LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN verandert en ondersteund weinig

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

KPN verandert en ondersteund weinig

Ongelezen bericht door PJ 66 »

:x Als ik KPN hoor dan walg ik al. Over veranderingen gesproken. Per 1 januari worden smsjes naar het buitenland niet meer in de HI bundel meegenomen. Dit zonder de klanten in te lichten. KPN gaf zelf ook toe dat ze fout zaten bij deze bundel. Maar het is maar net wie je daar krijgt bij de klantenservice. Het is daar echt 10 hoofden tien meningen of antwoorden liever gezegd.

Over ondersteuning het volgende. Bij KPN kun je bij pre-paid niet wappen. Men wil namelijk dat je overstapt naar I-mode. Wappen kan wel bij bijvoorbeeld Vodafone.
Ik zelf heb een SE waar ontvangstbevestiging op zit en heb op dit moment een abonnement bij KPN (hi) en u raadt het al wordt NIET ondersteund bij KPN. Lekker bedrijf daar. Wel betalen maar niet ondersteunen!

Lahan
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 sep 2005 14:30

Re: KPN verandert en ondersteund weinig

Ongelezen bericht door Lahan »

wrom koop je niet gewoon een vodafone pp als je walgt van kpn?

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: KPN verandert en ondersteund weinig

Ongelezen bericht door PJ 66 »

zag die reactie zonet en het kriebelde bij mij om er ook over te schrijven. Ik snap gewoon niet dat KPN vrijwel niks ondersteund.

Theo1980
Berichten: 41
Lid geworden op: 17 okt 2005 21:40

Re: KPN verandert en ondersteund weinig

Ongelezen bericht door Theo1980 »

Het is wel heel kort door de bocht om als oplossing alleen maar te zeggen dat je dan maar naar Vodafone moet gaan, Lahan. Als voor ieder probleem de enige oplossing is dat je maar naar de concurrent moet gaan, verliest dit hele forum zijn bestaansrecht.

mosoog
Berichten: 35
Lid geworden op: 07 jun 2005 13:42

Re: KPN verandert en ondersteund weinig

Ongelezen bericht door mosoog »

Sinds wanneer betaal jij voor ontvangstbevestiging?!?!?
Ik denk dat er een heleboel dingen wel of niet ondersteunt anders dan vermeld in je gebruiksaanwijzing. en nu we het toch over gebruiksaanwijzingen hebben, als je die had GELEZEN had je kunnen zien dat er bij diensten meestal bij staat: check uw netwerkprovider.

Maar goed, dan had je natuurlijk niks te zeggen gehad hier.
En ontvangstbevestiging werkt wel hoor, maar je moet wel weten hoe. als je dat nou had gevraagd ipv meteen beginnen te klagen, had je al een oplossing gehad. ik heb het namelijk gewoon opgevraagd bij KPN hoe dit werkt. en gebruik het nu al een gehele tijd zonder problemen.

moraal van dit verhaal: eerst vragen, dan klagen

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: KPN verandert en ondersteund weinig

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Als dat zo is zal ik dat hier gelijk melden. Ben sceptisch wat dat betreft.

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: KPN verandert en ondersteund weinig

Ongelezen bericht door Predicador »

er valt niks te snappen aan wat een provider (om het even welke) ondersteunt. Zij beslissen welke diensten ze wel en niet open willen stellen voor welke soort of groep klanten. Als KPN ervoor kiest om wap naar andere aanbieders van wap af te schermen voor prepaid, zullen ze daar een goeie reden voor hebben (bijvoorbeeld dat ze meer geld verdienen aan I-mode dan aan externe wap).

Ondersteuning van diensten is een keuze van de Service/netwerk provider, kun je weinig aan veranderen.

Bovendien bestaat deze discussie al... check de zoekmachine op het forum voor je je boodschap plaatst.

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: KPN verandert en ondersteund weinig

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Je denkt zeker dat ik gek ben om 40 bladzijdes door te lezen! Deze zoekmachine is niet zo denderend, dus.....

Overigens over ondersteunen gesproken ik word er een beetje zat van dat bedrijven maar doen waar ze zelf zin in hebben. Zoiets moet gemeld worden maar dat doen ze lekker niet! :evil:

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: KPN verandert en ondersteund weinig

Ongelezen bericht door maybe »

Je denkt zeker dat ik gek ben om 40 bladzijdes door te lezen
Je bent niet gek, maar bent gewoon te LUI om moeite te doen. En wel verwachten dat wij netjes meewerken en je gelijk geven.

