Al meer dan 2 jaar heb ik geen voicemail op mijn telefoon staan (Dit kon je instellen via nummer 313. als mensen mij bellen) hoorde ze tot vanavond 21.15 uur: het nummer dat u belt is op dit moment NIET bereikbaar.
Maar vanavond kreeg ik om 21.20 uur een sms: u heeft 1 voicemail bericht. Vreemd want ik heb al 2 jaa rgeen voicemail mogelijkheid.
Ik op internet gekeken: storing voicemail opgelost.
ik heb toen rond 21.35 gebeld met 0900-2005200. daar kreeg ik na 6 minuten in de wacht te hebben gestaan een medewerkser dhr Kuiper aan de telefoon. Hij vertelde mij dat KPN onlangs de voicemails hebben veranderd en dat ik het niet meer kan aanpassen via 313 maar dat ik moet bellen met 333. en dat nummer 333 is het nummer van voicemail. En wat ik dus NIET wilde is een voicemail!
Dus moest ik maar toch met 333 bellen. en het hele bandje stap voor stap afluisteren en dan optie 2 kiezen en dan optie 4 voor afwezigheids.....nog iets.
Ik vind dit gewoon ronduit BELACHELIJK. ik heb KPN NIET gevraagd of hun de voicemail terug konden zetten. Ze doen ongevraagd dingen en jagen klanten ONNODIG op kosten. Nu ben ik bijna 5 en een halve minuut bezig geweest om eerst heel die voicemail in te stellen daarna moest ik weer opnieuw 333 bellen en dan die opties weer te doorlopen en weer van alles inspreken wat ik niet wilde want anders kwam ik niet verder.
Volgens KPN is er geen andere manier dan zo te doen en kosten krijg jeniet terug die je onnodig hebt verspild.
ik heb een klacht gestuurd per mail naar kpn en hoop een dezer dagen iets te horen!
[/b]