LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN veranderd ongevraagd VOICEMAIL hi prepaid

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
carel

Re: KPN veranderd ongevraagd VOICEMAIL hi prepaid

Ongelezen bericht door carel »

ook wij kwamen erachter tot onze schrik dat de voice-mail van 2 mobiele telefoons plotseling waren geactiveerd, geprobeerd 313 te bellen, wat niet lukte, toen maar een e-mail naar kpn gestuurd, al een week geleden, hierop natuurlijk ook geen reactie, ik word er niet goed van al die oplichtingspraktijken, alleen maar geld kloppen van de mensen en service is knudde

Jan Kleine

Ongelezen bericht door Jan Kleine »

Om de opneemtijd te velengen zonder dat meteen de voicemail in komt toets je:**61*33306........*11*30# en dan bellen, dit geeft een melding dat het aangepast is, dit geeft circa 30 seconden tijd voor hij doorschakelt naar de voice mail!!!!

Groeten Jan.

MR

Ongelezen bericht door MR »

Hallo Jan Kleine,

heel erg bedankt voor je tip! Voor dat ik het ga proberen nog even een paar vraagjes...: 1. is 30 seconden de maximale tijd die je kunt ingeven op deze manier of mag het ook bijv. 40 of 50 seconden zijn? 2. Van iemand anders kreeg ik een soortgelijke tip, alleen daar moest op de plaats in de procedure waar jij een hele rij puntjes typt je eigen mobiele nummer worden ingetoetst en was de maximale verlengingstijd maar 20 seconden. Weet jij of dit wat uitmaakt?
alvast bedankt voor alle suggesties.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

KPN topgraaier Scheephouwer heeft 1,5 opties, die hij drie jaar geleden heeft verkregen, en die hij 13 sept. 2004 mocht verzilveren, nu al verkocht. En daarmee 3,6 miljoen Euro winst opgestreken. Zoveel vertrouwen heeft hij in de toekomst. Zie nu.nl 16 sept. Hij geeft hiermee blijk van groot inzicht. Dag KPN!

MR

Ongelezen bericht door MR »

Eigenlijk een briljant idee om te laten betalen voor een niet geleverde dienst met zo'n afwezigheidsmelding:
"Wat bent u ?"
"Niet-geleverde-diensten-melder bij de Ns"...
"Rijdt deze trein niet verder?"
"Nee, Deze trein rijdt maar tot Amsterdam Amstel vandaag. Dat is dan € 2,50. Wilt u pinnen?"

Of bij de gemeentelijke afwezigheidsmelder aan de info-balie:
"Goedemorgen, is wethouder Jansen er al?"
"Nee, die komt wat later, deze informatie kost €1,00 en wordt automatisch bij u in mindering gebracht op uw belastingteruggave"

Phong

Ongelezen bericht door Phong »

Ook ik ben ZEER verontwaardigd over het weer ongevraagd inschakelen van mijn voicemail bij KPN.
Ik ben daarnaast van mening dat er nu geen oplossing is wat in Kassa werd voorgesteld.
Als ik een dienst niet wil, zou de mogelijkheid er moeten zijn om deze uit te schakelen, en niet om een of andere boodschap weer te geven dat ik de dienst niet gebruik. Zoals reeds vaker opgemerkt in dit forum, worden daardoor ook weer onnodige kosten gemaakt.
Ik weet zeker dat het door een groot aantal mensen zou worden gewaardeerd indien Radar hier nog iets aan zou willen doen, en daarbij tot een betere oplossing te komen als het voorstel bij Kassa.
Ik hoor graag van jullie Radar!!!

Trouwens nog even over het advies om dan maar naar Telfort te gaan, lijkt mij ook geen oplossing. Deze provider reageert niet eens op mail en brieven. Zo kun je bijvoorbeeld wachten tot St. Juttemis om de simlock van je toestel af te krijgen. Ze hebben namelijk het toestel niet geleverd zeggen ze.
(Ik heb nog nooit een toestel van een andere provider gezien met een Telfort Simlock erop).
Uiteindelijk dus op een braderie de simlock maar laten verwijderen voor 10 euro. DUS TELFORT IS OOK GEEN ALTERNATIEF!!

