KPN verhoogt stilletjes een aantal tarieven. Staat in een zinnetje onder je factuur van deze maand. Met name Belbudget (Budgetbellen) wordt fors duurder:
- De tarieven voor vast bellen worden "vereenvoudigd". Lees: zeer fors naar boven geschroefd met gemiddeld tientallen procenten. Hoeveel precies is afhankelijk van je belgedrag.
- Bellen van vast naar mobiel wordt ruim 56% duurder: van 16 naar 25 cent per minuut.
- Per gesprek worden kosten voortaan altijd op een hele cent naar boven afgerond.
- Bellen naar het buitenland gaat € 1,25 per minuut kosten. Bijvoorbeeld bellen naar Duitsland wordt zo zelfs ruim 200% duurder (van € 0,41 per minuut naar € 1,25).
http://www.bellen.com/nieuws/kpn-belvri ... april.aspx
http://www.kpn.com/tariefswijziging
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN verhoogt tarieven per 1 april 2010: tot 56% meer
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: KPN verhoogt tarieven per 1 april 2010: tot 56% meer
Belbudget is voor gebeld worden en nauwelijks zelf bellen.
Diverse winkels hebben toestellen waar 3 t/m 0 verwijderd zijn.
Dus 112 bellen is enige nummer.....
Dus wel bereikbaar en geen rekening voor telefoon kosten.
Een aangepast toestel voor bereikbaar zijn en deze winkels willen niet de kosten van personeel betalen.
Een prepaid van Aldi of Dekamarkt is soms goedkoper....
Het mag en U mag ook een andere aanbieding bij Uw huidige ADSL aanbieder nemen.
Diverse winkels hebben toestellen waar 3 t/m 0 verwijderd zijn.
Dus 112 bellen is enige nummer.....
Dus wel bereikbaar en geen rekening voor telefoon kosten.
Een aangepast toestel voor bereikbaar zijn en deze winkels willen niet de kosten van personeel betalen.
Een prepaid van Aldi of Dekamarkt is soms goedkoper....
Het mag en U mag ook een andere aanbieding bij Uw huidige ADSL aanbieder nemen.
Re: KPN verhoogt tarieven per 1 april 2010: tot 56% meer
wat heeft ADSl hier nu mee te maken
Re: KPN verhoogt tarieven per 1 april 2010: tot 56% meer
opzeggen van alle diensten van kpn is het beste want ze willen over de rug van de nederlandse burger geld verdienen
neem een andere provider of een pre paid kaart die zijn over het algemeen goedkoper als je weinig belt
laten we met z'n alle dat hele kpn naar de kloten helpen dat is het beste dus alle diensten opzeggen misschien leren ze er wat van
wat denk je wat dat grote gebouw in den haag kost per jaar
dat moeten wij als consument betalen
sjaak
neem een andere provider of een pre paid kaart die zijn over het algemeen goedkoper als je weinig belt
laten we met z'n alle dat hele kpn naar de kloten helpen dat is het beste dus alle diensten opzeggen misschien leren ze er wat van
wat denk je wat dat grote gebouw in den haag kost per jaar
dat moeten wij als consument betalen
sjaak
Re: KPN verhoogt tarieven per 1 april 2010: tot 56% meer
Waarin verschilt dit allemaal bij KPN van andere (telecom-) bedrijven?sjaak9 schreef:opzeggen van alle diensten van kpn is het beste want ze willen over de rug van de nederlandse burger geld verdienen
neem een andere provider of een pre paid kaart die zijn over het algemeen goedkoper als je weinig belt
laten we met z'n alle dat hele kpn naar de kloten helpen dat is het beste dus alle diensten opzeggen misschien leren ze er wat van
wat denk je wat dat grote gebouw in den haag kost per jaar
dat moeten wij als consument betalen
Re: KPN verhoogt tarieven per 1 april 2010: tot 56% meer
Sjaak is erg ondoorzichtig en heeft een probleem met KPN en zichzelf blijkbaar.sjaak9 schreef:opzeggen van alle diensten van kpn is het beste want ze willen over de rug van de nederlandse burger geld verdienen
neem een andere provider of een pre paid kaart die zijn over het algemeen goedkoper als je weinig belt
laten we met z'n alle dat hele kpn naar de kloten helpen dat is het beste dus alle diensten opzeggen misschien leren ze er wat van
wat denk je wat dat grote gebouw in den haag kost per jaar
dat moeten wij als consument betalen
sjaak