LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kpn toestelverzekering

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Sadena

Kpn toestelverzekering

Ongelezen bericht door Sadena »

Door een fout van KPN is er in november 2016 mijn toestelverzekering verwijdert. Gezien ik meerdere zakelijke en prive aansluitingen heb van KPN heb ik dit niet opgemerkt. Pas toen ik op 15 april 2017 schade had aan mijn toestel en KPN belde werd ik verrast met dit nieuws. Terwijl ik een overeenkomst heb negeert KPN mijn claim. En in KPN winkel Barendrecht waar ik de verzekering had afgesloten, geven ze de fout toe en snapt ook niet wrm het zo onduidelijk is voor afdeling toestelverzekeringen. Nu is er een klacht ingediend bij het hoofdkantoor van KPN. Inmiddels ben ik al 5 weken bezig met bellen naar KPN. Dat zo'n groot communicatie bedrijf moeite heeft met communicatie is onbegrijpelijk. Heb altijd goed beeld gehad van KPN maar dit is een zware teleurstelling. Als dit niet wordt opgelost zeg ik alle contracten op bij KPN. En neem een advocaat in de arm wegens contractbreuk. [Ongefundeerde bewering verwijderd door moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 22 mei 2017 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

$BOEfIE14

Re: Kpn toestelverzekering

Ongelezen bericht door $BOEfIE14 »

Zit al 43 jaar bij de KPN en geloof me heb veel ellende meegemaakt met die klantenservice. [Ongefundeerde bewering verwijderd door Moderatie] Vrijdag 28 april had ik op 1 dag 5 medewerkers van de kl.serv. aan de lijn en ze vertelde mij allemaal wat anders. Zo gaat dat daar. Maar op terug te komen op jouw probleem. Sloot in 2014 2 nieuwe abonnementen af en zei tegen die dame, dat ik alles hetzelfde wilde als altijd. Dus ook de verzekering. NIET DUS !!
Eerst ging mijn vrouw haar telefoon kapot ( 3 hoog naar beneden) Dus bedoel niet kapot , maar aan barrels. Ik denk ben verzekerd, dus ga de KPN bellen. Helaas maar er zijn geen verzekeringen. Wekenlang bellen totdat iemand mij zei dat ik het ESCALATIETEAM moest bellen. Dat zit in Den Haag en kreeg een dame aan de lijn ( oudere ) en die heeft de boel geregeld. Als je een naam wilt weten, moet ik heel diep gaan graven en heb daar wat tijd voor nodig, daar ik ongeveer een ordner vol heb met aantekeningen van de KPN met namen. Wat ik krijg nog € 125,00 van ze terug sinds december en ben daar ook nog steeds mee bezig. Dacht ik bel weer met het team, maar kreeg een man aan de lijn en die zei dat hij van klantenreacties was, terwijl hij bij de 1e keer zei dat hij van het ES. TEAM was. Niet dus,weer mis. Als je toevallig een inboedelverzekering hebt kan je hem daar claimen, maar alleen als er thuis wat mee is gebeurd, anders geen dekking. Kan hier nog wel een boek vol schrijven, maar je moet een echte volhouder zijn. Otherwise you lose !! Wil je meer weten laat maar horen en ik wil je nog wel helpen ook als je dat wilt. Tot horens dan maar.
Laatst gewijzigd door Radar op 23 mei 2017 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd door Moderatie

Gesloten