LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN levert beloofde promotie niet na aanschaf nieuw toestel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
HCHoogkarspel

KPN levert beloofde promotie niet na aanschaf nieuw toestel

Ongelezen bericht door HCHoogkarspel »

In december 2017 kreeg je bij KPN bij aanschaf van enkele Samsung modellen een VR bril erbij. Omdat ik inmiddels mijn contract kon verlengen ben ik ingegaan op dit aanbod. Mijn nieuwe contract ging in, mijn toestel werd binnen 2 dagen geleverd. Maar geen VR bril. Eind december gebeld: er werd mij verteld dat het een erg populaire aanbieding was en dat het nageleverd zou worden. In februari heb ik nogmaals gebeld: hetzelfde antwoord en het zou nu niet lang meer duren. In april heb ik weer gebeld, nu wat geïrriteerd. Toen werd verteld dat ik een formulier had moeten invullen en werd ik doorverwezen naar Samsung. Bij Samsung zeiden ze dat dit echt een promotie van KPN was en dat ik toch echt bij KPN moest zijn. Dus KPN weer gebeld gisteren. Die zouden het doorzetten naar de Customer Care. Ik krijg net een kort mailtje dat er geen promotie bekend is op mijn nummer en dat de actie toch al gesloten is en ik niets meer kan doen.
Wat moet ik hier nu mee?
Alvast bedankt voor jullie hulp.

Mark1992

Re: KPN levert beloofde promotie niet na aanschaf nieuw toestel

Ongelezen bericht door Mark1992 »

HCHoogkarspel schreef:In december 2017 kreeg je bij KPN bij aanschaf van enkele Samsung modellen een VR bril erbij. Omdat ik inmiddels mijn contract kon verlengen ben ik ingegaan op dit aanbod. Mijn nieuwe contract ging in, mijn toestel werd binnen 2 dagen geleverd. Maar geen VR bril. Eind december gebeld: er werd mij verteld dat het een erg populaire aanbieding was en dat het nageleverd zou worden. In februari heb ik nogmaals gebeld: hetzelfde antwoord en het zou nu niet lang meer duren. In april heb ik weer gebeld, nu wat geïrriteerd. Toen werd verteld dat ik een formulier had moeten invullen en werd ik doorverwezen naar Samsung. Bij Samsung zeiden ze dat dit echt een promotie van KPN was en dat ik toch echt bij KPN moest zijn. Dus KPN weer gebeld gisteren. Die zouden het doorzetten naar de Customer Care. Ik krijg net een kort mailtje dat er geen promotie bekend is op mijn nummer en dat de actie toch al gesloten is en ik niets meer kan doen.
Wat moet ik hier nu mee?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
U heeft alleen telefonisch contact gehad? Niets per e-mail waardoor u de toezegging zwart op wit heeft? Tevens zou u kunnen kijken naar uw contract, misschien dat daar nog iets opstaat. Daarnaast zou u misschien nog kunnen aantonen dat de periode waarin u uw telefoon heeft aangeschaft deze actie liep.

Ik zou in de toekomst dit soort communicatie per mail laten verlopen, dan kunt u nog ergens op terugvallen. Of een app installeren dat inkomende/uitgaande oproepen automatisch opneemt waarmee u nog wat kunt.

#Edit: Ik weet trouwens van die actie, ik vond zelf de VR-brill alleen niet doorslaggevend om dat toestel te bestellen.

HCHoogkarspel

Ongelezen bericht door HCHoogkarspel »

Hallo,

Ik heb een kopie van de actiepagina, alsmede het contract met de datum. Alles uitprinten en aangetekend versturen?
Het ging mij ook meer om de Note8, maar mijn zoon (9 jaar) vond de VR bril zo gaaf.

Mark1992

Ongelezen bericht door Mark1992 »

HCHoogkarspel schreef:Hallo,

Ik heb een kopie van de actiepagina, alsmede het contract met de datum. Alles uitprinten en aangetekend versturen?
Het ging mij ook meer om de Note8, maar mijn zoon (9 jaar) vond de VR bril zo gaaf.
Ik weet niet in hoeverre de VR vermeld staat op het contract? Desondanks denk ik dat u met de actiepagina en het contract wel kans zou kunnen maken. Het is aannemelijk dat u gebruik wilde maken van de actie wanneer u het toestel tijdens de actie had gekocht. Krijgt u ook specificaties van uw gebelde telefoonnummers? Misschien kunt u die toevoegen en aantonen dat u vaker contact heeft gehad met de KPN klantenservice over de levering van de VR-bril.

marcogroningen

Ongelezen bericht door marcogroningen »

Vaak is het met dat soort acties zo dat je het "cadeautje" bij Samsung aan moet vragen en niet bij de provider. Heb ik ook eens gehad met een SD-Kaartje.

Gesloten