LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN
-
KPN
javascript:emoticon(':D')
Very HappyIk vind voor wat ik met KPN mee heb gemaakt dat zij de warme douche behoren te krijgen.
Mijn vrouw kocht voor een kenneis van 85 jaar oud een draadloze telefoon type Arizone bij de Primafoon te Zeist. Nu is het zo dat dit toestel (Siemens de beltoetsen b<zonder ongelukkig zijn een dubbele functie byvoorbeeld mvoor mensen met geen vaste handen een moeilijk bedienbaar telefoon. Zo ook voor haar en heeft dit toestel maar een of twee maal gebruikt en het ging ook fout. Zij heeft dit toestel daarom verder nooit meer gebruikt en ik zij haar afgelopen week dat ik dit zonde vond en ben naar de Primafoon gegaan en het probleem verteld en tot mijn verbazing kreeg zij haar volle telefoon vergoed na zoveel maanden wat een serviceRob Kempers
Very HappyIk vind voor wat ik met KPN mee heb gemaakt dat zij de warme douche behoren te krijgen.
Mijn vrouw kocht voor een kenneis van 85 jaar oud een draadloze telefoon type Arizone bij de Primafoon te Zeist. Nu is het zo dat dit toestel (Siemens de beltoetsen b<zonder ongelukkig zijn een dubbele functie byvoorbeeld mvoor mensen met geen vaste handen een moeilijk bedienbaar telefoon. Zo ook voor haar en heeft dit toestel maar een of twee maal gebruikt en het ging ook fout. Zij heeft dit toestel daarom verder nooit meer gebruikt en ik zij haar afgelopen week dat ik dit zonde vond en ben naar de Primafoon gegaan en het probleem verteld en tot mijn verbazing kreeg zij haar volle telefoon vergoed na zoveel maanden wat een serviceRob Kempers
Re: KPN
Idem.
Dik jaar geleden een telefoon aangeschaft op huur basis (dit omdat het makkelijker is als er wat kapot zou zijn).
Als eerste deden de oplaadbare batterijen het maar niet. Dus gelijk al nieuwe kopen. het vermogen van deze batterijen is dusdanig dat deze alleen maar verkrijgbaar zijn in de Primafoonwinkle en nergens anders.
Om bij die winkels te komen is al een ellende (niet makkelijk bereikbaar met auto of niet te parkeren in de omgeving). Vervolgens hebben ze ze niet in voorraad.
Dit al een half jaar lang.
Het KPN nummer weigert het nummer van een winkel te gegeven zodat je kunt vragen of ze de batterijen hebben.
Vervolgens blijkt ook nog dat bij de huur van deze telefoon 3 jaar abonnement zit en je dus verplicht bent je bij KPN aangesloten te blijven.
Over twee jaar gaan we zeker af van KPN, maar dan voor goed. Alles bij een kabelmaatschappij. Niks meer van KPN. Flexibiliteit en klantenservice krijgen zij niet in hun vingers.
Dik jaar geleden een telefoon aangeschaft op huur basis (dit omdat het makkelijker is als er wat kapot zou zijn).
Als eerste deden de oplaadbare batterijen het maar niet. Dus gelijk al nieuwe kopen. het vermogen van deze batterijen is dusdanig dat deze alleen maar verkrijgbaar zijn in de Primafoonwinkle en nergens anders.
Om bij die winkels te komen is al een ellende (niet makkelijk bereikbaar met auto of niet te parkeren in de omgeving). Vervolgens hebben ze ze niet in voorraad.
Dit al een half jaar lang.
Het KPN nummer weigert het nummer van een winkel te gegeven zodat je kunt vragen of ze de batterijen hebben.
Vervolgens blijkt ook nog dat bij de huur van deze telefoon 3 jaar abonnement zit en je dus verplicht bent je bij KPN aangesloten te blijven.
Over twee jaar gaan we zeker af van KPN, maar dan voor goed. Alles bij een kabelmaatschappij. Niks meer van KPN. Flexibiliteit en klantenservice krijgen zij niet in hun vingers.
Jaah, het is natuurlijk ook wel heel moeilijk om het contract te lezen wat je moet ondertekenen voor de 3 jarige huur waar het overigens wel erg duidelijk in staat vermeld!! en die batterijen zijn overal te krijgen!! wil je ze dan echt zo graag bij de primafoon kopen en hebben ze ze niet op voorraad dan kun je ze altijd nog reserveren!!!! Dan bellen ze jou!! HANDIG HE!!!!
Heeft u problemen met KPN, over aansluitingen, slechte verbindingen of het gedrag van de call center medewerkers.
Meld dit dan op het centrale KPN klachten meldpunt www.kpnsluitjenietaan.nl
of mail naar [email protected]
Meld dit dan op het centrale KPN klachten meldpunt www.kpnsluitjenietaan.nl
of mail naar [email protected]
AnnePanne heeft gewoon gelijk; daarnaast is het asociaal om op deze wijze een forum te vervuilen om op zielige wijze bezoekertjes bij elkaar te schrapen voor een zwaar amateuristisch opgezette site. Overigens overtreed de website in kwestie ook een wet. Heeft iets met merkrecht en zo te maken. Tenzij je een hele dikke bankrekening hebt, zou ik dat logo als de sodemieter weghalen.
-
wat dacht je van de domein naam?
ik zou maandag alvast bij de brievenbus gaan liggen om de dagvaarding van KPN in ontvangst te nemen wegens misbruik van het merkenrecht, gebruik van hun logo en misschien ook nog wel laster.
Maak je borst maar nat. ZOals ?? al zei zou ik alvast maar gaan sparen.
Enne val ons liever niet meer lastig met deze onzin. Wij proberen elkaar te helpen op dit forum
Maak je borst maar nat. ZOals ?? al zei zou ik alvast maar gaan sparen.
Enne val ons liever niet meer lastig met deze onzin. Wij proberen elkaar te helpen op dit forum
Ik zou het te gek voor woorden vinden als je zo'n site niet mag maken. Het is een vorm van meningsuiting, en ik dacht dat deze nog altijd vrij was. Maar het is helaas zo dat rechters voor grote bedrijven de grondwet nog wel eens op de tweede plaats zetten. En dat merkje? Tja..het auteursrecht is erg ver doorgeschoten in dit land.
Promotie van de site? In zo'n topic niet zo netjes, had beter een apart topic voor gemaakt kunnen worden.
Promotie van de site? In zo'n topic niet zo netjes, had beter een apart topic voor gemaakt kunnen worden.
het grondrecht van vrijheid van mening wordt niet geschonden. Men mag best dit soort sites opzetten, alleen geen gebruik maken van het merkenrecht. KPn mag dan wel een groot bedrijf zijn, maar als ondernem(er)/ing wil je graag je naam gebonden zien aan goede dingen. Ben blij dat er juist merkenrecht bestaat om dit te beschermen
Ze willen juist imagoschade beperken.
Ze willen juist imagoschade beperken.
Graag onderbouwen asjeblieft. Bij beediging van een rechter legt hij/zij de eed of de belofte af om de de in Nederland geldende regels (waaronder de grondwet) te zullen eerbiedigen en toe te passen waar mogelijk. Rechters zijn nog steeds onafhankelijk in Nederland. Helaas loopt in NL de wetgeving achter op wat er in de maatschapij gebeurd. En de rechter moet (helaas soms) de wet volgen. En wat niet of niet goed in de wet staat daarop kan iemand niet vervolgd worden.Maar het is helaas zo dat rechters voor grote bedrijven de grondwet nog wel eens op de tweede plaats zetten.