LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn verkoopt prepaid-pakkket op oneerlijke wijze

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
manoke

kpn verkoopt prepaid-pakkket op oneerlijke wijze

Ongelezen bericht door manoke »

KPN nam enkele weken geleden contact met me op of ik van one-tel via un voordelig wilde bellen. Mij werd gegarandeerd dat het zeker goedkoper is dan met one-tel dus heb ik hiermee ingestemd.
Kort geleden ontving ik een bevestigingsbrief waarin alles stond vermeldt dat was besproken, prima dus.....
Gisteren krijg ik een bevestiging dat ik overgestapt ben op een belzakelijk E50 pakket. Een prepaid pakket van 50euro dat tegelijk met de andere overstap is afgesloten.........dit werd me tegen de prijs van 0,10 eurocent per minuut uitgelegd door een medewerker van KPN.
Ik weet nergens vanaf net als mijn man. Is dit de nieuwe manier van geld verdienen bij KPN, mensen contracten opdwingen met de hoop dat ze niet reageren en een veel te hoog beltegoed aanschaffen of anders bellen ze het infonummer wel, verdienen ze er toch geld aan..... :oops:

harryvbos

Re: kpn verkoopt prepaid-pakkket op oneerlijke wijze

Ongelezen bericht door harryvbos »

ik geloof niet dat dit een product is van kpn !

maar wat heb je dan telefonische toegezegd...

Een KPN-er

Ongelezen bericht door Een KPN-er »

KPN heeft inderdaad geen belzakelijk Prepaid pakket.

Het is in het algemeen af te raden om in te gaan op telefonische aanboudingen. Maakt niet uit waarover het gaat, altijd weigeren.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Infonummers van 10 cent p/m maken aanbieders heus geen winst op, dat is alleen maar om de kosten van een callcentre er uit te halen!!

fem

Ongelezen bericht door fem »

Altijd als je het niet vertrouwt contact opnemen met de klantenservice om te vragen of de actie echt wel loopt!

Gesloten