LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Mobiel abonnement opzeggen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Stefanjl

KPN Mobiel abonnement opzeggen

Ongelezen bericht door Stefanjl »

Hallo,

Ik heb in Januari 2010 een 2-jarig abonnement afgesloten bij KPN. Eigenlijk ben ik over de gehele periode niet tevreden geweest over mijn telefoon (Nokia N97) en nu na anderhalf jaar ben ik op zoek naar een manier onder het abonnement uit te komen dat dus tot Januari 2012 duurt.

Nu kom ik op internet veel informatie tegen waarin staat dat je volgens de nederlandse wet altijd na 1 jaar mag opzeggen ookal staat het in de algemene voorwaarden van de aanbieder(s) anders aangegeven. Link: http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=3620
Dit is al uit de tijd dat mijn abonnement is afgesloten, maar ik weet eigenlijk niet of zoiets nog geldt. Daarom vroeg ik me af of iemand me hiermee kan helpen. Ik ben namelijk écht enorm zat van mijn telefoon want hij werkt voor geen meter!

Dus is dit mogelijk? Kan ik mijn abonnement nu al opzeggen?

Zo ja, heeft iemand misschien een voorbeeld brief? Of een link naar de nederlandse wet waar in staat dat dit mag, zodat ik het in ieder geval eerst in een telefoongesprek ook kan aanhalen als argument.

Bij voorbaat dank!

Stefan

Stefanjl

Re: KPN Mobiel abonnement opzeggen

Ongelezen bericht door Stefanjl »

Heeft niemand hier een idee van? :lol:
Alle hulp is welkom, ik wil echt graag een andere telefoon; mijn huidige abonnement beëindigen.

Groet

Gesloten