 17 jaar.
ik ben april vorig jaar gebeld door KPN of ik mijn Prepaid over wilde zetten in een abbo.sindsdien heb ik dit abbo.
omdat ik minderjarig was/ben is het op mn moeders naam en mijn rekening-nummer gezet.
Ik ben al ongeveer een jaar klant van KPN, geen problemen ervaren tot nu..
ik was bij een vriend en zijn pc moest een update hebben. zijn internetverbinding was erg traag, en ik vond een functie op mn telefoon genaamd ‘WIFI hotspot’, toen ik dat aanzette moest ik inloggen op het netwerk van die vriend van mij, dat deed ik.
zijn internet verbinding signaal werd sterker en we hadden de update in 10 min. het was ongeveer 260 mb.
ik had de functie uitgezet en ben naar huis gegaan.
na ongeveer een week kreeg ik een rekening van €447.57 voor 3g dataverbruik buiten de bundel. ik viel bijna van mijn stoel, en zag bij details inderdaad dat het die 260 mb was.
ik heb het zonodige speurwerk gedaan en zag inderdaad dat hij het niet via WIFI had gedaan maar via 3g.
ik vond ook op een forum dat KPN bij het dataverbruik hoger dat €59,- een sms stuurt met daarin de nodige informatie.
dit sms’je geld voor alle landen van de EU….maar.. behalve Nederland, ik vind dit verschrikkelijk krom. het moet KPN niet ontgaan zijn dat ik in 10 minuten ongeveer €435,- boven mijn bundel ging. dit alles vind ik een groot gebrek aan service!
Ik heb totaal niet bewust gebruik gemaakt van hun 3g netwerk, ik wist dat internetten buiten de bundel mij ongelofelijk veel geld ging kosten.

De KPN klantenservice staat totaal niet open voor mijn verhaal, het antwoord was dat ik beter had moeten weten en dat het hun probleem niet is.

Nogmaals kan het KPN niet ontgaan zijn dat ik in 10 minuten ongeveer €435,- boven mijn bundel ging. het feit dat ze mij geen waarschuwing gaven vind ik vreselijk, ze hebben gewoon heerlijk in hun handjes gewreven, ik ben student en dit kunnen ze me niet aandoen.
KPN kan mijn gegevens inzien, en het moet hun niet ontgaan zijn dat dit een misverstand is.
voor dit bedrag had ik mijn toestel bijna volledig aan kunnen schaffen.

dit alles vind ik behalve vreselijk voor mijzelf ook een groot gebrek aan service!!!

themanwhoknewtoomuch

@Dirk

Balen joh van die rekening. Ik heb inderdaad iets soortgelijks meegemaakt. KPN heeft mij indertijd beloofd dat het nooit meer zou gebeuren en dat ze er op het punt stonden iets aan deze belachelijk hoge rekeningen te doen.

Ik ben namelijk volledig gecompenseerd door KPN en mij is excuses aangeboden dat het allemaal zo uit de hand is gelopen. Ik heb gezegd dat het schandalig was hoe de klantenservice met zulke klachten omgaat. Jammer genoeg is er dus blijkbaar niet veel veranderd.

Waarom ze nog steeds geen SMS sturen wanneer de kosten zo hoog oplopen in het binnenland is mij een raadsel en het is gewoon snel geld verdienen!

Mijn advies is om zo lang mogelijk dit topic actueel te houden (hier en op kassa) zodat iedereen het kan lezen en gewaarschuwd is. Misschien gaat KPN nogmaals proberen om orde op zaken te stellen!

sterkte

themanwhoknewtoomuch

themanwhoknewtoomuch schreef:haha check resultaat 10 eens als je zoekt naar "KPN klantenservice" in google

Eerste 9 resultaten zijn goed maar toch :lol:

helaas nu resultaat nr 11 (bladzijde 2) :-(

Misschien helpt dit> Dit is echt gewoon slechte KPN klantenservice

jack333

Ongelezen bericht door jack333 »

wat hebben jullie toch allemaal lage rekeningen
ik was er minimaal 8000 kwijt voor een maand

themanwhoknewtoomuch

jack333 schreef:wat hebben jullie toch allemaal lage rekeningen
ik was er minimaal 8000 kwijt voor een maand
Maar hoe was je ervaring met de kpn klantenservice?
En ben je gecompenseerd?

jack333

Ongelezen bericht door jack333 »

slecht
vonden ze normaal zon rekening

Gesloten