| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN met nieuwe Personal Sim.. MISLEIDENDE RECLAME!!
KPN met nieuwe Personal Sim.. MISLEIDENDE RECLAME!!
KPN probeert wederom de consument te naaien met misleidende reclame-makerij.
de Personal Sim abonnement zijn vanaf deze week beschikbaar. KPN maakte de consument "enthousiast" met het afrekenen per seconde, maar in feite zijn de Personal Sim abonnementen niet zo voordelig, eerder nadelig!!!!
Dit kan toch niet zomaar door de beugel!
de Personal Sim abonnement zijn vanaf deze week beschikbaar. KPN maakte de consument "enthousiast" met het afrekenen per seconde, maar in feite zijn de Personal Sim abonnementen niet zo voordelig, eerder nadelig!!!!
Dit kan toch niet zomaar door de beugel!
Re: KPN met nieuwe Personal Sim.. MISLEIDENDE RECLAME!!
Ik heb dit even uitgezet bij KPN( dealerdesk)
http://www.kpn.com/prive/mobiel/Tarieven.htm
Als ik dat dan zo bekijk zou het wel eens waarheid kunnen zijn.
Dat zou dan echt misleiding zijn,aangezien ze op hun hoofdsite 150 minuten zeggen.
Even afwachten nog..
http://www.kpn.com/prive/mobiel/Tarieven.htm
Als ik dat dan zo bekijk zou het wel eens waarheid kunnen zijn.
Dat zou dan echt misleiding zijn,aangezien ze op hun hoofdsite 150 minuten zeggen.
Even afwachten nog..
zo te zien doet KPN dus iets echt wel fout hier, met of zonder de intentie.
Vooral dat meegenomen minuten extra duur zijn als je ze gebruikt, ik vind dat niet kunnen..
Vooral dat meegenomen minuten extra duur zijn als je ze gebruikt, ik vind dat niet kunnen..
Ik heb net vorige week mijn flexibel verlengd voor 1 jaar in een personal sim 100 met extra snel internet. Het totaalbedrag zou 16 euro zijn. Ik heb nergens iets gelezen over een belbundel van 35 euro, maar als ik het zo lees ga ik dat dus wel betalen. Ook kreeg er een simkaart bij, die ik bij de verlenging MOEST kiezen. Overigens heb ik deze nog niet in mijn mobiel gedaan.
Ik heb zojuist eens even ingelogd en heb tot mijn verbazing al 12 euro van de 35 euro?? verbruikt, terwijl ik misschien 3 telefoontjes met mijn mobiel heb gepleegd.Ook heb ik al aardig wat gedownload op mijn mobiel....heel vreemd.
Ik ga morgen eerst maar eens even bellen met KPN.
Ik heb zojuist eens even ingelogd en heb tot mijn verbazing al 12 euro van de 35 euro?? verbruikt, terwijl ik misschien 3 telefoontjes met mijn mobiel heb gepleegd.Ook heb ik al aardig wat gedownload op mijn mobiel....heel vreemd.
Ik ga morgen eerst maar eens even bellen met KPN.
Ik vind het ook zeer merkwaardig als dit het allemaal "typfoutjes" zijn. Ik denk ook eerlijk gezegd dat dit het geval is.
Het wordt je gewoon onmogelijk gemaakt om een abonnement te nemen zonder daarbij verrassingen te ondervinden. Ik zeg: weg met al die kleine lettertjes en achterbakse praktijken, dit kan NIET MEER zo verdergaan.
Het wordt je gewoon onmogelijk gemaakt om een abonnement te nemen zonder daarbij verrassingen te ondervinden. Ik zeg: weg met al die kleine lettertjes en achterbakse praktijken, dit kan NIET MEER zo verdergaan.