Justice1983
"Een wat vreemde vraag indeze topic, ik adviseer je ook een nieuw onderwerp hiervoor aan te maken op het forum, krijg je waarschijnlijk meerdere/betere antwoorden, want deze topic gaat over totaal iets anders natuurlijk"
Maar goed ik zal toch even antwoorden op je vraag:
Nee, Justice dat kan 'niet'.
Wel kun je middels een band/cassette recordertje of een eventuele opname bron op je PC (middels een microfoontje dus) het desbetreffende voice-mail bericht opnemen en bewaren.
Het is per slot van rekening een 'gesproken bericht' en dergelijke berichten/gesprekken kan je bewaren op 'tape' o.i.d.
Ook kennen diverse mobiele telefoons een dergelijke opname functie (voor korte memo's e.d.) en zou je het hierop op kunnen slaan. Dit laatste heeft wel het nadeel dat je beperkt ben in je opslagcapaciteit natuurlijk.
Ja en als je dit alles, deze opname('s)', dan bijvoorbeeld in MP3 vorm bewaar dan kan je ze eventueel op internet 'bewaren', maar ja ofdat dat slim is dat betwijfel ik......'bewaar 't bandje of wat dan ook gewoon thuis'.
Tot slot wel ik je een welgemeend advies geven om zo snel mogelijk aangifte te doen, procesverbaal te laten opmaken, bij de politie van 'bedreiging en/of eventueel stalking" van dit 'alles', want ik maak uit je bericht op dat de dader bekend is.
Succes er verder mee.
"3210"