LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN veranderd ongevraagd VOICEMAIL hi prepaid

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Moni

Re: KPN veranderd ongevraagd VOICEMAIL hi prepaid

Ongelezen bericht door Moni »

Hey 3210 8) Ben je er weer, had je al een paar dagen gemist . Maar thanks voor je berichtje :D

Wel jammer dat RADAR er in de uitzending nog steeds geen aandacht aan heeft besteed, zou toch wel eens willen weten waarom dat is :?:

Groetjes Moni :)

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Eventjes niet inhoudelijk reageren, maar over de kwantiteit van deze topic!

Tis niet te geloven hoeveel mensen hier reageren! Tis echt een record aantal reacties... wel 10 paginas vol! En ja hoor wie mag de eer hebben??? DE KPN!!! Jahoor onze nationale trots!

Dat bewijst maar eens hoe goed het gestelt is met de service van deze gweldige "KONINKLIJKE" onderneming.

Justice1983

Ongelezen bericht door Justice1983 »

:idea: :idea: mijn moeder wordt bedreigt via de telefoon en vroeg aan mij of er een mogelijkeid was om een voicemail te bewaren op internet..... voicemails kan je namelijk een beperkt aantal uren bewaren in de inbox van je voicemail :cry:
omdat dat dan als bewijsmateriaal gebruikt kan worden tegen hem in de rechtzaal
wie heeft hier antwoordt op :?: :roll:

Alvast hartelijk bedankt kussies en groetjes en natuurlijk zo snel mogelijk antwoord

3210

Ongelezen bericht door 3210 »

Justice1983

"Een wat vreemde vraag indeze topic, ik adviseer je ook een nieuw onderwerp hiervoor aan te maken op het forum, krijg je waarschijnlijk meerdere/betere antwoorden, want deze topic gaat over totaal iets anders natuurlijk"

Maar goed ik zal toch even antwoorden op je vraag:

Nee, Justice dat kan 'niet'.
Wel kun je middels een band/cassette recordertje of een eventuele opname bron op je PC (middels een microfoontje dus) het desbetreffende voice-mail bericht opnemen en bewaren.
Het is per slot van rekening een 'gesproken bericht' en dergelijke berichten/gesprekken kan je bewaren op 'tape' o.i.d.
Ook kennen diverse mobiele telefoons een dergelijke opname functie (voor korte memo's e.d.) en zou je het hierop op kunnen slaan. Dit laatste heeft wel het nadeel dat je beperkt ben in je opslagcapaciteit natuurlijk.
Ja en als je dit alles, deze opname('s)', dan bijvoorbeeld in MP3 vorm bewaar dan kan je ze eventueel op internet 'bewaren', maar ja ofdat dat slim is dat betwijfel ik......'bewaar 't bandje of wat dan ook gewoon thuis'.

Tot slot wel ik je een welgemeend advies geven om zo snel mogelijk aangifte te doen, procesverbaal te laten opmaken, bij de politie van 'bedreiging en/of eventueel stalking" van dit 'alles', want ik maak uit je bericht op dat de dader bekend is.

Succes er verder mee.

"3210" :D

3210

Moni >

"Ik denk dat RADAR 'wacht' tot dat het 'straks' (de magische datum van 1 november) 'mis' gaat bij KPN"

"En verder ben ik er dagelijks........, ik moet m'n assistente toch in de gaten houden ?"

johannes02

Ongelezen bericht door johannes02 »

M.i.v. 1 nov kan de voicemail geheel uitgezet worden. K.P.N. gaf aan dat dit een misser van hen was . Kijk op bel.com onder nieuws. :lol:
Met dank aan consumentenbond.

3210

johannes02

M.i.v. 1 nov kan de voicemail geheel uitgezet worden. K.P.N. gaf aan dat dit een ...........
Ook goeiemorgen.....

"Dit nieuws is al een week oud !!!, dat had je kunnen weten als je eerst de complete thread gelezen had"

robbert77

Ongelezen bericht door robbert77 »

**004*06333#

voicemail staat nu uit, na 4 of 5 belsignalen wordt wel de verbinding verbroken maar er kan niets meer ingesproken worden!

succes

moni

Ongelezen bericht door moni »

Hallo Robbert77 :roll: Dit is al bekend vanaf 8 sept. pagina 2 bericht van 3210 :)

Het zou wel prettig zijn als de vorige berichten ook even doorgelezen worden dan hoeft niet alles er dubbel op want daardoor krijg KPN ook zoveel aandacht. :!:

3210 8) ik denk dat je gelijk hebt wat betreft de datum 1 nov. maar het zou toch wel prettig zijn als RADAR een reactie zou geven al was het maar via dit forum. :idea: Een berichtje plaatsen is toch een kleine moeite en dan weten degene die hier reageren in ieder geval dat de redactie het gelezen heeft.

Fijn om te weten dat je dit forum iedere dag leest, ben ik niet de enige :) en dan hoeft ook niet steeds dezelfde te reageren, zo kunnen we de taken een beetje verdelen.

Groetjes Moni :lol: [/b][/i][/quote]

3210

Moni,

Ik ben het helemaal met je eens !

Groetjes,

Gesloten