LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN-Slim bellen!?!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
SoundBoard
Berichten: 139
Lid geworden op: 08 feb 2007 13:33

Re: KPN-Slim bellen!?!

Ongelezen bericht door SoundBoard »

Helaas, ik heb weer precies hetzelfde probleem met mijn telefoonverbinding: als je de hoorn opneemt en je kiest een nummer is het erbij behorende nummer altijd in gesprek, met welk nummer en op welk tijdstip je dat ook doet! Gebeld worden kan ook niet: via de GSM mijzelf gebeld via SLIM bellen, dan krijg je de in-gesprek-toon! Hoe kan dat nou? Er is helemaal geen sprake van een gesprek!

Je zult maar spoedeisende hulp nodig hebben zoals een 112 nummer!
Zou KPN hiervoor aansprakelijk gesteld kunnen worden?


Ja, maar nu verder. Hoe lossen we dat nu weer op? Via de helpdesk? Vergeet het maar: leidt tot niets anders dan geld verspillen door eindeloze wachttijden zonder iemand te spreken te krijgen. Mocht je tòch iemand aan de lijn krijgen dan snapt ‘ie het probleem niet. Dus via e-mail dan maar, heb ik al ervaring mee: bij dit ‘in-gesprek-probleem’ schreven ze dat ik mijn telefoon moest activeren! En dat terwijl ik drie maaanden probleemloos heb kunnen bellen. Wat een sukkel zeg die zo’n antwoord formuleert. SLIM zijn ze niet daar bij die KPN. Alleen de zakkenvullers: die wèl! Maar ja, die lossen mijn probleem niet op.
Een mailtje dan maar weer. Eens kijken wat ze er nu weer van bakken.
Als het nu niet snel wordt opgelost kap ik met die rommel van SLIM bellen!

Heeft iemand goede ervaringen met een bepaalde provider? Ik wil èn internetten èn bellen, zo voordelig mogelijk maar wel betrouwbaar, want dàt woord, daar heeft KPN nog nooit van gehoord.

armiva
Berichten: 124
Lid geworden op: 20 sep 2006 16:36

Re: KPN-Slim bellen!?!

Ongelezen bericht door armiva »

Als je een ingesprekstoon hoort is diegene ingesprek, of doet de telefoon het niet. Dan helpt het om de stekker van de modum uit het stopcontact te halen, 5 minuten wachten, de stekker er weer in doen en wachten tot de lampjes op de modum het weer doen.
Dan doet de telefoon het weer.
Ik weet, het hoort niet zo te zijn, maar het is veel goedkoper om steeds de kpn te bellen.

SoundBoard
Berichten: 139
Lid geworden op: 08 feb 2007 13:33

Re: KPN-Slim bellen!?!

Ongelezen bericht door SoundBoard »

Ja, dat zou je wel denken ja: wanneer je de ingesprekstoon hoort dat diegene die je belt dan in gesprek is (en omgekeerd). Maar, bij SLIM bellen is dat niet zo. Dat is nu het hele probleem! Bij SLIM bellen gaat na een onbepaalde periode de ingesprekstoon vanzelf actief worden, zonder dat er ook maar iemand belt of gebeld wordt. Je kunt dan helemaal niets meer beginnen: steeds krijg je na het ingetoetst hebben van het gewenste nummer de ingesprekstoon.
Wat u beschrijft is een ‘warme reset’, die soms helpt maar soms ook niet. Er is kennelijk geen duidelijke oorzaak voor aan te wijzen, was dat maar zo dan zou het euvel verholpen kunnen worden. Het kan evengoed zomaar weer opgeheven zijn en dan werkt de hele boel weer.
Steeds naar KPN bellen ben ik na een 40 minuten GSM-en al lang mee op gehouden. Ik doe het nu per e-mail, wat ook niet helpt want die SLIMme lui reageren na een week of twee (als je geluk hebt) en dat is me wat te lang om zonder telefoon te zitten. Een pruts product, ik kan het niet anders noemen: KPN sluit je niet zo maar even aan!

Karinjuli1966
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jul 2008 10:51

Re: KPN-Slim bellen!?!

Ongelezen bericht door Karinjuli1966 »

Ik lig al van 2007 in de soep met slim bellen.
500 gratis belminuten?? My ass!!!
Ik betaal voor sommige nummers het start tarief en voor andere weer niet. Rara hoe kan dat??????
Wie bepaald wie ik gratis mag bellen en voor wie ik wel het starttarief moet betalen?????? Ik heb nergens aangegeven WIE ik gratis bel of niet!!Internet gebruik ik niet, dus daar gaat geen seconde van mijn belminuten voor af!
En ik ben wel blond, maar ik weet dat service nummers en 06 nummers appart in rekening worden gebracht.

Met de gratis minuten opgeteld op mijn (papieren) factuur, kom ik nooit aan de 500 minuten.

Gesloten