LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN mobiel...

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Frida88

KPN mobiel...

Ongelezen bericht door Frida88 »

waar moet ik beginnen? Omdat Vodafone z`n afspraken niet na kwam ben ik overgestapt naar KPN.
Omdat ik ontzettend veel sms nam ik de bundel 1000 sms`jes per maand. Had ik eindelijk een normale telefoonrekening! Daarna kreeg ik maandelijks weer voor mij ontzettend hoge rekeningen!
Ik ingelogd op mijn KPN op hun website...staat er enkel het abonnement wat ik heb afgesloten bij de telefoon..dus geen sms bundel.. ik kan niet mijn rekening online bekijken. Ik kan niet online een klacht indienen(krijgt foutmelding van hun website). En bellen naar de klantenservice? Ze houden je gewoon in de wacht...
Ik wil het onterechte betaalde geld uiteraard terug ontvangen want heb niet voor niets zo`n bundel genomen...maar ik kan ze niet bereiken?!?

Dirkie

Re: KPN mobiel...

Ongelezen bericht door Dirkie »

Probeer de klantenservice eens te bellen op een ander tijdstip. Ik heb zojuist zelf gebeld voor een klein probleem en ik kreeg (na het menu) meteen iemand aan de lijn.

Via de email heeft weinig zin, want dat duurt vrij lang en je krijgt meestal een antwoord, wat je niet veel helpt en daardoor meer vragen oproept.

En nog een tip. Blijf volhouden dat er een fout gemaakt is en dat je gecompenseerd wil worden. Als je gelijk hebt, dat werken heel goed mee en krijg je je geld terug via de eerst volgende rekening. Ik heb daar heel goede ervaring mee. Bij mij was er bij een abonnements verlening van alles mis gegaan, maar omdat ik gelijk had, hebben ze alle teveel betaalde kosten gecrediteerd plus een vergoeding voor alle 'ellende'.

Gesloten