LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Mobiel koopt zelf contact af zonder klant te informeren

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mirjams31

KPN Mobiel koopt zelf contact af zonder klant te informeren

Ongelezen bericht door Mirjams31 »

Hallo,

Sinds maart 2014 zijn wij mobiel klant bij kpn, wij hadden drie abonnementen afgesloten met hulp van medewerker winkel Assen. Volgens medewerker hoefden wij geen aansluitkosten betalen en kregen wij extra korting omdat wij ook een alles in een pakket thuis hebben van kpn.

Maar helaas bij einde van maand was rekening vol verbazing hoog en niet conform contract. Wij hebben toen een klacht ingediend en het zou gecorrigeerd worden. Maar echter haast hele jaar bleven er hoge rekeningen komen en hebben wij meerdere klachten ingediend de nota van maart 2015 zou gecrediteerd worden echter dit is nooit gebeurd en kpn houd vol dat ze het bedrag gestort hebben op mijn rekening, volgens mijn bank is dit niet het geval.

Wij hebben een zakelijk nummer voor onze pin in de winkel, die was zomaar zonder melding afgesloten, zakelijk nummer voor bereik klanten was ook zomaar afgesloten en het privé mobiele nummer hoppa ook afgesloten en tot verbazing kreeg ik te horen dat ze alles afgekocht hebben en even 2300 euro willen ontvangen. Meerdere malen gebeld met kpn mobiel en ze laten je niet eens uitpraten. Ook het verzoek gedaan gesprek directeur maar helaas.

Zit met handen in het haar want ook door deze toestand hebben ze me op zwarte lijst gezet terwijl fout bij kpn ligt. Hoe moet. Ik dit oplossen rechtsbijstand???

Anneliesdg

Re: KPN Mobiel koopt zelf contact af zonder klant te informeren

Ongelezen bericht door Anneliesdg »

Wij hebben exact hetzelfde probleem. Kpn zegt dat wij zelf verantwoordelijk zijn. Waarvoor, de fouten van medewerkers kpn. € 750,00 door de neus geboord.

Gesloten