| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Mobile PrePay : 1000 extra belminuten voor 10,- euro.
KPN Mobile PrePay : 1000 extra belminuten voor 10,- euro.
Kreeg van de week een brief van KPN onder 'ogen':
"3210"
Voor hen die er iets aan hebben..... 'doe je voordeel ermee'Hoe werkt het ?
Wilt u profiteren van het Goed Begin Tegoed ? Meld u dan nu aan. Dat kan tot 30 december. Aanmelden is simpel. SMS het woord 'VOORDEEL' naar nummer 503. Als u meedoet met onze actie betaalt u eenmalig 10,- euro met uw PrePay tegoed. Vervolgens krijgt u in januari automatisch 200 extra KPN belminuten. Met deze belminuten kunt u 's avonds vanaf 20.00 uur en in het hele weekend iedereen bellen met een KPN aansluiting (vast en mobiel).
In de 4 maanden die daarop volgen kunt u weer elke maand 200 extra KPN belminuten krijgen.Het enige wat u hiervoor hoeft te doen, is minimaal 1 keer per maand uw normale PrePay tegoed opwaarderen. Dat kan al vanaf 10,- euro. De bonus van 200 belminuten wordt dan automatisch bijgeschreven. Deze extra belminuten zijn een maand geldig. Uw gewone PrePay tegoed is natuurlijk onbeperkt geldig en daarmee kunt u naar alle nummers bellen.
Voor de actievoorwaarden kunt u kijken op http://www.kpn.com/kpn/show/id=717552/k ... /sc=8faa30.
"3210"
-
moni
Re: KPN Mobile PrePay : 1000 extra belminuten voor 10,- euro.
Hoi 3210,
Ik heb zelf ook zo'n brief thuis gekregen. Maar ik vindt dit pure geldklopperij van KPN.
Want je moet 10 euro betalen voor de aanmelding en vervolgens 1x per maand je beltegoed opwaarderen met minimaal 10 euro en dat 5 maanden lang. Leuke actie
dit zou mij dus 60 euro kosten en je kan die belminuten inderdaad alleen maar na 20.00uur en in het weekend gebruiken. Belachelijke actie en ik hoop dat men in ieder geval de actievoorwaarden goed doorleest want je KRIJGT die extra belminuten NIET
je betaalt er zelf voor.
Dus ik doe het in ieder geval niet.
Groetjes Moni
Ik heb zelf ook zo'n brief thuis gekregen. Maar ik vindt dit pure geldklopperij van KPN.
Dus ik doe het in ieder geval niet.
Groetjes Moni
-
Tosbaga
wat een aanstellerij zeg, iedere actie heeft voorwaarden, je moet niet zo zeuren moni, echt een Hollander hoor. Helemaal geen geldklopperij, want die 10 euri die je iedere maand opwardeert kan je onbeperkt meenemen bij kpn. Voor sommigen is die actie wel toepasselijk. Niet meteen negatief doen als de actie jouw niet aanstaat. je kan voor 7cent/gesprek 200 minuten gratis bellen 's avonds en in het weekend.
Biatch!
Biatch!
-
moni
He tosbaga,
Dit heeft niks met zeuren te maken, ik wil alleen maar de mensen waarschuwen dat ze de info wel goed moeten lezen. Want voor sommige mensen die niet veel mobiel bellen en al helemaal niet s'avonds is dit wel geldklopperij, want ik waardeer niet iedere maand mijn beltegoed op en die zullen er wel meer zijn.
Daarom heb ik ook voor KPN gekozen omdat je beltegoed onbeperkt geldig is.
Groetjes Moni
Dit heeft niks met zeuren te maken, ik wil alleen maar de mensen waarschuwen dat ze de info wel goed moeten lezen. Want voor sommige mensen die niet veel mobiel bellen en al helemaal niet s'avonds is dit wel geldklopperij, want ik waardeer niet iedere maand mijn beltegoed op en die zullen er wel meer zijn.
Daarom heb ik ook voor KPN gekozen omdat je beltegoed onbeperkt geldig is.