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: KPN verandert en ondersteund weinig

Ongelezen bericht door PJ 66 »

je zegt maar waar het is ik ben niet lui en het is nergens te vinden omdat deze zoek site beroerd werkt.

Inmiddels heb ik wel een antwoord van KPN. Het wordt dus NIET ondersteund door KPN. Ze hebben wel een andere (lees omslachtige methode).

Voor elk smsje moet je de code *0# plaatsen.

Dan krijg je daarna weer een smsje terug. ***** KPN wordt toch eens volwassen!!!!!!!!!!

Ik zoek wel gewoon een andere provider dit is echt .xkjdflsidj!

mosoog
Berichten: 35
Lid geworden op: 07 jun 2005 13:42

Re: KPN verandert en ondersteund weinig

Ongelezen bericht door mosoog »

En jij vind dat KPN volwassen moet worden?!?!?

get a clue man!!

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: KPN verandert en ondersteund weinig

Ongelezen bericht door PJ 66 »

O dus ik snap er niks van jij wel dan? KPN is gewoon dom bezig. Heb het e.e.a. uitgezocht en wat blijkt. Vodafone ondersteund wel Wappen bij pre-paid of abonnement en Vodafone ondersteund wel ontvangstbevestigingen bij pre-paid of abonnement.

Bij KPN niet. Hun motto is: wij ondersteunen andere dingen.

Wat dan? Nou daar kunnen ze geen antwoord op geven.

mosoog
Berichten: 35
Lid geworden op: 07 jun 2005 13:42

Re: KPN verandert en ondersteund weinig

Ongelezen bericht door mosoog »

Via i-mode kun je alles bij Prepaid, en een stuk goedkoper dan bij vodafone. en dan word Push mail ook ondersteunt. (iets wat tot voor kort bij vodafone niet werd ondersteunt) om maar eens wat te noemen.

Komt er op neer dat iedere provider zijn eigen keuzes maakt.
en dat diensten altijd netwerk afhankelijk zijn. of jij dat nou leuk vind of niet is dan niet zo van toepassing.

en excuses voor de vorige opmerking, was niet correct. vind wel dat je zwaar overdrijft. but that's just me.

Lahan
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 sep 2005 14:30

Re: KPN verandert en ondersteund weinig

Ongelezen bericht door Lahan »

wat denk je wel, kpn is niet verplicht om alles te ondersteunen.

ze hebben bij kpn echt wel zitten rekenen of het financieel aabtrekkelijk is om iets wel of niet te ondersteunen, ze zitten namelijk al een tijdje in de branche...

aangezien jij niet weet wat de overwegingen waren om een bepaalde beslissing te nemen omtrent het wel of niet ondersteunen van een dienst, kan jij niet bepalen of het dom is, de enigste die dom is dat ben jij omdat jij aannames maakt zonder na te denken en alle feiten te kennen...

kun je niet beter je energie bewaren voor het wappen en gewoon een voda kaart kopen?!

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: KPN verandert en ondersteund weinig

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Met I-mode moet je weer een ander abonnement hebben. Wat mij vooral stoort is dat je teveel van alles hebt maar uit een bundel hebben ze niks. Ze willen uit strategisch oogpunt dat je zoveel mogelijk bundeltjes koopt. Bij een abonnement moet je steeds opletten, o ja dat valt weer niet in de bundel. Daarbij heb ik het nog geen eens over wappen pushen gprs etc. Probleem is bij heel veel mensen dat er teveel is. Er zijn geen lijsten te zien wat men allemaal wel en niet ondersteund. Zelfs Vodafone kon mij gisteren niet zwart op wit informatie geven of ontv.bevestiging erop zat. Ja ze had gehoord van wel. Maar het staat nergens in de beschrijving. Kijk en daar stoor ik me nou aan. Moet ik hun overwegingen weten. NEE. wil ik ook niet weten. Ik wil gewoon bellen, smsen, al dan niet in of naar het buitenland. wappen etc. Maar je zult als klant ALLES uit moeten zoeken en dan nog krijg je antwoorden van ja dat weet ik niet moet ik even navragen. Lijkt de zorgverzekering wel.

RobbieP
Berichten: 157
Lid geworden op: 16 sep 2005 21:08

Re: KPN verandert en ondersteund weinig

Ongelezen bericht door RobbieP »

bij elke provider is er wel iets om je druk over te maken, trouwens niet alleen bij providers maar bij alle bedrijven (zorgverzekeraars noemde je zelf al). Stop met klagen en trek je conclusie aub.

Gesloten