Jeroen32Holland schreef:
Beetje jammer, jaar geleden KPN alles compleet met mobiel abonnement afgesloten met alles in 1 voordeel 5 euro korting en 10 euro korting op het abonnement dus kwam mijn mobiele abonnement maar op 7.50 euro p maand met de korting en inclusief verdubbelaar dus dan 300 minuten en 1 gigabite voor 7,50 euro mobiel abonement exclusief 62,50 euro alles in 1 pakket,nu hebben ze de televisiezenders veranderd en e-entertainment uit het pakket gehaald en die zender kijkt mijn vrouw veel, dus wil ik nu kpn opzeggen en naar een andere provider verhuizen die wil e-entertainment in het pakket heeft zitten, en tot mijn verbazing zit ik nu vast aan een 2 jarig mobiel contract die pas opzegbaar is over een jaar en ik raak straks alle voordelen kwijt, oneerlijke praktijken vind ik dit, ik ga weg omdat er een zender weg gehaald is die bij ons veel gekeken word, en dan nog niet gesproken over de draadloze verbinders van 90 euro, die kan ik straks ook niet meer gebruiken als ik naar een andere provider ga, hierover gebeld en ja meneer u zit vast aan het contract van uw mobiel en ik{ raak de verdubbelaar kwijt en 15 euro p maand alles compleet korting, voor mij waardeloze service van kpn, dat je zo je geld wil verdienen.[quote]
Kennelijk is orignele bericht verdwenen (tenminste kan via zoekfunctie niet vinden) dan maar zo!
Het is toch wel heel erg duidelijk, dat hij via een oneigenlijk argument (verdwijnen E-Entairtenment) pocht extra kracht bij te zetten aan zijn argumentatie om onder (zelf afgesloten) contract uit te komen.
Kennelijk zijn de voorwaarde(n) van desbetreffende overeenkomst niet goed doorgenomen
En ja, sommige juristen( daargelaten of iemand wel echt jurist is, of zich daarvoor uitgeeft op anoniem forum) kunnen iemand op een heel verkeerd spoor zetten, of ontkennen dat zij iets gezegd hebben