Paullus

Ongelezen bericht door Paullus »

Inderdaad, wat Phong zegt, daar gaat het mij ook voornamelijk om. De oplossing van Kassa is leuk voor mij als eigenaar omdat ik dan geen voicemailberichten meer krijg.
Voor mensen die mij bellen, blijft het probleem dat ze moeten betalen voor niets!
De oplossing van "3210" is heel mooi maar heeft het bezwaar dat mensen nu denken dat mijn nummer helemaal niet bestaat als het toestel uit staat en het risico dat KPN die doorschakeling er af haalt en die afwezigheidsmelding er weer op zet.
Waar ik en ik denk de meeste mensen op zitten te wachten is gewoon een simpele code waardoor alle doorschakelingen opgeheven zijn en bellers weer een gratis melding te horen krijgen dat het toestel mogelijk uitgeschakeld staat en dat ze het later nog eens moeten proberen.

Paul.

janhein

Ongelezen bericht door janhein »

Ook ik werd verrast door de KPN. Kunnen ze zomaar eenzijdig de kondities verranderen. Toevallig heb ik pas een nieuw toestel gekocht, daarom kost het me 68 euro om over te stappen naar een andere provider. De code om het simlock te verwijderen is pas na een jaar kostenloos.Als dit niet verranderd ga ik na dit jaar over op een andere provider.

josefien

Ongelezen bericht door josefien »

Ook ik ben een slachtoffer van ongevraagd aanzetten van voicemail door KPN. Mijn wantrouwen groeit naarmate ik alle ingezonden stukjes lees. Het heeft totaal geen zin om naar 09002005200 te bellen, je portemonnaie wordt er NOG lichter door. Het enige wat ons te doen staat is massaal een klacht indienen bij KPN.
Klantenservice KPN CLK pepay, postbus 13500 9700 EG Groningen.

Handig is om naar alle politieke partijen, consumentenbond, Opta, Kassa en Radar een afschrift van je klacht te sturen.
ONGEVRAAGD is ONGEWENST en volgens mij is dit schending van de privacy en wordt de democratie de nek om gedraaid.
Ik heb dan ook vriendelijk doch dringend verzocht dat KPN dit ZELF weer ongedaan moet maken omdat ik iets krijg wat ik niet wil.
Ik wacht hun ractie af en als dit negatief uitpakt maak ik mijn (vooruitbetaalde) belminuten op en zweer mijn mobiel af. Vroeger kon ik ook zonder dat ding. Gaat het me nu ook lukken.
Men kan mij dan gewoon weer bereiken op mijn vaste telefoonlijn en als ik niet thuis ben dan belt men nog maar een keer.
Ik stap ook niet over naar een ander mobiel netwerk..... ik wantrouw ze allemaal! BLEH.... allemaal geldwolven en oplichters met hun mooie aanbiedingen en verkooptrucjes. Voorlopig doen wij mensen hier allemaal aan mee!
IK PAS!
Josefien

Gast

wat een onzin allemaal, in nederland is het nog niet zo slecht gesteld met de telefonie, ga eens in het buitenland kijken, daar word je pas afgezet, met name in de united ****** kingdom, zo als O2 Vodaphone, Orange :?:

Gast

Het is belachelijk dat Kpn je voicemail hem ongevraagd aan kan zetten en dat je hem niet meer uitkan zetten, je kan alleen maar een bericht inspreken om aan de beller te melden dat je geen voicemail wilt ontvangen maar de bellen moet er wel voor betalen.
Ik vind dat de Kpn onderdruk gezet moet worden om dit ongedaan te maken. :(

friky

Ongelezen bericht door friky »

ik zie steeds berichten dat de helpdesk zegt dat je de voicemail niet kan uitschakelen weet niet welke helpdesk jullie bellen maar wat een onzin zeg je kan je voicemail gewoon uitschakelen hoor via 313 en werkt dat niet doe dan gewoon ##002# en dan de beltoest werkt altijd
en jullie kunnen wel steeds klagen over kpn maar geen 1 provider is goed wat dat betreft bij kpn is het de voicemail bij orange kan je geen betalingsregeling treffen bij die andere is dat weer anders
sta er mss eens bij stil dat elke provider ook zijn opdrachten en regels krijgen denk daar maar eens beter over na