Groetjes Moni
-
Tosbaga
Waarschuwen???
Doe niet zo neerbuigend ajb, de mensen die hier komen zijn allemaal volwassen mensen en die weten heel goed dat als ze ergens aan mee doen dat ze eerst de voorwaarden moeten lezen. Wie heeft jouw aangewezen om de rest van prepay bellend nederland te waarcshuwen??
Als ze trouwens op die site komen, moeten ze naar beneden scrollen en zien ze allemaal sterretjes en verwijzingen, die vanzelf op het scherm verschijnen.
Doe niet zo neerbuigend ajb, de mensen die hier komen zijn allemaal volwassen mensen en die weten heel goed dat als ze ergens aan mee doen dat ze eerst de voorwaarden moeten lezen. Wie heeft jouw aangewezen om de rest van prepay bellend nederland te waarcshuwen??
Als ze trouwens op die site komen, moeten ze naar beneden scrollen en zien ze allemaal sterretjes en verwijzingen, die vanzelf op het scherm verschijnen.
-
Moni
Tosbaga,
Als je al deze forums over telefonie goed leest dan snap je waarom er op deze manier nog eens extra aandacht aan wordt besteed, want je hebt inderdaad mensen die de info niet goed lezen.
En dat heeft niks te maken met neerbuigend te doen als je dat op deze manier ervaart dan heb je vlgs. mij zelf een minderwaardigheidscomplex.
Verder ga ik hier niet meer op in want daar is dit forum niet voor.
Moni
Als je al deze forums over telefonie goed leest dan snap je waarom er op deze manier nog eens extra aandacht aan wordt besteed, want je hebt inderdaad mensen die de info niet goed lezen.
En dat heeft niks te maken met neerbuigend te doen als je dat op deze manier ervaart dan heb je vlgs. mij zelf een minderwaardigheidscomplex.
Verder ga ik hier niet meer op in want daar is dit forum niet voor.
Moni
-
Tosbaga
Als ik al deze topics lees geef ik je gelijk. Wat is het toch slecht gesteld met de Hollander. Nog nooit gehoord van algemene voorwaarden, zomaar van alles tekenen en achteraf zeuren. Het is zeer triest om al die zeikende hollanders hier te zien. Zou het aan het opleidingsniveau liggen van de gemiddelde nederlander die hier komt??
Waarom zouden mensen jouw reactie wel lezen als ze de informatie die bij het product staat dat ze kopen, niet lezen. Waarom zou je nog moeite doen voor dit soort zielige mensen. Die leven toch in hun eigen wereld. DIe hebben jouw echt niet nodig, die hebben een opleiding nodig en een schop onder hun kont.
Een minderwaardigheidscomplex??? Dat jij dat concluderen uit die paar zinnen die ik getypyt heb. Heel de wetenschap staat op zijn kop. Moni doet het wel ff in een paar zinnen. Applaus eneen staande ovatie, doe niet zo kinderachtig ajb, anders moet ik dat ook doen en krijg je dus dit soort reacties die geen discussie waarde hebben en meer we hebben van een kinderspelletje.
Stel je eigen dus niet zo aan, en hou je bezig met andere zaken.
Waarom zouden mensen jouw reactie wel lezen als ze de informatie die bij het product staat dat ze kopen, niet lezen. Waarom zou je nog moeite doen voor dit soort zielige mensen. Die leven toch in hun eigen wereld. DIe hebben jouw echt niet nodig, die hebben een opleiding nodig en een schop onder hun kont.
Een minderwaardigheidscomplex??? Dat jij dat concluderen uit die paar zinnen die ik getypyt heb. Heel de wetenschap staat op zijn kop. Moni doet het wel ff in een paar zinnen. Applaus eneen staande ovatie, doe niet zo kinderachtig ajb, anders moet ik dat ook doen en krijg je dus dit soort reacties die geen discussie waarde hebben en meer we hebben van een kinderspelletje.
Stel je eigen dus niet zo aan, en hou je bezig met andere zaken.