LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn verandert ongevraagd abo en vervijfvoudigt de prijs!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kwirinus
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mar 2007 19:44

kpn verandert ongevraagd abo en vervijfvoudigt de prijs!

Ongelezen bericht door kwirinus »

kreeg vandaag de schrik van m'n leven. ik heb sinds jaar en dag een belbudget abo en mijn laatste rekening bedroeg zegge en schrijve 23,95 euro. ik bel dus amper!

kreeg een paar maanden terug een volslagen onbegrijpelijke brochure in de bus, over hoe goed de kpn het met ons voorhad. daar heb ik niet op gereageerd, want vluchtig zag ik dat ze een heleboel meer geld wilden vangen als we maar van abo veranderden.

goed. dan vandaag de nieuwe rekening: 120,14 euro! ECHT WAAR !!! dit hou je NIET voor mogelijk toch?!

grofweg een verVIJFvoudiging dus. heb ze gelijk gemaild (valt nog niet mee op hun o zo 'klantvriendelijke' site maar niet heus) dat ik per omgaande een nieuwe rekening wil, en wel voor dat belbudget-abo, en niks anders, en dat ik anders de rekening blokkeer en al dat geld terug laat storten. en mijn telefoonabo opzeg, uiteraard.

hoe is het toch mogelijk dat zo'n groot bedrijf zulke volslagen achterlijke - en volgens mij zondermeer illegale - dingen doet!

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: kpn verandert ongevraagd abo en vervijfvoudigt de prijs!

Ongelezen bericht door Big-V »

Het abonnement is waarschijnlijk veranderd in Belvrij Weekend. Dit kan niet de reden zijn van de enorme kostenstijging. Wellicht is er een fout gemaakt bij het opstellen van de factuur. In dat geval zou ik sowieso niet mailen, maar gewoon even de klantenservice bellen.

kwirinus
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mar 2007 19:44

Re: kpn verandert ongevraagd abo en vervijfvoudigt de prijs!

Ongelezen bericht door kwirinus »

'even bellen met de klantenservice'? haha, da's een goeie. ooit geprobeerd? juist. lukt niet. ROTclub is het!

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: kpn verandert ongevraagd abo en vervijfvoudigt de prijs!

Ongelezen bericht door Big-V »

'even bellen met de klantenservice'? haha, da's een goeie. ooit geprobeerd? juist. lukt niet. ROTclub is het!
Ja, even bellen met de klantenservice. Hier op het forum kunnen we het probleem niet voor je oplossen. Probeer het eens tijdens etenstijd, dan is het een stuk rustiger, want, daar heb je wel gelijk in, over het algemeen zijn de wachttijden natuurlijk veel te lang.
Maar goed.. een abonnement Belvrij Weekend kost geen € 100,-, dus die kosten moeten ergens anders in zitten.

Jan9
Berichten: 393
Lid geworden op: 08 dec 2006 21:32

Re: kpn verandert ongevraagd abo en vervijfvoudigt de prijs!

Ongelezen bericht door Jan9 »

Bellen of schrijven is idd beter , emails worden niet altijd goed gelezen.
Laat even horen of het opgelost is.
Succes

Karenn
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 feb 2007 14:52

Re: kpn verandert ongevraagd abo en vervijfvoudigt de prijs!

Ongelezen bericht door Karenn »

Ook ik kreeg een rekening van KPN waarop zonder vragen, folder gemist, (gaan ze je nu VERPLICHTEN die dingen stuk voor stuk door te nemen!) mijn abonn. van belbasis omgezet is naar Bel weekend vrij, of hoe het ook mag heten. Mijn belkosten voor de afgelopen 2 maanden? Nog geen 16 euro. KPN gebeld netjes 2 keer doorverbonden. Verhaal uitgelegd en gemeld dat dit volgens mij tegen de wet is om via een folder waar geen weerwoord op komt je contract te veranderen. Reactie van de KPN medewerker: oke dan heeft u gelijk, klik..tuut tuut er werd gewoon opgehangen! KPN slaat door volgens mij

beertje86
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 mar 2007 20:57

Re: kpn verandert ongevraagd abo en vervijfvoudigt de prijs!

Ongelezen bericht door beertje86 »

Probeer t eens op zondag.. dan kom je er sneller doorheen

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: kpn verandert ongevraagd abo en vervijfvoudigt de prijs!

Ongelezen bericht door flepp »

KPN komt naar u toe leuker kunnen we het niet maken.

lammertc
Berichten: 133
Lid geworden op: 08 jun 2005 06:02

Re: kpn verandert ongevraagd abo en vervijfvoudigt de prijs!

Ongelezen bericht door lammertc »

Direct om 8 uur bellen, zijn er nog niet veel wachtenden, naam medwerker noteren en deze melding bevestigen via de antwoordmail van de KPN site
Succes

646385
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 apr 2007 16:24

Re: kpn verandert ongevraagd abo en vervijfvoudigt de prijs!

Ongelezen bericht door 646385 »

KPN kloot maar wat aan. Zowel mijn moeder als mijn oma hebben een abonnement op "bel altijd gratis" genomen. Wanneer je dit voor een bepaalde datum zou nemen kreeg je de eerste 2 maanden voor €19 i.p.v. €32. Ze hebben allebij ruim op tijd gereageerd maar KPN berekend de volle abonnementskosten. Verder betalen ze de btw over de reeds betaalde (oud) abonnementen niet terug. En als laatste is het abonnement bij de vorige profider ook niet opgezecht (wat ze wel zouden doen, "wij regelen alles") waardoor er zowel bij de kpn als de vorige provider gesprekskosten over de zelfde periode berekend worden. Op brieven hierover wordt niet gereageerd.

mastertjuh
Berichten: 60
Lid geworden op: 12 apr 2007 22:21

Re: kpn verandert ongevraagd abo en vervijfvoudigt de prijs!

Ongelezen bericht door mastertjuh »

Op een dag belde HI (KPN)mij op om mij een 30-euro abonnement gratis te proberen.
Het zou me niets kosten.
Als het me zou bevallen kon ik overstappen.
Ik heb het gratis geprobeerd en ben niet overgestapt.
NU KOMT HET (je raad het al).

Zonder mededeling hebben ze mijn abonnement van 25 naar 30 euro overgezet.
Oplichting dus.

En als je dan belt dan weten ze van niks.
Heb gelijk opgezegd !

sanie
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 aug 2007 10:44

Re: kpn verandert ongevraagd abo en vervijfvoudigt de prijs!

Ongelezen bericht door sanie »

Misschien een handige tip: bel op zondag! KPN is iig op 0900-0244 365 dagen per jaar van 08:00 tot 22:00 uur te bereiken, dus ook op feestdagen!(niet voor mobiele telefonie)!

Gesloten