LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hmbello

kpn

Ongelezen bericht door hmbello »

WIE HEEFT HET ZELFDE PROBLEEM ALS WIJ,KPN IS ARROGANT EN ONBESCHOFT BEDRIJF.WIJ ZIJN AL 4 MAANDEN BEZIG OM ONS GELD TERUG TE KRIJGEN DIE VAN ONZE REKENING IS AF GEHAALD MAAR VOOR EEN ANDER KLANT NUMMER. NA VELE TELEFOONTJES EN LANG IN DE WACHT GEZET WORDEN[59 MINUTEN] EN DAN NOG NIETS WETEN OOK OP DE BRIEVEN KOMT GEEN REACTIE VANDAAG WEER GEBELD EN ZE WETEN HET OOK NIET MAAR MIJN GELD TERUG STORTEN HO MAAR :twisted: WEET IEMAND VOOR MIJN EEN OPLOSSING :?: EN KAN IK NOU OOK KOSTELOOS VAN DIT BEDRIJF AF KOMEN WANT IK WORDT ER ZIEK VAN :cry: [/b]

Trapito

Re: kpn

Ongelezen bericht door Trapito »

Beste Bello,
Wat dacht je er van om met internetbankieren de incasso te laten terugboeken? Vrijwel alle bank-programma's beschikken over een dergelijke optie. Dat moet doorgaans binnen een maand.
Als je dat gelijk de eerste maand had gedaan had je jezelf een hoop narigheid kunnen besparen.
Wat je nu nog kan doen is een Melding Onterechte Incasso te doen bij je bank.
Ik vermoed dat je bij de Postbank bankiert en dan kun je van hun site een formulier downloaden. Dat vul je dan in en stuur je naar de bank.
Zij gaan dan de machtiging opvragen van de gene die de incasso heeft gedaan.
Wel, die heb je dus niet gegeven en dan halen ze het geld weer terug en storten het weer op je rekening.
In het algemeen is het met een maandje weer recht getrokken.
Nou..., ben je hier blij mee?

caruso

Ongelezen bericht door caruso »

Tip: zet je caps lock uit! Het gebruik van alleen hoofdletters wordt beschouwd als schreeuwen.

hmbello

Ongelezen bericht door hmbello »

oke sorry is voor mij de eerste keer :oops: ja internet bankieren is voor mij nog geen optie maar toch bedankt voor de reactie. :D

Gesloten