:twisted: friky

adriana222

Ongelezen bericht door adriana222 »

Net als iedereen hier in dit forum en tienduizenden anderen ben ik overvallen en voel me zwaar genaaid door deze onbeschaamde geldlkopperij-actie van kpn :x

ik heb net een brief gestuurd naar kpn en kopieën naar Radar, Kassa, Consumentenbond en Opta. 't is ff werk maar ik voel me al een stuk beter. Ik eis 200 euro van KPN voor de tijd die het me gekost heeft om alles uit te zoeken, plus dat ze het mogelijk maken om voicemail ECHT uit te zetten. :twisted:

Superbedankt "3210" voor je tip (die je er al 3x hebt opgezet) :wink:

En ik ben ook benieuwd naar een antwoord van Jan Kleine over hoe je de tijd voordat die tonen komen, langer kan maken. :?:

lodewijk01

Ongelezen bericht door lodewijk01 »

Ook ik ben stomverbaasd. :? Hoe halen ze het in hun hoofd. Mijn schoonvader gebruikt de telefoon maar enkele malen per jaar en weet niet eens hoe voicemail werkt en heeft daar ook helemaal geen behoefte aan. Dit lijkt mij een zaak voor de OPTA, de toezichthouder op de communicatie diensten. :cry:

frank hoevenaars

Ongelezen bericht door frank hoevenaars »

Slechte zaak van die KPN,
dit is ook meteen de laatste mobiele die via de KPN loopt.
Stelletje dieven.

Frank

jannieheetik

Ongelezen bericht door jannieheetik »

Maar ja dan is het weer de vraag, voor welke andere provider kies ik? Elke provider heeft zijn voor- en nadelen.
Ik ben het een keer met Lucifer eens! :?:

Telfort bevalt mij al meer dan een jaar uitstekend, na een heel vervelende periode BEN/T-Mobile waar nou letterlijk NIETS goed ging.
Onder andere met de voicemail.

Wat ik bij de opmerkingen hier mis: Stel je nou eens voor dat je net in het buitenland zit als je voicemail ongevraagd wordt geactiveerd! Dan kan je dat een vermogen kosten!
Want voicemailberichten betaal je daar bij de meeste providers dubbel. Die worden doorgestuurd naar Nederland OP JOUW KOSTEN.

Gast

Ja, leuk van KPN.
Mijn optie: toets NEE. Dwz. Ik Bel het Tegoed op en stap over op een ander die wel de beleefdheid heeft niet eenzijdig "voicemailterreur" op te leggen.Doei KPN.

Hans

fem

Ongelezen bericht door fem »

Beste mensen, ik snap wel dat jullie boos zijn, maar zoals al meerdere mensen hebben gezegd elke provider heeft zo zijn nadelen. Telfort kan dan wel goedkoper zijn, maar heeft geen goed netwerk en wat te denken van het onzekere bestaan van deze provider. Gauw zal er een provider moeten verdwijnen hoorde ik pas in het nieuws en dat zal KPN echt niet zijn. Dus probeer je geld te verhalen bij de KPN en blijf bellen op dit beste netwerk.

Gast_80

Ongelezen bericht door Gast_80 »

Beste netwerk???
Whahahahahahaha

:shock:

Gast

Het Netwerk van Telfort is best in orde, ik ben al op de gekste plekken in Nederland geweest waar ik TOCH een goede verbinding had.

De provider die zal moeten verdwijnen... ach dat zal wel een van die mini-MLM-providertjes zijn zoals ACN of Eufonie.

Gesloten