| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kpn mobile telefoonrekening €1200.--
kpn mobile telefoonrekening €1200.--
wij kregen in september een rekening van kpn van €1200.--
we zijn in kroatie geweest
we kregen een rekening van €1200,-- vanwege internet (imode) op tijden en plaatsen waar we niet zijn geweest bijvoorbeeld op 3 aug om 00.13uur een sms in kroatie en om 00.18 in oosterijk op de imode 200km waar we op de camping stonden ik snap er niks meer van is er iemand die mij kan vertelen wat ik moet doen
we zijn in kroatie geweest
we kregen een rekening van €1200,-- vanwege internet (imode) op tijden en plaatsen waar we niet zijn geweest bijvoorbeeld op 3 aug om 00.13uur een sms in kroatie en om 00.18 in oosterijk op de imode 200km waar we op de camping stonden ik snap er niks meer van is er iemand die mij kan vertelen wat ik moet doen
Re: kpn mobile telefoonrekening €1200.--
Kennelijk zijn er dus wel kosten gemaakt buiten het normale. Het beste vraag je nu de rekening op dan kan je precies zien wat wel of niet klopt. €1200.- is erg veel geld maar iedereen weet zo langzamerhand dat internet gebruiken in het buitenland de melkkoe van de providers is geworden.
sorry ik hem twee keer verstuurt
ik heb niet zoveel gebeld of een sms verstuurt
dat internet zit niet op mijn telefoon ik heb zelf een bel en sms bundel van €25,--
want die €1200,-- is in drie dagen tijd gemaakt en wel op 02-08 tot 04-08-09
volgens de rekening ben ik op 03-08 in oosterijk geweest dat kan niet want ik heb een ongeluk veroorzaakt op die datum in kroatie (plaatsje heet umag)
voor de rest ben ik wel in onderhandeling met de kpn maar die wil maar €600 schikken waar ik het niet mee eens bent want het klopt gewoon niet
vriendelijke groet jan v dorp
ik heb niet zoveel gebeld of een sms verstuurt
dat internet zit niet op mijn telefoon ik heb zelf een bel en sms bundel van €25,--
want die €1200,-- is in drie dagen tijd gemaakt en wel op 02-08 tot 04-08-09
volgens de rekening ben ik op 03-08 in oosterijk geweest dat kan niet want ik heb een ongeluk veroorzaakt op die datum in kroatie (plaatsje heet umag)
voor de rest ben ik wel in onderhandeling met de kpn maar die wil maar €600 schikken waar ik het niet mee eens bent want het klopt gewoon niet
vriendelijke groet jan v dorp
Je krijgt dus een rekening terwijl je op jou telefoon geen internet hebt? Welk toestel praten we dan over?jjvdorp schreef: we kregen een rekening van €1200,-- vanwege internet (imode) op tijden en plaatsen waar we niet zijn geweest bijvoorbeeld op 3 aug om 00.13uur een sms in kroatie en om 00.18 in oosterijk op de imode
Ik zou niet weten waarom te schikken voor €600.- als je KPN niets verschuldigd bent.
dat weet ik ook niet
ik heb die telefoon vorige jaar gekocht bij de belcompagnie
ik weet wel dat je er mee op internet kan maar dat staat niet geinstaleerd op de telefoon (ik weet zelfs niet hoe dat moet)
ik heb die telefoon vorige jaar gekocht bij de belcompagnie
ik weet wel dat je er mee op internet kan maar dat staat niet geinstaleerd op de telefoon (ik weet zelfs niet hoe dat moet)