Ik heb mijn belbudget abo van KPN over laten zetten naar bel-basis, zodat ik via 1649 kan bellen. Nu bleef ik de melding krijgen dat ik niet via het door mij gekozen nummer kon bellen. Ik heb naar de KPN gebeld, en die zeggen doodleuk dat ze het abonnement wel hebben omgezet, maar "de administratie loopt wel een maand achter, en dat betekent dus helaas de blokkade voor select carrier etc. pas over een week of vier wordt opgeheven."
Na protest van mijn kant gaf de dame achter de telefoon wel aan : "Ja u begrijpt natuurlijk wel dat wij niet erg hard ons best gaan doen om onze klanten naar een andere aanbieder te helpen!"
Kan hier niks aan gedaan worden? Dit is gewoon dwingen! Ik ben dus nu overgeleverd aan de nukken van KPN. Als het hun zint, zetten ze misschien de knop om, ooit. En dan kan ik pas bellen via 1649.
Maar zodoende kan ik dus nog steeds niet bellen via 1649.
En nee, dit valt niet in te stellen met 0800-1273, want het is geen PRE select carrier.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN ligt dwars
-
Gast
Re: KPN ligt dwars
volgens mij heeft het soort abbo er niks mee te maken.
ik heb zelf ook belbudget en bel ook gewoon via 1649
kpn hoeft hier niks voor in te stellen omdat het geen preselect is u toetst het zelf nl in
ik heb zelf ook belbudget en bel ook gewoon via 1649
kpn hoeft hier niks voor in te stellen omdat het geen preselect is u toetst het zelf nl in
-
Gast
Hier geloof ik dus niets van, maar staat wel grappig om je verhaal wat krachtiger te maken......Na protest van mijn kant gaf de dame achter de telefoon wel aan : "Ja u begrijpt natuurlijk wel dat wij niet erg hard ons best gaan doen om onze klanten naar een andere aanbieder te helpen!"
-
joop(ko)
KPN heeft bij mijn weten totaal geen rol bij het weer kunnen afwikkelen van buitenlandse gesprekken via 1649 vanwege de overstap van BelBudget naar BelBasis. Dat is een zaak van 1649 zelf. Deze Carrier Select operator zal jou weer opnieuw moeten authoriseren.
Ik heb exact hetzelfde bij de hand en heb 1649 zo´n week geleden een mailtje gestuurd met het verzoek mij weer als klant te activeren. Helaas mocht ik daarop nog steeds geen antwoord krijgen.
Ik heb exact hetzelfde bij de hand en heb 1649 zo´n week geleden een mailtje gestuurd met het verzoek mij weer als klant te activeren. Helaas mocht ik daarop nog steeds geen antwoord krijgen.