LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Prepaid - Simyo

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mindless
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 okt 2005 21:13

KPN Prepaid - Simyo

Ongelezen bericht door Mindless »

KPN Telecom heeft een nieuw mobiel merk geintroduceerd te weten Simyo. Alle mensen die nu gebruik maken van KPN Hi Prepay of KPN Mobiel Prepay is Simyo voordeliger, bij Simyo altijd (24 uur) en ongeacht vast - mobiel - provider 0,18 p.m. Vergeleken met KPN Hi Prepay / KPN Mobiel Prepay zijn de tarieven erg aantrekkelijk met de garantie van een goed netwerk !

Lahan
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 sep 2005 14:30

Re: KPN Prepaid - Simyo

Ongelezen bericht door Lahan »

bij simyo gaat alles via de site, voor ouderen is dat niet zo interesant

boos_versatel_klantje
Berichten: 56
Lid geworden op: 01 nov 2005 15:11

Re: KPN Prepaid - Simyo

Ongelezen bericht door boos_versatel_klantje »

beste lahan,

zelfs voor ouderen is de simyo site makkelijk toegankelijk, voor iedereen. het is fantastisch, wij hebben een beltegoed van 5 euro en doen er al 3 weken mee! echt lekker goedkoop bellen, beveel het aaan iedeeen aan!

groetjes,

JORE

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: KPN Prepaid - Simyo

Ongelezen bericht door maybe »

Niet iedere oudere heeft beschikking over internet.

Maar als ze dit wel hebben en ze kunnen er een beetje mee overweg dan is simyo absoluut een hele aanbieding. Lekker goedkoop en goed netwerk

dutchjett
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 jul 2006 17:31

Re: KPN Prepaid - Simyo

Ongelezen bericht door dutchjett »

Het enige waar ik iedereen voor wil waarschuwen is dat de website van simyo niet of nauwelijks beveiligd is. Ik waardeerde automatisch op via mijn creditcard. De site schijnt heel makkelijk te kunnen worden gekraakt en iedereen kan dus bij je persoonlijke gegevens. Binnen een week was er 500 euro af van mijn creditcard door manipulatie door onbevoegden. Dus pas daar mee op!
Laatst gewijzigd door dutchjett op 11 aug 2006 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: KPN Prepaid - Simyo

Ongelezen bericht door Kika29 »

manupilatie
...is het niet manipulatie???? :roll: 8) :roll:

dutchjett
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 jul 2006 17:31

Re: KPN Prepaid - Simyo

Ongelezen bericht door dutchjett »

je hebt gelijk! staat er nu ook

Gesloten