| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN/Pretium/ADSL
-
JoJo!!
KPN/Pretium/ADSL
IK heb een vraag. Ik bel via KPN en Pretium. Dus abonnement bij KPN, gesprekskosten bij Pretium. Pretium is wel goedkoper in gesprekskosten, maar ik heb nog steeds een duur abonnement bij KPN. Het liefts zou ik de vaste telefoon eruit gooien, want wij bellen veel mobiel en het enige dat ik ontvang aan telefoontjes via de vaste telefoon is of ik een hypotheek, lijfrente of goedkopere verzekeringen wil. De vaste telefoon kan ik er weer niet uitgooien, want wij hebben ADSL en daar heb je een vaste telefoon voor nodig. Wij willen niet via de kabel, want dat is een stuk langzamer, zeker als je 's avonds wil internetten. Dus wij betalen ongeveer 30 euro voor telefoon vast aan KPN en daarbij nog eens 30 euro voor ADSL en 15 euro aan de provider en 6 euro aan gesprekskosten. Dus voor internet en telefoon komt dat neer op ongeveer 80 euro alleen om ADSL te kunnen behouden. Weet iemand hoe wij wel ADSL kunnen behouden, maar de vaste telefoonkosten in ieder geval een stuk kunnen verminderen.
-
Tosbaga
Re: KPN/Pretium/ADSL
In juni komt kpn met een alles in een pakket, adsl en telefonie. Dan ben je met 39euro klaar en mag je ook nog gratis naar alle vaste lijnen bellen. Scheelt al ruim de helft van wat je kwijt bent je blijft bereikbaar en hebt adsl zonder xtra kosten van een vaste aansluiting.
-
Gast
Re: KPN/Pretium/ADSL
Door dat internet,ben je gebonden aan de Kpn,en kabel wil je niet
dus andere mogelijkheden heb je niet,en als ze er zijn dan is dat
ook prijzig.
Er bestaat nog iets als internet via schotel,maarja daar wil je de prijs niet van weten.
Dus aan U de keus.
Ik wil ff kwijt dat dat op uitsluitend 06 bellen,wat U wilt dus
zonder vaste telefoon,ik niet erg netjes vindt.
Dit houdt nl in dat U al Uw kennisen en vrienden verplicht opzadeld
met hoge kosten als ze U willen bereiken,terwijl U wilt besparen.
Wel eens aan gedacht ? Maarja toch wens ik U succes.
dus andere mogelijkheden heb je niet,en als ze er zijn dan is dat
ook prijzig.
Er bestaat nog iets als internet via schotel,maarja daar wil je de prijs niet van weten.
Dus aan U de keus.
zonder vaste telefoon,ik niet erg netjes vindt.
Dit houdt nl in dat U al Uw kennisen en vrienden verplicht opzadeld
met hoge kosten als ze U willen bereiken,terwijl U wilt besparen.
Wel eens aan gedacht ? Maarja toch wens ik U succes.