ik heb internet en interactive tv van kpn en nu wou ik ook vaste telefoon erbij hebben dit heb ik dus later aangevraagd, nu dit is geen probleem en werdt wat later naangesloten door een monteur die was ingehuurd door kpn. 1 week later nog steeds doet mn tell t niet, ivm dat er iets mis was gegaan met telefoon bij mn tv en internet bundel samen te koppelen. Erg vervelend na bijna uur bellen met knp eindelijk te horen gekregen dat dat dus het probleem is en nog 13 tot 28 dagen kan gaan duren??!!
![Evil or Very Mad :evil:](./../images/smilies/icon_evil.gif)
Maar nu dus mijn belangrijkere vraag, die monteur heeft alles aangesloten en kon met hun test telefoon opmijn aansluiting kijken als het in orde was, dus heb ik met mijn gsm mijn eigen lijn getest en nu heeft die monteur dus mijn gsm nr in prive bezit genomen en smst mij vaak met smsjs dat die mij wel leuk vond dit dat. Dit vind ik erg onprofessioneel en wil weten als ik hier een klacht over kan indienen ???
hoop dat iemand mij wat info kan geven thanks alvast....
want ik vind dit echt niet kunnen over de service en dat de aansluiting zo lang duurt.
grr xxx