LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Mobile opzegging

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Hans55

KPN Mobile opzegging

Ongelezen bericht door Hans55 »

Heb ongeveer 6 jaar abonement gehad bij KPN Mobile. Zijn echter vorig jaar naar het buitenland verhuisd. Toen ik wilde opzeggen kon dat alleen telefonisch en heb ik meer dan 10 minuten aan de lijn gehangen en kreeg nog niemand aan de lijn. Dit is natuurlijk belachelijk voor een communicatie-dienstverlener en heb toen per email een klacht verstuurd. Ik kreeg de volgende dag antwoord dat ze mij de benodigde formulieren toe zouden sturen. Na 2 dagen post van KPN met de mededeling dat mijn aangevraagde informatie niet beschikbaar was. Heb dus maar gewoon een schriftelijke opzegging gestuurd en ben naar het buitenland vertrokken.
Nu hebben ze een incasso buro ingeschakeld en sturen mij post op het adres van mijn schoonvader (Dat hebben denk ik achterhaald via PTT-Post omdat wij daar onze post een tijdje naar toe lieten sturen) Mijn adres hebben ze niet.
Ik denk zelf dat ik in mijn recht sta omdat KPN het onmogelijk maakt om een abonnement op te zeggen.

Wat is jullie visie/advies?

Groetjes

maybe

Re: KPN Mobile opzegging

Ongelezen bericht door maybe »

Ik denk zelf dat ik in mijn recht sta omdat KPN het onmogelijk maakt om een abonnement op te zeggen.
HOezo maken zij het je onmogelijk. Je kunt toch gewoon zelf een brief sturen met de melding dat je wil opzeggen, ondertekenen en klaar.

??

Ongelezen bericht door ?? »

Wanneer is de opzegbrief naar KPN verzonden?

Hans55

De opzegbrief naar KPN heb ik verzonden op 11 juli 2005.
HOezo maken zij het je onmogelijk. Je kunt toch gewoon zelf een brief sturen met de melding dat je wil opzeggen, ondertekenen en klaar.
Volgens de voorwaarden van KPN moet je dat via een opzegformulier doen,
wat ze mij dus nooit toegestuurd hebben.

Dat is dus het hele probleem. Er wordt nu gedreigd met het kantongerecht als ik niet betaal voor 7 april. Het betreft 62,48 euro incl incassokosten en rente. Het incassoburo geeft de mogelijkheid om een antwoordformulier in te vullen met de reden waarom ik niet betaal, maar ik ben bang dat als ik dat doe ik er dan nooit meer van af kom.

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

als je al weet dat je gaat verhuizen naar het buitenland kan je in Nederland al een opzegformulier invullen was het ook klaar geweest.

Moeilijk is dat niet.

Hans55

@ Queenfan:

Dan moet je wel zo'n opzegformulier toegestuurd krijgen!

Gesloten